-7-

349 23 2
                                    

İşte yılın son günüydü uyandım dünü hatırlamak istemiyorum dedim kendi kendime kalktım hazırlandım dışarı çıktım.Levi'ın takımının yanına gidicektim yani bu sene sadece onlar vardı zate Hage Yuuko Mikio falan biz onlarlaydık Erwin nanaba mike falan da öbürleriyle zaten çok kişi kalmamıştık..Bugün çalışma yoktu zaten pek çalışacak bir şey de yoktu her şey planın çalışmasına bağlıydı bodruma gitmek için..Biraz erken kalkmışım galiba dışarı hava almaya çıktım sadece Mikasa ve Armin vardı.Hepsini ayrı ayrı çok seviyorum çocuklarla aram iyidir onlar hepsi benim çocuğum valla.Mikasa her zamanki gibi tur tur koşuyor oturup mekik çekiyor kendini çok yoruyordu Armin de Mikasa dur çok yorulucaksın şimdiden diye bağırıyordu Mikasa,Armin'e kulak asar mı aklındakini yapıcak.

"Günaydın,çocuklar"

"Günaydın kaptan y/n"

"Çocuklar bana kaptan diye seslenmeyin demiştim ismim yeterli"deyip gülümsedim neredeyse hepsi ailesini kaybetmişti onlara olabildiğim kadar nazik davranmaya çalışıyordum...Mikasa ben geldiğimde durmuştu şiödi ise yere yatmış mekik çekiyordu.

"Mikasa kendini bu kadar yormana gerek yok."dedim

"Evet mikasa,Kaptan yani Y/n haklı"

"Gerek var zorundayım."diyordu bir yandan hala mekik çekiyordu.

"Mikasa...neden bunu kendine yapıyorsun"Gözleri dolmaya başlamıştı

"Çünkü onu,Eren'i korumalıyım,Armin'i korumalıyım,koruyabildiğim herkesi korumalıyım..Bunun için güç gerek.Eren benim tek ailem onu kaybedemem."artık ağlıyordu yere oturdu elleriyle gözlerini kapadı.Armin yanına gitti ve ona sarıldı ben de Mikasa'ya yaklaşıp ellerini tuttum.

"Biz varken hiç birinize bir şey olmayacak"AH APTAL BEN NEDEN BÖYLE BİR ŞEY SÖYLEMİŞTİM BUNUN BİR GARANTİSİ YOKTU HEPSİNİ KORUYACAK GÜCÜMÜZ YOKTU.
"-yani eğer biz de yaşarsak."

"Yn,hiçbirimiz böyle bir söz veremeyiz"demişti Mikasa ve haklıydı.

"Evet,haklısın.Peki sen neden o zaman bunu yapıyorsun bayılana kadar çalışıyorsun.Evet haklısın hiç birimiz buna söz veremeyiz.Levi'a bak insanlığın en güçlü askeri değil mi o,o yoldaşlarının ölmesini ister miydi?"

"Tch,istere mi benziyorum"diye bir ses geldi arkamdan.

"Mikasa eğer bugün antrenman yaptığını görürsem kötü olur defol burdan."

"Ama-"

"Git dedim"dedi Levi.Mikasa gitti,Armin'e de kaş gözle peşinden git yaptım.

"Tch bunlara böyle iyilikle konuşmayacaksın."

"Pek haklı olduğunu düşünüyorum ama yöntemin yaradı ne dersin ha"

"Gece gidecek misin"

"Evet bu konuyu kapattık sanıyordum senin de gelmeni isterdim."

"Rüyanda bile göremezsin."

"Farkındayım."dedim ve uzaklaştım çok sinir bozucuydu bir parti ya azıcık eğlenelim biz de insaniz..Odama gittim biraz vakit gecirdim iste sonra.

BU BOLUM COK KISA OLDU VALLAHI BILIYORUM AMA COK UYKUM GELDI YARIN TATIL YA TABI UYKUM GELIR SIMDIDEN 19 MAYIS GENCLIK VE SPOR BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN bir de bir sey soylemem lazim lgsye giricem mi girmicem mi biliyorum ama girebilirim isime yaramasa da o yuzden bu son 2 hafta boyle 5pgunde her dersten 50 soru cozme planim var (mat disinda mattan istersem 100 soru cozeyim vallahi isime yaramiyor 14 net yaparsam iyidir sozel fullersem sadece dinden yanlis yapabiliirm HADI BELKI 1 BOS TURKCE dinim bok gibi imana don putperest defne hadi yine adimi da ogrendiniz..Fen'i de calisip hallederim bugun deneme olmustk eh ist daha 2 denemem daha var bunu neden soyledim belki bolum yazamam diye hadi optum canlarimm<33

UYANIŞ|Levi&readerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin