-5-

408 31 20
                                    

ARKADAŞLAR YANLIŞLIKLA İKİZİMİZ YUUKO'NUN İSMİNİ YUUTO DİYR YAZMIŞIM BAZI BÖLÜMLERDE BEYNİMİ YANİ PFF DÜZELMEYE ÜŞENŞYORUM AMA İSMİ YUUKO!

Son başarısızlığımızdan aylar geçmişti bodrum hedefine çok yaklaşmıştık bu yapacağımız seferde çok iyi bir planlama lazımdı Dişi titan'ın Armin sayesinde kim olduğunu bulmuştuk Annie şuan bodrumda kristalinin içindeydi.Çok iyi planlanan bir sefer düzenlememize az kalmıştı..

"Y/N HADİ YEMEĞE"dedi biri,Hange olduğunu tabi anlamıştım bu neşe başka kimde vardı umarım hep böyle kalır çocuk gibi..

"TAMAM HANGE GELİYORUM DUR İKİ SANİYE?"diye cevap verdim.

"YİNE İÇERDE NE BOK YİYORSUN VALLAHİ TUVALETE FALAN DÜŞTÜN SANIYORUZ NE YAPIYORSUN"

"YA KARDEŞİM BANA RAHAT YOK MU ODAMDAYIM İŞTE"

"HADİ HADİ ÇOK ÖNEMLİ BİR ŞEY AÇIKLAYACAMAM ACELE ET"

"TAMAM TAMAM ÇIKTIM"dedim,çıktım önümde Hange dikiliyordu yeni yıkanıp çıköıltım Hange yüzünden saçımın kurumasını bekleyememiştim kış kış hasta olmazsam iyiydi.

Arkadşalar ağzına sıçım wattpad bölümü yazmıştım yarısından çoğunu kaydedilmemiş...şimdi yine yazıcam off

"Kızım sen manyak mısın bu saç ne hasta olursun bak hasta olursan ben bakmam Levi bakar şaka ben de bakarım ama yani neyse açıklamam saçından önemli ee saçından tabi önemli hasta olmandan biraz hasta olursan bunu yapamayız sensiz de olmaz yan-"Hange'nin sırtına bir şaplağı yapıştırdım.

"AZ KONUŞTA YÜRÜ SEN BEKLEMEDİN"

"ÖZÜR DİLERİM Y/N ABLA BENİM HATAM"dedi işte gelmiştik masaya Levi hariç üst birliklerden herkes vardı.

"OOO PRENSES HANIM YİNE UYDUNUZ HERHALDE ÖĞLE UYKUMUZ NASILDI ÖĞLE DEĞİL DE KIŞ UYKUSU"dedi Yuuko.

"UYUMADIM BEYFENDİ AMA DİYORUM Kİ KEŞKE SİZİ ŞU 5 KARDEŞE ALIŞTIRSAYDIK AĞZINA BİR ÇAKASIM GELİYOR AMA KIYAMIYORUM İŞTE"deyip oturdum

"ALLAH ALLAH ÖYLE Mİ TABİ GÜCÜN YETMEDİ APTAL"cümlesini bitrdiği anda Mikio ona o minnacık elleriyle bir şaplağı yapıştırdı.

"ÇOK AYIP ABLAYLA BÖYLE KONUŞLMAZ"Masadaki herkes gülmeye başladı ben de dahil

"MİKİO O BENİM ABLAM DEĞİL DEĞİL ANLA ARTIK İKİZİZ BİZ AYNI YAŞTAYIZ"

"NE YAPABİLİRİM SAYGISIZLIK BU"

"Aslında Yuuko ben senden 5 dakika büyüğüm"

"Kapa be çene!"Derken lafını masaya çıkan Hange böldü.Erwin gülümsüyordu ama kimse görmesin diye kafasını çevirdi.

"ARKADAŞLAR YARIN NE ,BÜYÜK SORU"

"Eee-"dedi Mikio parmaklarıyla saymaya başladı.

"CUMARTESİ,HAHAHAH ÇOK ZEKİYİM BEN BENSİZ NE YAPARDINIZ"

"HAYIR YUUKO ÇOK APTALSIN CEVAP BU DEĞİL."

"EEE EVET BULDUM 31 ARALIK"dedi Mikio

"EVVEEETTT ZEKİ MİKİO TAMAM ŞİMDİ BURDAN YÜRÜYECEĞİZ."

"Ah Hange yine neler karıştıyorsun"dedim

"SUS BE BENİ DİNLEYİN,31 ARALIK GECESİ NE YAPILIR."

"Çocuk"dedi Yuuko çapkın bu biraz.

"HAYIR GERİZEKALI FANTEZİN VARSA DOĞRU CEVAP"

"Yuuko çocuk nasıl oluyor"diye soru Mikio.herkes kahkayı patlattı.

"JSBDKWLDKAŞKSKW BİLMİYOR MUSUN UUU BENİM SAF BEBİKİM LEYLEKLER GETİRİYIR YA."dedi Yuuko.

"Hange'nin sorusunu cevaplayayım yeni yıl kutlanır"dedi Nao

"Nao valla sen olmasan bu beyinsizlerle ben ne yapacağım"dedi Hange

"İŞTE BU YÜZDENN KUTLAMAYA GİDİCEĞİZ AMAAA ALKOLLÜ"diye devam etti Hange

"HAYIR ALKOL OLMAZ"Dedi Mikio

"LAYLAYLAYLAYLAYLAYLAYLAYLAYLAYYY YAŞAA HANGE REİSSSSS"diye hakay çekmeye başladı Yuuko ve Nanaba

"KUSURA BAKMAYIN HERKES GELİYOR SORMADIM YARIN HERKES 8DE HAZIR OLSUN"

"Başka isteğiniz Hange hanım"dedim.

"Yok hadi yiyin artık"dedi masadan indi o sırada içeriye Levi girdi.Hange hemen kalktı Levi'a koşmaya başladı.

"LEVIIIIIIIIIIIIIIIIIIII YARIN NE"

"Cumartesi"dedi Levi masada herkes gülmeye başladı.

"EVET DOĞRU AMA 31 ARALIK YANİ YILIN SON GÜNÜ YANİ BİZ DE DEDİK KUTLAMAYA-"

"Gelmiyorum"

"LEVI OFF BİRAZ EĞLEN ŞU HAYATA BİR KERE GELİYORSUN"

"Hayır orda pis pis sarhoşlar olur,gelince hepiniz direkt banyo'ya hatta bence hepiniz gitmeyin."

"Çok geç herkes geliyor."

"Y/n de mi?"

"Evet gidiyorum"dedim ayağa kalkıp yanına gittim.

"Sen de gelsen güzel olur."dedim

"Bu saçlar ne hasta olucaksın"dedi kızar bir ifadeyle saçımdan tutup çekmeye başladı.

"AH HANGE İMDAT"

"Canım elimden bir şey gelmez"dedi kıkır kıkır gülüyordu ama sadece o değil Yuuko da.

"AH BIRAK BE"

"Hasta olucaksın odana götürüyorum"

ARKADAŞLAR BİRAZ KISA BİR BÖLÜM OLDU SANKİ NEYSE YARIN BİR BÖLÜM DAHA YAZICAĞIM TATİL SONUÇTA ŞİMDİDEN İYİ BAYRAMLAR<33YA YARINKİ BÖLÜMÜ 5,5 DİYE ATARIM YA 6 BİLMİYORUM NEYSE ÖPTÜMM

UYANIŞ|Levi&readerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin