Bunun tek sebebi bendim.....
Annem babama boşanma davası açmak için avukata giderken bayılmış oradaki insanlar hemen ambulası haber vermişler.
Ambulans gelip annemi hastaneye götürmüşler.
Hastanede bazı testler yapıpmış ve annemin hamile olduğuna karar vermişler.
Bu şekilde hamile olduğunu öğrenen annem babama söylemiş ama babam sevinmek yerine annemi tehdit etmiş.
Eyer ondan boşanırsa veya polise falan söylerse beni doğmadan öldürmek için her şeyi yapacağına dair yeminler etmiş.
Annem sırf benim ölmemem için o adama katlanmaya devam etmiş. Gerçi halada dayanmaya çalışıyor ya o başka bir konu.
Bu olayların hepsini tabiki annemden öğrenmedim. Babamın her gece sarhoş haliyle gelip bağıra bağıra söylediği için ögrenmemek mümkün değil.
Yn annesi: Kızım ayakta ne dikiluyon öyle oturup yemeğini yesene. Hem daha okula gidecen.
Yn:Tamam benim bir tanecik annem:)
Sofraya oturup yemeğimi yemeye başladım.
Yemeğimin bitincede okula gitim.
Okula vardığımda hemen sınıfıma gitim.
Öğretmen gelip dersini anlatmaya başladı.
Dersler tek tek bitmeye başladığında bende bitiyorumdum resmen.
Son dersesin zili çalıncada hemen koşarak eve gittim.
Kapıyı çaldığımda annem telaşlı bir şekilde açtı.
Ben nolduğu sormadan içeri alıp her şeyi anlatmaya başladı.
Yn annesi: Yn baban gene kumar oynamış ve kaybetmiş o yüzden hemen hazırlan burdan gidiyoruz.
Annemle bavularımızı hazırlamak için odamıza gitik.
O kendikini hazırlarken bende kendimkini hazırladım.
Aşağı inip annemi beklemeye başladım.
Aslında bu olaylar bana hiç şok geçirecek konular falan değil sonuçta herzaman yaşıyoruz bu konuyu.
Bu olaylar yüzünden kaçtane ev değiştirdiğimizi ben bile bilmiyorum.
Annem aşağıya geldiğinde çıkmak için kapıya doğru ilerlerken kapı çaladı.
Yn annesi: Geldiler geldiler ne yapacağız.
Yn:Anne kim geldi ne diyorsun.
Yn annesi: Kızım hiç bir soru sorma lütfen sadece dedikleri yap tamammı?
Sadece kafa salamakla yetindim.
Yn annesi: Şurdaki masayın altına gir ve ne olursa olsun ordan çıkama tamamı?
Yn: Anne burda kalim lütfen korkuyorum.
Yn annesi:Korkma sen sadece dediğimi yap tamamı?
Kafamı salayıp masanın altına saklandım o ara annem benim bavulumu bir yerlere saklamayla uğraşıyordu.
Bavulumu saklama işi bitikten sonra kapıyı açamaya yöneldiğinde kapı birden kırıldı.
Annem korkuyla geriye bir kaç adım atı.
İçeri bazı adamlar giridi. Onlardan sonrada patron dedikleri kişi girdi.
Patron olan adam anneme doğru ilerlerken konuşmaya başladı.
W: Demek sen bae'nin karısısın.
Bae dediği kişi benim babamdı.
Yn annesi: Siz kimsiniz?? neden geldiniz?? Ne istiyorsunuz benden??
W:Kocan denen adam nerde?
Yn annesi: Nerde olduğunu bilmiyorum.
W:(gülerek)Demek bilmiyorsun.
(Yüzündeki gülümsemeyi bırakıp)
W:LAN SENİN KOCAN BANA TAM TAMINA 1 MİLYON BORCU KİTLEYİP NEREYE GİTİ.
Annemin çenesini tutup.
W:Eyer yerini söylemezsen senin için çok kötü olur.
Annemin çok korktuğunu hisedebiliyordum.
Nediyonuz kele???.
.
.
.
.
Beni soracak olursanız oturuyorum ve yatıyorum.
.
.
.
.
Ne kadar çok iş yapıyorum ama🤣🤣.
.
.
.
.
Neyse sizleri seviyoreeeee👉❤👈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA LİDERİM KİM TAEHYUNG
ActionKarısı doğumda vefat eden kim taehyung kızı hariç tüm kadınlara acıması kalmamıştır. Karısı vefat etikten sonra arkadaşlarının (üyeler) yanına taşınır ve kızını 6 erkekle birlikte büyütür. 9 yaşına gelen Helan üyeler dışındaki kişilerle konuşmuyıp h...