Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen:)
24.Bölüm;
-Evlilik***
En önemli konu ise.....
Bundan sonra ne olacaktı?
Yn'dan devam;
Helana babasıyla evlendiğimi kabul etiğimi söylemeden önce odama çıktığımda bir o yana bir bu tarafa gidip geldiğim yerde ne cevap vereceğimi düşünüyordum.
Ben eyer evlenmeyi kabul etim diyelim o zaman ailemin katilini nasıl bulacam?
Bu güne kadar uğraştığım herşey boşuna mı gidecekti peki?
Hayır yn...hayır asla bu evliliği kabul edemezsin.
Senin en önemli görevin aileni katilini bulmaken sen gidip biriyle evlenemezsin.
O sırada telefonuma mesaj geldi. Kimden geldiğine baktığımda
' Dedektif '
Diye kaydetiğim herkezden sakladığım en yakın arkadaşımdan mesaj geldi.
Telefonun şifresini açıp mesajlar bölümünden ' dedektif ' yazan girdim ve mesajı okumaya başladım.
' Dedektif '
- Yn çok önemli şeyler buldum.
Diye yazan mesajı görünce içime bir kuşku kaçtı.
Çünkü dedektif yani Bae bana mesaj yazmayı bırak asla önemli birşey oldu demezdi.
Ailemle ilgili olacağını düşünüp hemen Bae'nin mesajına cevap yazdım.
+ Lütfen ailemin katili ile ilgili de dedektifim.
- Katile ulaşmasamda iş birliği yaptığı adamları buldum yn.
İşte şimdi oldu. Şuan resmen havalara uçabilirim. Katili hala bulamasakta ona çok yaklaştığımı hisediyorum. Bu sefer elimden kaçamıyacak kendi elerimle aileme özeliklede anne yaptığı her şeyin bedelini ödetecem o pisliğe
+ Aga be. Bir numarasın Bae. Söyle Bakalım kimiş bu adam neyin nesiymiş?
- Katilin iş birliği yaptığı adamın adı Taehyung ... Kim Taehyung , şirketi var ama orda aradığımız adamla ortak değil. Yer altı dünyasında ortaklar. İkiside yer altında bilinen en önemli mafyalarmış yn.
Taehyung'mu?
Hayır ya bu şuan aşağında kızıyla beni bekleyen adam olamaz değil mi?
Yok canım o kadarda tasadüf olmaz.
Olur mu olur valla.
+ Bae bana adımın fotoğrafı bende var de.. lütfen.
- Var var dur gönderim.
İşallah o olmaz.
O olmasını istemiyorum çünkü eğer böyle bir şey olursa helanı ve onu kulanmak zorunda kalacam.
Bunu istemiyorum o küçük kızı oynuma dahil etmek istemiyorum.
Dedektif fotoğraf gönderildi:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA LİDERİM KİM TAEHYUNG
ActionKarısı doğumda vefat eden kim taehyung kızı hariç tüm kadınlara acıması kalmamıştır. Karısı vefat etikten sonra arkadaşlarının (üyeler) yanına taşınır ve kızını 6 erkekle birlikte büyütür. 9 yaşına gelen Helan üyeler dışındaki kişilerle konuşmuyıp h...