Helan:Lütfen yardım edin.
Yn:Noldu bir sorunmu var.
Küçük kız ne olduğunu açıklamadan siyah takım elbiseli adamlar etrafımızı sardı.
👉Yarım saat önce👈
Helan
Binmiş olduğum arabanın kapısın açıldığında gelen kişi benim korumamdı.
Elimden tutup beni burdan çıkaracağını söyledi.Nasıl oldu bilmiyorum ama bir şekilde o çatışmanın arasından geçip kurtuldum.
Ama siyah takım elbiseli adamlar bizi takip etmeye başlayınca korumamla koşmaya başladık.
Biz koştukça onlarda arkamızdan bizi kovalıyordu. Korumam adamların bize çok yakınlaştıkları anlayıp beni bir yere sakladı ve onlara ateş etmeye basladı.
Bir süre sonra mermisi bitince kaçmamı söyledi. Bende hemen saklandığım yerden çıkıp koşmaya başladım.
Baya bir koştuktan sonra önüme birden bir kadın çıktı onla çarptım.
👉Şimdiki zaman👈
X:Kızı bize ver.
Helan:Hayır.. yalvarırım bana yardım edin.
X: Gel buraya.
Helan: Yalvarırım yardım edin ben bu adamları tanımıyorum.
Küçük kızı elinden tutup götüreceği an adamın elini tutup ters çevirip yere düşürdüm ve küçük kızı kucağıma aldım.
Yn:Çok istiyorsan gelde al.
X:Bak senle işimiz yok o yüzden kızı bırakıp defol.
Yn:Gitmiyorum
X:Tanımadığın kız için hayatını riskemi atacan.
Yn:Tanımdığımı nerden biliyorsun ?
X:Nasıl?
Helan:Bu kadın benim annem ve benim annem beni asla bırakmaz.
Küçük kızın bana anne demesine şok olmuştum ama şuan galiba onu tek bu şekilde kurtarabilirdim.
X:Ne
Yn:Doğru söylüyor ben onun annesiyim.
Ben evli bile değilken birde kızımı olmuştu şimdi?
Adamlar ve ben hala olayın şokundayken patron dedikleri bir adam yanımıza geldi.Siyah takım elbiseli adam ona her şeyi anlatı.
Woojin:Vayyy sen tae'ye bak karısını bizdenmi saklamış şimdi. Üzüldüm ama bu kadar güzel bir kadını nasıl benden saklar.
Kafamın içinde bir sürü anlamsız soru vardı. Tae kim? bu adamlar niye küçücük kızı kaçırmaya çalışıyor?
Ben böyle düşünceler içindeyken karşımdaki dövmeli adam.
Woojin:İkisinide alın.
Korumalar bize doğru gelmeye başlamıştı ve benim yapacak bir şeyim yoktu.
Kucağımda korkudan kalbi yerinde çıkacak bir küçük kız varken ben nasıl bu adamlarla kavga ederdim.
Doğrusu tek sorun o da değil.
Adamların sayısı çok fazlaydı. Sanki bayramda şeker dağılıyorda çocuklar başlarına üşüsür gibiydiler.
Siyah takımlı adamlar etrafımızı sardıkları için kaçamıyordumda. O sıra biri birden arkamdan ağzıma bez dayadı ve kucağımdaki küçük kızı aldı.
Ne kadar çok çırpınsamda boştu. Gözlerim daha fazla dayanamadı ve arkamdaki adamın üzerine bayıldım.
.
.
.
.
Gözümü açtığımda depo gibi bir yerdeydim. Etrafıma bakınca küçük kızı gördüm. Hala baygın bir şekilde yatıyordu.Küçücük eliri ve ayklarını kalın bir iple sandalyeye bağlamışlardı. Benimde ona kalır yanım yoktu.
Hala aklımda deli sorular vardı ve hiç birinin cevabı yoktu.
Aklımdaki soruları düşünmeyi bırakıp buradan nasıl kaçacağımızı düşünmeye başladım. O sıra odaya dövmeli adam girdi.
Woojin:Güzelik bakıyorum uyanmışız.
Yn:Ne istiyirsun lan bizden.
Woojin: Tıck tıck burda yanlış bir anlaşılma var. Ben sizdem bir şey istemiyorum.
Yn:Ne diye kaçırdın o zaman lan.
Woojin:Senin o biricik kocan benim malarımın hepsine el koyup beni öldürmeye çalışıyor.
Yn:eee yani demek istediğin kuyruk acım yüzünden sizi kaçdımı olacak.
Bunu dedikten sonra gülmeye başladım. Adam sinirlenip bana sert bir tokat atı. Yüzüm yana düşmüştü. Ona bakmam için çenemden sıkıca tutup kendine çevirdi.
Woojin:Bak güzelik daha benim neler yapacağımı bilmiuoken bence böyle konuşma çünkü sonu senin için kötü olur.Anladın mı?
Yüzü yüzüme yakın olduğu için onun yüzüne tükürdüm. Yeniden bana tokat atacaktı ki küçük kız araya girdi.
Helan:Anneme dokanmaaaaaaa.
Küçük kızın bu deyişine ben şaşırırken karşimdaki adam gülüyordu.
Woojin:Demek annene karışmamı istemiyorsun öylemi...tamam ozaman ben onunle ilgilenmek yerine seinle ilgilenirim benim için sorun değil.
Deyip küçük kıza yaklaşmaya başladı.
.
.
.
.
.
.
.
İlk dizimin ikinci bölümünüde yayınlamış bulunmaktayım.
.
.
Milete hayırlı uğurlu olsun.🎗🎗
.
.
.
Yorum yapmayı unutmayın lütfen çünkü siz yorum yaptıkça bana ilham geliyo.
.
.
👉🌷👈Sizi seviyore🥰🥰🥰❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA LİDERİM KİM TAEHYUNG
AksiyonKarısı doğumda vefat eden kim taehyung kızı hariç tüm kadınlara acıması kalmamıştır. Karısı vefat etikten sonra arkadaşlarının (üyeler) yanına taşınır ve kızını 6 erkekle birlikte büyütür. 9 yaşına gelen Helan üyeler dışındaki kişilerle konuşmuyıp h...