Kapittel 20

Carter Pov: Når flyet endelig hadde landet i Frankriket gikk vi av, jeg var så trøtt at det var så vidt jeg kom meg inn i limoen som skulle kjøre oss til hotellet. Hotellet var fint, vi fikk rom 237. Jeg la meg ned på sengen og like etter sovnet jeg.

NESTE DAG

Carter Pov: Jeg våknet med noen sterke armer rundt meg, Niall. Jeg hoppet ut av sengen og gikk inn på badet for å ta en dusj. Jeg følte meg så svett og skitten etter flyturen så jeg bare måtte ta en dusj. Etter den glod hette dusjen satte jeg håret opp i en dott og kledde på meg (bilde) og gikk inn på rommet igjen. Niall satt i sengen og så på tv, hvis du vil ha frokost må du komme deg opp av den sengen og gå å dusje sa jeg til Niall. Okay da sa han, Niall reiste seg og gikk inn på badet. Jeg tokk en veske med: Penger, Iphonen, lipgloss, tyggis og det viktikste av alt Solkrem . Jeg satte meg på stolen å ventet på at Niall skulle bli ferdig med å dusje så vi kunne gå å spise frokost. Etter ti minutter kom han ut, med kun et handkle som dekket det private stedet. Jeg gir deg fem før jeg går ned å spiser frokost sa jeg, kommer! Sa han og løp inn på badet igjen. Etter minst to minutter kom han ut, ferdig på kledd. Vi gikk ut av rommet og Niall låste døren med nøkkelen som han ga til meg etterpå. Jeg puttet nøklene i en lomme i vesken fordi det ville bli lenge til vi kom til hotellet igjen. Vi tokk heisen ned i lobbyen, god morgenen sa en resepsjonist når vi gikk ut av heisen nede i lobbien. God morgenen sa jeg, jeg og Niall gikk til bufeen for å spise frokost. Etter vi hadde spist gikk vi ut døren og ut i den stekene varmen, jeg hadde lette klær på meg så det var bra. Niall hadde, T-skjorte,shorts,solbriller,caps og sandaler. Jeg og Niall gikk rundt og så på butikkene. Jeg og Niall hadde gått rundt i tre timer nå og vi begynte å bli sultne. Vi satte oss ned på en resturant og spiste Pozza Margehrita. Den er kjempe god. Etter det gikk vi mer rundt i byen. Skal vi dra til hotellet, pakke badetøy også dra på stranden? Spurte Niall. Jeg smilte å nikket. Vi drod tilbake til hotellet og pakket badetøyet. Vi drod til stranden, etter stranden kikket jeg på klokken og ned var halv ni. Vi drod til hotellet, la fra oss badetøyet og drod for å spise middag. Vi drod på en resturant som hent: Mewel Sector Price (ikke en ekte resturant) maten var kjempe god. Det kom Paparazzier og tokk masse bilder mes vi spiste og koste oss, vi bare latet som om de ikke var der.

Niall Pov: Jeg hadde drømmejenta og vi var på ferie. Det var så fint, jeg elsker henne. Det dumme var at paparazziene kom og forstyrret oss midt i spisingen så jeg var nødt til å ringe livvakten og han jagde paparazziene vekk. Siden vi ikke ville bli angrepet fler ganger ble livvakten med oss men et godt stykke borte fra oss så han ikke forstyrret mens vi spiste. Det var kjempe god mat. Når vi var ferdig drod vi tilbake til hotellet. (Bilde av rommet), vi la oss i sengen og sovnet.

-----------------------------------------------------------------------------------------------