Rosé'den
Bu kez ciddi anlamda bitmiştik,Jin ve Jungkook çekilmez ve yenilemezlerdi.
Jennie ortamdaki sessizliği bozan kişi olmuştu,
"Ne halt yiyeceğiz?"
Resmen kitlenmiştim aklıma en ufak fikir bile gelmiyordu.
Hoseok,
"Kızlar sakin olalım halledebiliriz ilk ne istediklerine bakalım." dediğinde, hemen olaya dahil olmuştum.
"Jisoo ver şu telefonu biz de yazalım bakalım korkarak ilerleyemeyiz."
Jisoo zeki kızdı, aslında hamlelerini ona göre yapardı ama ben çok paldır küldürdüm.
"Rosé biraz düşünelim, bir yolunu bulalım öyle karar verelim ne yazacağımızı."
Tam da tahmin ettiğim gibiydi işte haklıydı.
Ben, Jisoo, Jihyo, Jennie ve Hoseok biraz düşündükten sonra yazmaya karar vermiştik.
Kime: Bay Geniş Omuz
Ne istiyorsun Kim Seokjin?
Evet çok yaratıcı ama şuan sadece onların ne istediklerini öğrenmeliydik.
Jennie, işleri olduğundan dolayı çıkmıştı.
Lisa ve Nayeon aramıza katılmıştı, onlarda gerçekten şok olmuşlardı.
Biz de biraz konuşuktan sonra evlere dağılmıştık.
Evimin önüne geldiğimde bir yavru köpek görmüştüm.
Hemen içeri geçtim Lisa'dan aldığım mamayı bir kaba koydum ve kapının önüne doğru ilerledim.
Yavru köpek yerinde yoktu gitmişti, etrafı incelemeye başladım.
Siyah camları olan bir araba yavaş yavaş ilerlerken birden hızlanıp uzaklaştı.
Kabı yinede kapının önüne koyup içeri girdim.
bu taş bu da taş- 8 yeni mesaj:
lalisa:Cidden evinin önünde bir araba mı bekliyordu?
jisoo: Emin değilim ama bir süre durdu.
soobin:Lan geliyim mi oraya?
jisoo:Saçmalama gerek yok, kuruntu yapıyorum biraz.
jennie:Aşkım Jin ve Jungkook' dan bahsediyoruz bence gayet doğal davranıyorsun.
jihyo:Rosé sende dikkatli olmalısın,Jisoo kötü enerjiler gönderiyor bu sıralar.
hoseok: Başladı yine burç yorumcumuz.
jeongin: Dayak vaktiii!!
rosé:Sizi korkutmak istemem ama sanırım o
arabadan ben de gördüm.Jisoo'dan
Bizi bir arabanın takip ettiğinden emin olduğumuzda iyice korkmuştuk, ama biz de boş değildik.
Seokjin mesajıma bir adres ile dönmüştü, burada buluşmamızı, sadece konuşmak istediklerini belirtmişlerdi.
Yıllar sonra, tekrar, bir araya gelmek.
İçimden oraya gitmek gelse de, onlara güvenimiz kırılmıştı bir kere. Yine de işlek bir restorana çağırdıkları için kabul etmiştik.
Ayrıca Jeongin, Soobin ve Hoseok'ta o restoranda olacaktı, sadece Seokjin'ler bunu bilmeyecekti.
Saat 6 gibi orada olacaktık, bu yüzden hızla hazırlandık.
İçeri girdiğimizde bir masada bizi bekleyen, yıllardır görmediğimiz kişilerle göz göze geldik.
Zar zor yutkunurken, özgüvenli bir şekilde onlara doğru ilerledik.
Tam karşılarına oturduğumuzda, bir süre sadece bakışmıştık, belki de aramızda fark etmeden bir özlem oluşmuştu, sonuçta önceden birbirimize değer veriyorduk.
Hiç değişmemişti, ama gözleri eskisi gibi değildi, farklı bakıyordu, sanki pişmanlık vardı gözlerinde, ya da ben öyle olsun istiyordum.
Sonunda toparlanarak sözü alan Seokjin olmuştu.
"Uzun zaman olmuştu, sizi burada görmek güzel kızlar."
Bir şey demeden sadece suratına baktım, bu gerçek Seokjin miydi?
"Sadece konuya gir Seokjin. Sohbet etmeye gelmedik buraya." dediğimde gülmüştü,
"Hala aynı Jisoo ile karşılaşmak hoşuma gitti."
Gözlerimi devirerek, gözlerini Roseanne'den ayırmadan konuşmaya başlayan Jungkook'a döndüm.
"Sizi buraya neden çağırdığımızı merak ediyorsunuzdur, sonuçta sizi dava da edebilirdik."
Rose'un sinirlendiğini anlayabilmek zor değildi, gergince gülümseyerek,
"Dava edilecek birileri varsa o da sizsiniz, uzatmayın." dedi.
Jungkook gülmüştü,
"Tam tanıdığım Roseanne'den beklenecek bir cevap."
Seokjin sahte bir öksürük ile araya girdi.
"Sadece minik şakalardı kızlar, ciddiye almayın. Eski günlerin hatırına. Sizi neden çağırdığımızı merak ediyorsunuzdur, anlatayım, siz bize şirket ağına girme emrini kimden aldığınızı söylüyorsunuz, biz de sizi dava etmiyoruz. Bu kadar basit."
Sinirle güldüm.
Bir insan hiç mi değişmezdi?
"Bu tarz teklifler yüzünden artık emri vereninin kim olduğunu bilmediğimizi bilirsiniz sanıyordum."
Bu sefer gülen Jungkook olmuştu.
"Hepimiz kim olduğunu bulabileceğinizi biliyor sevgili Jisoo."
Homurdanarak ona döndüm, ama araya giren Roseanne olmuştu.
"Kabul, ama bizim de bir şartımız var."
Yeni bölümle geldik, umarım begenirsiniz.
İyi okumalar;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❝ everything again ❞ rosekook & jinsoo
Fanfiction❛Yazılımı sisteme yüklediğimde, ekran kararmaya, parazitlenmeye başlamıştı, korkuyla sim kartını çıkartmış, bilgisayarı tamamen kapatmıştım. Herkes olacakları beklerken, telefonuma gelen mesaj ile tamamen batırdığımızı anlamıştım. Kimden: Bay Geni...