Rosé den
Evet kesinlikle bir şartımız vardı, kendimizi garantiye almamız önemliydi.
Jungkook 'hah' dercesine bir ses çıkardı ve bir şey söyleyecek iken nefes verdi.
"Sizi şikayet etmediğimiz için teşekkür edeceğinize şartınızın olduğunu mu söylüyorsunuz?"
Ters ters ona baktım.
"Teşekkürler, şimdi şartımıza geçiyorum."Jisoo kıkırdamıştı, Jeon Jungkook kendini bir şey sanmaya devam etsin.
"Madem kim olduğunu söyleyeceğiz sizin de bize yeni bir iş ayarlamanız gerekiyor beyler.
Mağlum sizin yüzünüzden işimizden olacağız."Bugün çok kabaydım ama gayet normaldi.
Jin ve Jungkook birbirine bakışıp, devam edin der gibi kafalarıyla işaret yapmışlardı.
Bu kez Jisoo konuşmaya devam etti. "Şartımızın sizin için kolay olduğunu umuyoruz."
Jungkook ellerini masada birleştirip sadece beklerken Jin konuya girdi.
"Peki o halde bizle çalışın."
Cevaba hepimiz şaşırmıştık, Jisoo'ya bakmıştım, oda şaşırmıştı. En şaşıranımız Jungkook'tu. Hızla,
"NE DİYORSUN JİN?" demişti.
Sanırım Jungkook'a danışmaması onu sinirlendirmişti.
Jin Jungkook'a bir şeyler dedikten sonra bizde döndüler.
"Her şey halledildiyse artık bize kim olduklarını söyleyin." dedi Jungkook.
Bana ters bakışlarını yollamıştı.
Umursamadan konuşması için Jisoo'ya döndüm.
"Lucas ve Baekhyun."
Jisoo'dan
Kim olduklarını duyan Seokjin sinirle gülmüştü, Jungkook ise telefonundan bir şeylere bakmıştı.
"Başka bir şey yoksa kalkamamız gerekiyor, umarım sözünüzde durursunuz, yine hayal kırıklığı yaşamayız." dedikten sonra Seokjin'in gözlerine baktım son kez.
Kafasını sallayıp ayağa kalktı ve ellerini bana uzatarak,
"Sizinle tekrar görüşmek güzeldi kızlar, bir dahaki sefere görüşmek üzere." dedi.
Ellerine kayan gözlerim ile elimi uzattım, ellerim gergince düzensiz ama kusursuz ellerine uzandı, ardından sıkıca kavradı ve ileri geri salladı.
Yutkunup, eskiden kardeşim gibi gördüğüm Jungkook'a döndüm, onunla da el sıkıştıktan sonra, bizi çıkışta arabayla bekleyen Hoseok'ların yanına gittik.
Arabaya bindiğimizde kısaca olanları Roseanne anlattı ve ortam sessizleşti.
"Onları...görmeyeli cidden uzun olmuş." diyen Rose ile gülümsedim,
"Kesinlikle."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❝ everything again ❞ rosekook & jinsoo
Fanfiction❛Yazılımı sisteme yüklediğimde, ekran kararmaya, parazitlenmeye başlamıştı, korkuyla sim kartını çıkartmış, bilgisayarı tamamen kapatmıştım. Herkes olacakları beklerken, telefonuma gelen mesaj ile tamamen batırdığımızı anlamıştım. Kimden: Bay Geni...