PRVÝ BOZK?💋

31 4 0
                                    

tinaaaastyle ❤️

Sadla som si za môj stôl a vydýchla všetok zadržiavaný vzduch. Čo mi robí ten chlap vo vedľajších dverách, je niečo neskutočné. Ráno som ho síce načapala s nejakou inou babou, ale aj tak je to nesmierne príťažlivý chlap. Mala by som na neho prestať myslieť veď je to môj šéf, môj sexi šéf. Rozplývala som sa nad ním asi 10 min. pokiaľ mi nezačal zvoniť telefón a ja som to dvihla zo slovom
,, PROSÍM" a na druhej strane sa ozvalo zakašlanie a mne doplo, že som zabudla povedať "Asistentka pána Stylesa prosím" tak som zopakovala vetu ktorú mi kázal. Cítila som ako sa zasmial, ale hneď na to nahodil svoju vážnu tvár a povedal.

,,Dúfam Rosie, že to viac krát zabúdať nebudeš pretože potom prídu tresty, ver že niektoré sa ti možno nebudú páčiť." Vycítila som v jeho tóne hlasu, ako sa uškrnul. Celkom ma to nahnevalo, tak som to využila.

,,A čo keď sa mi tie tvoje tresty budú páčiť" pri tejto vete som si točila pramienok vlasov na prst a kusala si do pery.

,,Rosie nepokúšaj sa ma nasrať" hovoril to tak trochu zo smiechom v hlase. Ale ten hlúpy úškrn som tam stále cítila.

,,To by som si nikdy nedovolila, Harry" s jeho menom som sa pohrala viac ako kedykoľvek inokedy.

,,Varujem ťa nechci to, pretože potom sa neovládnem, Rosie" povedal už trochu nahnevano, tak som ho už nechala tak.

,,Tak a teraz k podstatnej veci pre ktorú som ti volal, potrebujem aby si mi doniesla kávu a doniesla papiere ktoré som ti položil na stôl ráno, aby si ich vytriedila." Ja som sa pozrela na kopu papierov nebolo ich nejak veľa, ale ešte som ani nezačala pretože som bola celý čas v myšlienkach o ňom, o mužovi ktorý mi za čolilen jeden pohľad spôsoboval motýliky v podbrušku.

,,Áno hneď som pri vás aj s papiermi a kávou" odvetila som a položila telefón.

Hneď som sa pustila do tých papierov, mala som to za 5 min a kávu som zobrala po ceste do jeho kancelárie.

Otvorila som dvere, videla som ho ako stojí pri okne, pozerá sa niekde dole, asi na ľudí ktorý chodia po Londýne.

Odkašľala som si a on mi venoval pohľad, zase ten prekliaty pohľad, jeho dokonalých smaragdov. Ako sa len ja v nich strácam, ale teraz som sa snažila aby si to nevšimol a asi sa mi to aj podarilo.

Prešiel k svojmu stolu a ukázal na voľné kreslo oproti sebe, aby som si do neho sadla. Chvíľu som váhala, ale nakoniec som si sadla aj s papiermi v ruke a kávou v druhej. Hneď ako som si sadla tak sa Harry, postavil, prešiel ku mne a kávu mi z ruky zobral.

,, Ďakujem za kávu, teraz prejdime k tým papierom" povedal, ja som na neho stále pozerala, až si sadol do kresla, pokýval aby som mu dala na stôl papiere a niečo už konečne povedala.

,,Takže toto sú papiere ktoré treba podpísať" bolo ich asi 20 a tak začal každý jeden pomaly podpisovať. Ja som ho zase sledovala ako sa jeho hanky pohybujú, ako jeho prsty držia pero, ako ním podpisuje každý jeden papier až zastavil a ja som sa pozrela do jeho smaragdových oči a tie ma sledovali, hneď som pohľad odvrátila aby ma náhodou nenačapal ako ho pozorujem. Ale to som asi nestihla pretože zrazu prehovoril.

,,Tak už som všetko podpísal, takže ak je to všetko tak si to vezmi" povedal, odpil si z kávy ktorú som mu pripravila.

,,Áno je to všetko tak ja pôjdem" zobrala som tie papiere ktoré podpísal a vydala sa k dverám.

Bola som už pri dverách a zrazu ma strhol, otočil čelom k sebe, všetky papiere som pustila na zem a on sa mi vrhol na pery.

Bozkával ma tak chtivo, tak drsne cítila som v jeho bozkoch niečo zvláštne nevedela som identifikovať čo to je. Po chvíľke čo som nespolupracovala sa odtiahol a oprel si čelo o to moje. V jeho očiach som videla smútok a bolesť. Nechápala som ho ešte ráno sa tu oblizoval s nejakou tmavovláskou a teraz tu niečo skúša na mňa, keď som videla že asi nič nepovie tak som začala ja.

,,Harry toto nemôžeš máš priateľku, ráno som vás spolu načapala ako si vymieňate sliny tak nemôžeš teraz bozkávať mňa, som tvoja zamestnankýňa, takže toto mi vôbec nepríde ako pracovný vzťah a plus si mi rozsypal všetky papiere, kto to bude teraz zdvíhať." Koniec vety som už hovorila viac menej zo smiechom aj keď mi do smiechu moc nebolo.

,,Rosie, to dievča čo tu bolo ráno, nebola moja priateľka, bola to kamoška ktorá za mnou občas chodí a to ona mňa pobozkala." Tak toto ma prekvapilo ale nedala som sa oklamať, vôbec to nevyzeralo že by mu to vadilo, ako mu kladie do úst jej sliny. Hmm keď si to tak vezmem tak práve som si s ním tie sliny vymenila tiež ugh.

,,Harry je mi jedno kto to bol, ale viem že to kamoška určite nebola, pretože kamoši toto nerobia, teraz prepáč ale musím ísť" pozbierala som všetky papiere a vydala sa tými dverami do svojej kancelárie.

Sadla som si na svoju stoličku, pozrela sa na hodiny ktoré boli na stene. Bolo presne 18:35, mne práca skončila pred piatimi minútami. Takže som si zobrala všetky svoje veci a šla von z kancelárie. Tam som zahliadla Harryho ako niečo hovorí tej slečne, ktorej som sa pýtala kadiaľ mám ísť. Pomyslela som si že aj tu zvádza, tak ako všetky ženy v jeho okolí, tak som ich obišla pozdravila sa a až vtedy ma zaregistrovali.

,,Dovidenia pán Styles, dovidenia..." Nevedela som meno tej slečny, tak som prestala v strede vety aby ma doplnila.

,, Emily" doplnil ma Styles.

,,Dovidenia Emily a pán Styles"povedala som.

,,Dovidenia"povedala Emily a Styles sa usmial a niečo jej začal rozprávať. Ja som sa otočila a šla preč, mala som v pláne čo najrýchlejšie sa dostať domov, napúšťať si plnú vaňu vody a relaxovať.

Mala som úplne dobrú náladu, ale tu vždy musí niekto pokaziť, tak ako dnes Styles.

,,Rosie" kričal za mnou a ja som neprestávala kráčať ďalej, chcela som sa čo najrýchlejšie dostať domov.

,,Rosie" zase kričal a ja som stále nezastavila.

,,Rose" zakričal a znel už dosť podráždené, zastavila som a otočila sa.

,, Čo, čo Harry chceš, pokiaľ viem tak mám po práci a z niekým ako si ty si ja nemám čo povedať, pretože ja nie som tvoja priateľka, ani tvoja kamoška, ako to ty sám nazývaš, chcem ísť iba domov a dať si kúpeľ, pri ktorom zrelaxujem a nebudem na nič myslieť je toho na mňa veľa potrebujem čas. Toto je moja prvá práca, v živote som nikde nepracovala tak to pochop a nebozkavaj ma, len preto že potrebuješ niekde strčiť svojho vtáka. Ja nie som jedna z lacných žien, takže ťa veľmi prosím nechaj ma napokoji, pretože o teba ani tvojho kamoša nestojím." už som vrieskala, pretože ma to veľmi podraždilo, ako na mňa vkuse niečo skúša a potom ho načapem s úplne iným dievčaťom.

,,Rosie, ja som nechcel..." Nenechala som ho dopovedať a skočila mu do reči.

,,Nie Harry, nechaj to prosím tak a rob čo si robil doteraz ďakujem" otočila som sa a šla domov.

Prišla som domov, zabuchla dvere a zviezla sa po nich. Do očí sa mi dostali slzy, ktoré som nevedela zastaviť, plakala som, pretože som prišla na to že ma chcel len využiť, na sex aby si užil a ja by som sa do neho potom zamilovala ale tak to nebude, nenechám sa nejakým pošukom, ktorý si myslí že dostane všetko na čo ukáže, tak sa mýli pretože mňa nedostane. Budem sa s ním hrať, až do vtedy dokiaľ nepochopí, že všetko čo robí je zlé a hnusné.

Vstala som od dverí, šla do kúpeľne kde som si napustila plnu vaňu a sadla si do vane. Bola som tam asi hodinu keď mi už voda začínala byť studenejšia, tak som sa rýchlo osprchovala pod teplou vodou a šla k umývadlu, kde som sa na seba pozrela v zrkadle a zľakla som sa sama seba. Moja maskara bola pod očami, aj keď vlastne ani sa nečudujem keď som revala a potom sa šla umývať. Vyčistila som si pleť a ľahla si do postele. Skontrolovala som mobil a našla si tam správu od Harryho.

Harry:
Zajtra príď ráno do mojej kancelárie musíme sa porozprávať. .H.

Hneď ako som si prečítala správu, tak som si ľahla. Na správu som nemala náladu odpísať, takže som mu dala ignor. A vydala sa do ríše snov.

Takže nová časť, viac menej som jednu časť rozdelila na dve ale som na seba pyšná dala som viac ako tisíc slov. Ďakujem všetkým ktorý to čítajú. Vaša Vicky ❤️

My new assistant H.S. Fanfiction Donde viven las historias. Descúbrelo ahora