4 dní pred:(sobota)
Dnes sa sťahujem do Londýna dostala som tam pracovnú ponuku v jednej z najväčších firiem aké sú v Londýne. Pohovor mám v stredu 12:30. Teším sa na nový kolektív, pretože v škole som nebola moc obľúbená mám iba jednu kamarátku ktorá sa volá Lisa.Lisa je super baba prežili sme spolu veľa napr. Boli sme na párty, keď sme šli domov tak sme si pod vplyvom alkoholu pomýlili dom a zvonili sme nášmu sexi susedovi. Škoda že sme sa obidve odsťahovali od toho nášho záhadné nádherného suseda preč a tak ďaleko ale čo už možno aj tu v Londýne nájdeme nejakého mladého fešného mládenca.
Momentálne stojím vo svojom novom dome v Londýne je to tu mega pekné myslím, že si to tu zamilujem ihneď.
,,Rosie" otec na mňa volá keď si pozerám izbu.
,,Áno?" pýtam sa ho, že čo potrebuje.
,,Poď dole pomôcť tvojmu bratovi s krabicami" ahh zabudla som na to, že mu musím pomôcť z toľkej nádhery.
,,Idem" odvetila som.
Rýchlo som zbehla schody a šla k autu pomôcť Colovi s krabicami. Keď sme to mali všetko v dome tak sme sa rozlúčili a otec s bratom odišli. Dúfam, že ma budú chodiť navštevovať alebo ja ich.
Môj dom nie je najväčší v Londýne, pretože tu bývam iba ja, hneď naproti v dome býva Lisa.
Je už večer a ja rozmýšľam, že zavolám Lise, že či nechce niekde zájsť. Hneď ako som vytočila číslo Lisi tak to zodvihla.
,,Ahoj Lis, chcem sa ťa iba opýtať či nemáš náladu niekde zájsť " Lisa dobre vedela ako slovo zájsť myslím.
,,Ahoj Rose samozrejme za 20 min som u teba vezmi si niečo sexi na seba, ideme do klubu baliť nejakých pekných chalanov tak ako za starých čias."
Áno je pravda že v poslednú dobu som sa zaujímala len o školu aby som dobre dokončila výšku a mohla byť slobodná.
Asi za 15 min tu bola Lisa, išla som jej otvoriť a zobrala som ju do svojej izby. Tam si sadla na moju posteľ a radila mi čo si mám vziať, nakoniec mi poradila čierne obtiahnuté šaty ktoré končili nad kolenami na prvý pohľad neboli vyzívave, ale mali veľmi veľký výstrih končiaci nad pupikom. Zavolali sme si taxík, nadiktovali ulicu no skôr Lisa nadiktovala ulicu, pretože ja som ešte nemala taký prehľad kde sa nachádza aký klub. Vystúpili sme samozrejme zaplatili platila som ja pretože Lisa mala len kartu, tu taxikár nebral.
Rozhliadla som sa a pred sebou som videla dokonalý obrovský dom plný opitých tancujúcich ľudí. Bolo to obrovske nie také ako sme doteraz chodili. Lisa už vchádzala vchodovymi dverami, tak som sa musela prebrať a ísť za ňou.
Došli sme až k baru tam stál barman ktorý na nás pozeral od prvej chvíle čo sme vošli dnu.
,,Čo si dáte slečny" opýtal sa nás slušne a celkom neodolateľné.Lisa ako prvá prehovorila ,,Ja si prosím niečo čo mi vy odporučíte" samozrejme že musela s barmanom, celkom dobre vyzerajúcim barmanom flirtovať, Lisa je už raz taká.
Barman začal premýšľať, už sa chystal niečo povedať ale skočila som mu do reči. ,,Dáme si Sex on the beach" ani sa na mňa nepozrel a začal pripravovať náš drink.
Zobrali sme si naše drinky a šli hľadať nejaké miesto nejakú stoličku, ale všetky boli obsadené. Tak sme sa rozhodli že náš drink vypijeme rýchlo a pôjdeme tancovať. Kopli sme drink do seba, šli na parket ešte sme len vstúpili a Lisa už tancovala s nejakým dosť potetovaným chalanom.
,,Super zase si môžem ísť sama hľadať nejakého parťáka na spoločnosť" áno zvykla som si ale aj tak ma to na nej trochu hnevá.
Tancovala som do hudby a po asi 15 min som šla k baru opýtala som sa barmana kde je tu wc chvíľu na mňa pozeral ako ,,to myslíš vážne,, ale potom mi povedal, šla som tam kadiaľ mi kázal. Našla som wc vošla urobila svoju potrebu. Vyšla som, keď som vychádzala, tak som sa zrazila s niekým. Nevidela som mu do tváre ani ako vyzerá a tak som sa pozrela smerom na hor a videla tie najkrajšie smaragdové oči aké môžu byť. Hneď som sa začala ospravedlňovať
,,Prepáčte, prepáčte nevšimla som si vás vážne ma to mrzí" on ma chytil za ruku nebol to drsný dotyk, ale čo ten malý dotyk so mnou robil, mala som ešte len z jedného dotyku mokré nohavičky a to sa má len dotkol.
,,V pohode nič sa nestalo" Jeho hlas bol stokrát viac príťažlivejší ako kohokoľvek iného. Obišla som ho pretože to čo mi spôsoboval tento chlap mi ešte nikto nikdy. Šla som hľadať Lisu. Našla som ju na veľkom gauči ako sa olizovala s tým chalanom z tanečného parketu. Mne nejako pekný neprišiel ale tak každý máme iné chute a iné priority.
Tak a je tu nová časť dúfam že sa vám páči. Ďakujem za každé prečítanie. Vaša Vicky❤️💞
JE LEEST
My new assistant H.S. Fanfiction
FanfictiePríbeh o Rose ktorá dostala pracovnú ponuku v Londýne, kde sa stretne s jej životnou láskou s nádhernými očami do ktorej sa ihneď zaľúbi... ďalej sa už dozviete v príbehu... UPOZORNENIE!! Je to môj prvý príbeh, tak nie som v tom až tak zbehla ale d...