EVIL CRUEL
.
.
.
Happy Reading
"Dimana 7llin? Bukan ke sudah beritahu mereka berenam agar tepat masa anak anak itu huh!" Yunho mengurut kepalanya yang terasa pening, cucu dan sahabat cucunya sering membuatnya mengalami sakit kepala. Mereka sungguh nakal tahu!"Sebentar lagi mereka akan sampai.."
"HALMEONI HARABEOJI KAMI SAMPAI!" teriakan nyaring itu berasal daripada 6 namja yang baru memasuki pintu ruangan untuk semua ahli keluarga berkumpul.
"Ommo semua cucu halmeoni sudah sampai sini peluk halmeoni dulu.." wanita cantik berusia 50-an itu membuka lebar tangannya agar kesemua cucunya dapat memeluknya.
"Halmeoni~ Jeno nakal dia memukul kepala Echan ketika ingin ke sini hiks.." adu Haechan mendapat delikan sebal dari Jeno.
"Yak! Salah kau yang menganggu ku!" Jeno rasanya ingin sekali meremas pipi Haechan agar tercabut sehingga ketulangnya. Ngeri Jeno
"Sudah bergaduh kalian sudah besar jangan bergaduh terus.." Yoona menengahi cucu cucunya daripada terus bergaduh. Dirinya melihat suaminya yang hanya berdiam dengan tatapan tajam.
"Ekhem melupakan kami disini?"
"Mommy/Eomma/Màma/Okãsan!" 7llin mula berlari mendekati ibu mereka. Sang ayah? Hanya menatap sebal kerana tidak dilayan. Macam ni lah jadi ayah..
"Mommy hiks kenapa baru pulang hiks tidak sayang Nono?.." Krystal hanya tersenyum melihat anak bongsunya ini lalu mengusap sayang rambut anaknya itu.
"Eomma! Echan rindu! Mana ole ole untuk Echan?"
"Anak durhaka terus minta ole ole bukannya tanya khabar!?.." Lee Donghae menatap tajam anak nya yang masih di dalam pelukan isterinya. Haechan hanya menjelirkankan lidahnya. Berharaplah Haechan tidak dilempar ke dalam laut setelah ini.
"Apa khabar Okãsan Otõsan" Jaemin menunduk sopan kepada kedua ibu bapanya. Anak baik ini.
"Baru beberapa bulan kita berpisah kamu nampak semakin tampan Nana ayo peluk Kãsan.." Wendy mendekati anaknya itu lalu memberikan pelukan yang hangat.
"Màma! Injun ingin makan masakan Mama hiks rindu.." rengek Renjun setelah memeluk Yeji iaitu Màma kandungnya dengan erat.
YOU ARE READING
EVIL CRUEL
AcciónJAEHYUN MARK JENO Jung Jaehyun pemuda yang digelar EVIL CRUEL seorang penerus perusahaan besar dan penerus dunia bawah yang sangat dikenali dan ditakuti oleh setiap mafia, yakuza mahupun pertubuhan dunia gelap yang lain. -𝑖𝑛𝑔𝑖𝑛 𝑏𝑒𝑟𝑚𝑎𝑖𝑛...