-პეინ!-გოგონა სწრაფად წევს თავს და თავის მეწყვილის თვალებს წააწყდა.-მერამდენედ უნდა გაგაფრთხილო რომ უჩემოდ საქმეზე არ უნდა წახვიდე?
თვალებიდან ნაპერწკლებს ყრის.
-ევანს ხომ იცი რომ მე ჩემი მეთოდები მაქვს და არ მჭირდება დახმარება.
-ლიდია უკანასკნელად გაფრთხილებ აღარ გაბედო უჩემოდ საქმეზე გასვლა თორემ ჩემს თავზე პასუხს არ ვაგებ.-გატრიალდა და წავიდა ლიდიამ კი თვალები აატრიალა და ენა გამოუყო.
-სირი.-გაიგონა ჯორჯის ხმა მის გვერდით.-პატარავ ბევრს ითმენ,ის ლიდია რომელსაც მე ვიცნობ ამდენს ვერ მოითმენდა.
-საყვარელო ნერვები კბილებით მიჭირავს რომ სახე არ მივუნგრიო.
-მე კიდე იმ ლამაზ საჯდომს ავუჭრელებდი.-დერეკის საჯდომს თვალი გააყოლა და ტუჩზე იკბინა.
-ვიღაცას ჰორმონებმა შემოუტიააა.-ჩაიცინა და ისევ ახალ საბუთებს მიუბრუნდა.
-შენი აზრით მომცემს?-ისევ ეკითხება მასთან მყოფი ჯორჯი.
-მუშტს უფრო მოგცემს ცხვირში.ეგ ბიჭი საჯდომს ისევე უფრთხილდება როგორც შენ შენი ღვინის კოლექციას.-საბუთებიდან თავს არ ყოფ და ნაცნობი სახის დანახვაზე თვალები უფართოვდება.
სახელი,გვარი:ჰარი სთაილსი
ასაკი:27 წლის
სიმაღლე:1,83სმ
პროფესია:ბიზნესმენი
ოჯახი:შვილი-დიმა სტაილსი.
ცოლი-ჯეინ სტაილსი.
და-ქეროლაინ გრეი/სტაილსი.(მკვდარია)
ძმა-არ იძებნება.
მამა:აქსელ სტაილსი.(მკვდარია)
დედა:ერიკა სტაილსი.(მკვდარია)ბოლომდე ჩაუყვა და გული შეეკუმშა,იქვე ბეჭედი იყო დასმული წარწერით "სამიზნე".მისი დავალებაა ჰარი სტაილსი მოკვლა,მისი ძმის მოშორება.ნერწყვი მძიმედ გადაყლაპა და სახურავზე ავიდა.შენობებს უყურებდა და იმ დღეს იხსენებდა როდესაც ისინი ბოლოჯერ ნახე:ჰარი,ჯეინი,ემა,ზეინი,ნაილი,ლუი,დიმა,ემილია,მია,ნოა,ნორა,მიკა და რა თქმა უნდა ლიამი რომ თაფლისფერი თვალებიც ყოველ ღამე სიზმრებში სტუმრობდნენ.ენატრება,ძალიან ენატრება.ენატრება მისი შეხება,მისი წითელი,ფაფუკი ტუჩები,მისი დიდი მკლავები თავისი სხეულის გარშემო,მისი პირიდან ამოსული სიტყვები:"პატარავ","ქეროლაინ","მომენატრე" და ყველაზე მნიშვნელოვანი "მე შენ მიყვარხარ".ლოყაზე ცრემლი ჩამოუგორდა და ისევ ცას გახედა,მზე შენობებშორის ნელა ჩადიოდა,ის კი სადღაც შორს უსასრულობაში იყურებოდა და მისი საყვარელი მამაკაცის ყველა დეტალს,ნაკვთს და ბგერას იხსენებდა.
YOU ARE READING
why are you driving me crazy?
Fanfictionიმ დღიდან ერთი წლის თავზე ყველაფერი აირია...ის დაბრუნდა...დაბრუნდა და ყველას დალაგებული ცხოვრება ხელახლა არია. Warning! !+18 სცენები! !მკვლელობა!