თავი 7

42 3 0
                                    


კიდევ ერთი სართული გაიარა და გადაწყვირა რომ ლიამი ამ სართულზე ეყოლებოდათ,ყველა კარის შემტვრევა დაიწყო და ერთ კარში გაშეშდა რადგან ლიამს კალთაში მოთავსებული ლილი დაინახა.ერთმანეთს ვნებიანად კოცნიდნენ,ლიამს კი ხელები ლილის საჯდომზე ედო.ქეროლაინი ბოლომდე ებრძოდა სურვილს რომ ორივესთვის ტვინი იქვეა არ გაეხვრიტა მაგრამ თავი ვერ შეიკავა და ლილის ტყვია პირდაპირ თავში დაახალა.გასროლის ხმაზე ლიამმა ლილის ტუჩები მოაშორა და ქეროლაინს ახედა.ქეროლაინი უკან გაბრუნდა,ლიამმა კი მის მკლავებში დასვენებულ გვამს დახედა რომელიც სწრაფად გადააგდო და ფეხზე წამოხტა.გოგომ სწრაფად ჩაირბინა კიბეები და გარეთ გავარდა.

-ქეროლაინ-უკან ლიამი მისდევდა ყვირილით მაგრამ გოგოს ყურდღება არ მიუქცევია და მანქანაში სწრაფად ჩაჯდა.ლიამმა მანქანას წრე დაარტყა და ქეროლაინის მხარეს მანქანის მინას ხელები დააწყო.

-ქეროლაინ მომისმინე.-ლიამმა ხელწბი მინას დაარტყა.ქეროლაინი ყურადღებას არ აქცევდა მის ძახილს,სწრაფად დაძრა მანქანა უკუსვლით და მოატრიალა,შემდეგ კი დიდი სიჩქარით გავარდა ცარიელ ტრასაზე.თვალები აწყლიანებული ქონდა და თვალწინ მუდამ ლიამის და ლილის სცენა უტრიალებდა.ლიამი ხრეშზე მუხლებით დაეშვა და მანქანას უყურებდა რომელიც სწრაფად გავარდა ტრასაზე.ცოტახანში ფეხზე წამოდგა და შენობაში შევიდა.კიბის ბოლოში კრისტიანის სხეული იყო გადმოყუდებული და სისხლის წვეთები იატაკზე წკაპუნით ეცემოდა.სწრაფად ავიდა ზედა სართულზე და იმ ოთახში შევიდა სადაც ლილის მკვდარი სხეული ეგდო.ცოტახანი გოგოს სხეულს უყურა შემდეგ კი უკან გაბრუნდა და კიბეზე დაეშვა.

                            * * *

ლიამი ქარხანაში ბენზინით შედის,ბოთლს(ნუ რაცაა სახელი ვერ გავიხსენე) თავსახურს ხდის და იატაკზე აქცევს.მალევე მთელი შენობა ბენზინის სუნად ყარს,ბოლო ბოთლსაც აგდევს და ჯიბიდან მის საყვარელ სანთებელას იღებს.ხელის მარტივი მოძრაობით ანთებს სანთებელას და შენობას უყურებს შემდეგ კი შენობაში აგდებს რომელსაც სწრაფად ეკიდება ცეცხლი და ყველაფერს ედება.ლიამი მშვიდად უყურებს როგორ იწვის შენობა შემდეგ კი ბრუნდება და გზატკეცილს მიუყვება სანამ მის გვერდით წითელი კაბრიოლეტი არ ჩერდება რომლის საჭესაც ქერა "ბარბი" უზის.

why are you driving me crazy?Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt