11

5.8K 168 175
                                    

Onları yanlış isimle çağırmak (bir Tiktok şakası)

Eren: Eren ile güreş oyunlarına giriyordun ve seni gıdıklayarak bitirmeyi seviyordu. Çoğunlukla kazandı ama maalesef ona bir kez daha şaka yapmak üzere olduğuna dair hiçbir fikri yoktu.

- “Ahahhaa dur! J-jean dur!” ellerinin altında kıvranarak güldün.

Eren hemen durdu, önündeki yatakta diz çökmüş bir şeklide kaşlarını çatıyordu.

Lanet olsun ne dedin?

- “ 'Bebeğim, dur' dedim” diye cevap verdin.

“Jean dedin,” dedi Eren. “Jean ile de böyle oynuyor musun?”

Eren o kadar ciddi ve utanmış görünüyordu ki şakana daha fazla devam edemedin. Komodindeki telefonunu işaret ederek her şeyi kaydettiğini anlamasını sağladın.

Başka bir şaka olduğunu anladığında gergin kasları gözle görülür bir şekilde gevşemişti. “Çok komik olduğunu sanıyorsun, ha?” sen gülmeye başlarken sordu.

İki bacağını tuttu ve seni daha da yaklaştırdı. Eğilerek ateşli bir öpücük için dudaklarını seninkilere bastırdı.

Armin: Sabah mutluluğunu Armin ile paylaşarak yeni uyanmıştın. Mutfağınızda ikinize de kahve hazırlarken sana gazeteyi verdi.

- “Levi, gözlüklerimi uzatır mısın lütfen?” diye sordun, önündeki gazeteyi okumaya çalışarak.

Armin hareketlerinde durdu ve mutfak masasında oturan sana doğru yürüdü. Kafan karışmış hâlde ona baktın. 
- “Gözlüklerim, bebeğim?”

“Ne dediğinin farkındasın, değil mi?” dikkatle sordu. Anlamamış numarası yaparak başını yana eğdin.

- “Neden bahsettiğini bilmiyorum.”

Armin kıpırdamadan durdu, yalan söyleyip söylemediğini ya da ilk seferinde doğru duyup duymadığını anlamaya çalışıyordu.

Bir dakika geçti ve o hâlâ hareket etmiyordu. Sadece sana bakıyordu ve gözleri yaşlarla dolmaya başladığında onun için üzüldün.

- “Oh hayır, hayır, hayır, bebeğim bu bir şaka,” dedin, telefonunu göstererek.

Armin uzun bir iç çekiyor ve başını öne eğiyor. “Çok kırıcısın!”

Git ve erkeğine sarıl lütfen (ᗒᗩᗕ)

Mikasa: Mikasa ve sen arka bahçede çalışıyordunuz. Genelde Mikasa işin başındaydı ama bu sefer ona katılmana izin verdiğinde sevindin.

- “Annie, malayı bana uzatır mısın?

Mikasa hareketlerinde durdu ve sonra başını sana çevirdi. “Annie?

- “Ha?” sen sordun. “Ne demek istiyorsun?

Az önce bana Annie dedin” dedi, arkasına yaslanarak. Yüzünde belirgin bir sinir vardı. Eldivenlerindeki kiri silkeledi, onları yerde bırakarak ayağa kalktı ve ayrılmak için döndü.

🎉 ࣪˖﹅𝐀𝐭𝐭𝐚𝐜𝐤 𝐨𝐧 𝐓𝐢𝐭𝐚𝐧 𝐭𝐞𝐩𝐤𝐢𝐥𝐞𝐫 hikayesini okumayı bitirdin 🎉
 ࣪˖﹅𝐀𝐭𝐭𝐚𝐜𝐤 𝐨𝐧 𝐓𝐢𝐭𝐚𝐧 𝐭𝐞𝐩𝐤𝐢𝐥𝐞𝐫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin