ᴏɴᴇ

48 10 26
                                    

"Sayang? Please jawab call woo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Sayang? Please jawab call woo...tak kesian kat woo ke? Harini je dah 5 kali woo call sayang tapi sayang still tak angkat..apa salah woo?"

Wooyoung terus meletakkan phone nya diatas meja selepas menghantar voice message pada Yaerin.

Air mata yang menitis diusap perlahan.
Sungguh dia tak tahu apa salah yang dia lakukan pada teman wanitanya itu sehingga teman wanitanya menjauhkan diri dari dia.

"wooyoung..kau sabar je ok? Nanti dia call lah tu..maybe dia not in a good mood..
biasalah perempuan kan.." Pujuk San yang tiba tiba memasuki bilik wooyoung sambil membawa secawan air.

"tapi apa salah aku sampai dia nak seksa aku macam ni? Dia tak tau betapa aku sayang gila kat dia..sehari tak call or tak jumpa..boleh gila tau tak?!" Wooyoung merintih kesedihan.

San hanya mengusap perlahan belakang badan wooyoung.Itu je yang dia mampu buat.Nak pujuk lebih lebih dia tak pandai.

"Apa apa pon..kau tunggu je sampai dia call kau balik ok? Janganlah nangis ii camni..hodoh tau tak?"Kata San.

Mulanya niat nak gurau..

Last last dapat jelingan maut dari wooyoung.

San hanya mampu redho.

Phone diatas meja dicapai kembali.Aplikasi gallery dibuka maka terpampang lah gambar teman wanitanya yang jelita itu.

"Sayang..please call me back..bagitau woo apa salah woo?"Monolog wooyoung dalam hati.

Dia tak minta banyak...dia cuma mahu kan kepastian.Wooyoung nak tahu apa salah yang dia dah buat sampai Yaerin berubah macam ni.

























































"eh wanita! Asal kau tak jawab call bf kau tu?"Tanya kawan baik Yaerin,iaitu.....Jaeha.

"Biarlah dia tu"jawab Yaerin selamba.

Gadis itu lebih fokuskan kepada mengedit gambarnya sendiri untuk di 'post' di account instagram miliknya nanti.

"Kau tau tak aku ni rimas dengar ringtone call dari tadi tak henti henti...jangan sampai aku goreng phone kau.."Tegur Jaeha.

"aku cakap biarkan jelah! Kalau rimas,pergi tempat lain..buat serabut otak aku je..".Yaerin mula meninggikan suaranya.

Jaeha mengeluh.Tak pernah nak berubah kawan dia sorang ni..Tak habis ii nak panas baran tapi tulah,camne wooyoung boleh lagi setia dengan dia ni.

"At least kau kesianlah kat dia...jangan bagi dia harapan palsu..Kau pun jangan ego tu menggunung sangat.Kut kut jadi pape kat dia..jangan menyesal pulak.."kata Jaeha sinis lalu keluar dari bilik.

Yaerin hanya pandang kawannya pelik.

"Dia merepek apa ni?"

Yaerin tak ambik port lansung kemudian terus menyambung kembali niatnya untuk mengedit gambar selfienya supaya kelihatan lebih menarik.

Manakala phone disebelah masih lagi berbunyi dan memaparkan nama wooyoung disitu.

"Aishh bisinglah!" Yaerin terus off kan phonenya.












End for chapter one HEHEHEHHEHEHEHGEGEGRGRGGEGEGEGGRRRRRRRR

TQ baca gais tu nampak tak bintang comel warna oyen kat bawah tu tekan arhhh kesian saiye...

Hehet babyeeee

Miss You «JWY»Where stories live. Discover now