Doktor:Çıkış işlerimi hal edin sonrada yavaşça eve geçebilirsiniz...
Reyyan:T-tamam doktor hanım....
Yazardan:Doktor Oda'dan çıktı şu an sadece Reyyan ve Miran Odadaydı...
Miran:Ağrın sızın yok demi meleğim
Reyyan:-K-karnım kasılıyor biraz
Miran:Yani içinde dördüz var tabi olacak
Reyyan gülmeye çalışır...
Reyyan:Y-ya Miran
Miran:Ney Miran ya ciddi ciddi dördüzlerimiz mi olacak inanabiliyor musun.
Reyyan:Çok mutluyum iyiki....
Miran:Bende çok mutluyum...Inan hiç böyle mutlu olmamıştım....Şimdi bir tek derdim var
Reyyan:Neymiş derdin
Miran:Bu hamilelik boyunca senin hormonlarını çekeceğim bide üstelik dört canlısın...Abooo bide d-doğum
Reyyan çok endişelenir:D-doğum mu
Miran:Evet doğum bu dördüzler nasıl çıkacak
Reyyan:Miran psikolojimi bozmasana çıkacaklar bi şekilde eğer çıkmazsalar var ya o zaman ben gelip çıkarırım anladınnn miiii
Miran şaşırarak:Anladım
Reyyan:ANLADIN Mİİİİ
Miran:Anladım anladım..Yavrum biraz sakin olsan...İstersen ben şimdi çıkış işlemleri hall edeyim bizde evimize gidelim eğer bir yerin ağrı mıyorsa..
Reyyan:Ağrım falan yok sadece karnım kasılıyor dedim Miran!!!!!
Miran:Tamam bağırma bişey demedim
Reyyan:BEN BAĞIRMADIM TAMAM Mİ HADİ YÜRÜ GİT ÇIKIŞ İŞLEMLERİ HALL ET EVİMİZE GİTMEK İSTİYORUM
Miran hemen odadan çıkar ve çıkış işlemleri halletmeye gidiyordu...
Miran iç sesi:Allah yardımcın olsun Miran şimdi dört can taşıyor karın Eğer şimdiden bu hormonlar böylese ben bittim demek...Miran çıkış işlemleri hall etikten sonra Azatın yanına gider Azatta hala hastenede bekliyordu...
Azat:Ağa Noldu iyi mi Reyyan
Miran:İyi iyide
Azat:de
Miran:Reyyan hamilemiş hemde bir aylık yakında iki aylığına girecek
Azat çok sevinir...
Azat:Hayırlı olsun kardeşim baba oluyorsun..
Miran:Oluyorum oluyorum hemde dördüz babası..
Azatın aklı feleği şaştı...Ve gülmeye başladı kahka üstüne kahka...
Azat:Golü vurmuşsun ağa dördüz ha
Miran:Lan önce sana bak sen üçüzlen golü vurdun
Azat:Tamam o doğruda bizde bir tane daha çocuk var...Ve bizde dört değil üçüz var...Bide abo bu hamilelik hormonları Allah yardımcın olsun kardeşim
Miran:Aminnnn inşallah yalnız şimdiden bile başladı sürekli bağrıp duruyor...
Azat güller...O sırada Gönül Azatı arar...
Azat:Alo efendim çiçeğim efendim aşkım efendim gökyüzü efendim yavrummm
Gönül çok sinirli olmuştur malum hormonlar...
Gönül:1.Asla bi daha benle böyle konuşmayasın sadece bir tane diyebilirsin Yoksa kafam şişer..2.Reyyan nasıl 3.ÇABUK EVE GEL VE BANA MİSİR VE MİDYE GETİR BİDE PEYNİR AL ŞURDA AŞERIYORUM AZAT BEY EFENDİ NERDE HASTENE KÖŞELERDE DOLANIYOR YÜRÜ GİT ADAM BANA İSTEDİKLERİMİ GETİR YOKSA EVE Bİ TIK ADIM ATAMAZSIN...diyip telefonu kapatır...
Azat:O neydi Ya..Kardeşim benim hemen eve gitmem lazım Gönül beni kesecek Yoksa...
Miran:Tamam kardeşim sen git...
Azat:Haydi görüşürüz...
Miran ve Reyyanda eve doğru gidiyorlardı..
Reyyan:Miran
Miran:Efendim aşkım
Reyyan ağlamaya başlar...Miranda arabayı durdu...
Miran:Noldu sana neden ağlıyorsun...
Reyyan ağlayarak:Ben çok özür dilerim hepsi benim yüzümden olduuuu(onu diyerken daha da çok ağlamaya başlar ah bu hormonlar)
Miran:Ne için özür diliyorsun aşkım ağlamasana..
Reyyan:Sana bağırdım için hastenede...
Miran:Ay ol onu mu kafana taktın yavrum...Takma ben biliyorum neden sen hiç takma kafana asıl sen ağlarsan özür dilemen gerekiyor...
Reyyan:Tamam ağlamıyorum artık...
Miran:Hah şöyle...Şimdi eve doğru gidelim mi artık bebeklerimizle...
Reyyan:Gidelim zaten gece oldu nerdeyse..
Azat ve Gönül...Azat eve gelmişti şu an gecenin yarasıydı...Gönül Azatın aldıklarını yiyordur...Gönül bi oturuşdan tüm midyeyi yedi...
Gönül:Off çok güzeldi..
Azat:Afiyet olsun güzel karim
Gönül:Ordan reçeli versene
Azat Reçeli verdi ve peynirin üstüne koydu üstünde mısırları koydu..Azat bunu görünce midesi bunalmıştı...
Azat:Nasıl yiyebiliyorsun onu Ya daha şimdi midye yedin mide fesattı geçirmesin..
Gönül:Bişey olmaz hem bak cillop gibiyim hala
Azat:Hıh öylesin...Sen biraz kilo mi almışın
Gönül:Git
Azat:Nereye
Gönül:Bana şişman dedin git bugün kızınan yat benimle yatma..)diyip yatak odaya girer ve Azatın yastığını Elif'in odasına koydu ve kendisi yatmaya gitti...Azatta Gönüllün ne dediğini yaptı çünkü biliyordu bu hormonların böyle olduğunu malum bir tane hamilelik geçirmişlerdir...(Bu arada Reyyan hamile olduğumu ve dördüzlerin olduğunu Acat Gönülle söyledı...Tam beş ay sonra....
Beş ay sonra Reyyan şu an 6.aylık gebeydi..Karni iyicene büyümüştü Hatta büyükten öte...Bugün cinsiyetleri öğrenmeye gidiyorlardı...
Reyyan:Miran
Miran:Hıhhh
Reyyan:Miran kalk doktor randevumuz var hafi
Miran:Bi kaç dakika daha
Reyyan:Mirannn
Reyyan:Ahhhhh Mi-Mirannnn sancım var
Miran hemen olduğu yerden sıçradı..
Miran:N-Noldu doğum mu başladı Allah be yapacağım ben..Durrr aaa bak suyunda gelmiş hemen yat şuraya hemencık burda doğur tamam mi bak nefes al ver...
Reyyan:Adam bi sakin ol seni uyandırmak için söyledim bugün bebeklerimizin cinseytnlerini öğrenmeye gideceğız..Miran elini Reyyanın karnına koydu...
Miran:Aşklarım meleklerim umarım iyisinizdir bugün cinseytlerinizi öğrenmeye gideceğiz...Yalnız şu karnına bak sanki 5tane top
Reyyan:MİRAN DEDİMMMM Bİ DAHA BÖYLE BİŞEY DEMEYECEKSİN YOKSA GİDER ANNENDE UYURSUN...
Miran:Tamam yavrum bişey denendik hadi hazırlan gidelim hemen....Ben hazırım bile ekstra önceden giyindim ki biz yemek yemeye gidelim
Miran güller..
Miran:İyi tamam...
Miran ve Reyyan arabaya bindiler ve doktora geldiler...
Doktor:Evet bakalım şu minnaklar ne olacak
Reyyan:Ay çok heyecanlıyım..
Miran Reyyanın elini tutu..
Doktor jeli Reyyanın karnına sürdü ve baktı
Doktor:Evet şu minnicikler gösterdiler kendilerini..
ReyMir:Ne peki?
Doktor:Müjdemi isterseniz İki tane kız iki tane oğlan olacak..
Reyyan mutluluktan hıçkıra hıçkıra ağlıyordu..
Evet 36.bölüm geldi❤️