Reyyan:Emrim....
Gönül:Ayhhh Allahım sana şükürler olsun bitti....
Reyyan:G-Gönül...
Gönül:Efendim kuzum...
Reyyan:Ç-çok bitkinim(onu nefes nefese söyler)
Gönül:Yani normal dördüz doğrudun...
Miran Reyyanın yanına gelir ve bebeklere bakar...
Miran:Meleklerim benim...
Reyyan:Ah dayanamıyorum....
Miran:Noluyor ya...Gönül
Gönül:Dur anlarız şimdi...Reyyan Noldu ağrın mi var...
Miran:Reyyan açıyor mu bir yerin
Reyyan:K-Karnım..)
Gönül Reyyanın altına bakar:K-Kan kaybediyor çok fazla kan var hasteneye götürmemiz lazım...
Miran:Reyyan Şşt bak iyi olacaksın tamam mi bizi bırakma duayı dünyayı sakin yalnız bırakma Emirhan ve emirde....Uyan güzelim..
Reyyan:M-Miran..)ve Reyyanın yüzü aşağa düşer baygın olur....O sirada ambulans gelmişti....Sağlık görevleri bebekleri hemen ambulansa aldılar ve hasteneye götürdüler..Reyyanda ambulansnan aldılar...Miranda Reyyanın yanındaydı...Gönül ve Azat arabaynan arkalarından gidiyorlardı...
Azat:Gönül sen nasıl başara bildin Ya resmen dördüz doğumu yaptın aferin benim güzeller güzeli karim...
Gönül:Azat doğumu boş Verde....Ben bebekleri hissetmiyorum
Azat:Nasıl hissetmiyorsun...
Gönül ağlayarak:Aslında normal her gün ki gibi tekme atması lazımlardı ama bugün hiç bişey hissetmiyorum doğumda yaklaştı...
Azat:Zaten hasteneye gidiyoruz orda bi baktıralım....
Gönül:T-tamam baktıralım..
Yazardan:Herkes Hasteneye gelmişti şimdi..Doktorlar dördüzleri muayeneye ediyordu Reyyanı muayene ediyordu çünkü çok kan kaybetti malum dördüz doğrudu..Ama genede çok kanaması vardı...Miranda Reyyanı bekliyordur...
Miran:Doktor karim nasıl iyi mi
Doktor:İyi iyi merak etmeyin ama çok kan kaybetmiş...Kansızlık olmuş Hatta...Eşinizi yormayın hatta hiç yataktan kalkmasın ve kan edecek gıdalar tüketsin ve bide malum lohusalık başladı eşinizi asla ama asla yormayın biz şimdi rahim ağzına bi küçük dikiş yaptık ve o dikiş açılırsa çok acı çeker ve anneye tehlikeye sokarsınız....
Miran:Tamam tamam merak etmeyin doktor hanım sadece yatakta kalacak lohusa süreliğinde bebeklerimizle...
Doktor:İyi madem bende size ilaç vereyim Reyyan hanım için..
Miran:Bebekler onlar iyi mi doğumu iyi atlamışlar dimi
Doktor:Evet maşallah kırk bin kere çok iyi atlatmışlar ama anneye biraz yaramazlık yapmışlar....
Miran:Şükür allahım...Peki ne zaman görebilirim karamı...
Doktor:Girin içeriye...
Miran hemen Reyyanın yanına gider...
Miran:Reyyan iyi misin...
Reyyan:Ç-çok yorgunum...
Miran:Biliyorum biliyorum normal dördüz doğum yaptın....ama genede biraz dikkat etmemiz gerekiyor..
Reyyan:Nerdeler...
Miran:Bebekler..
Reyyan:Evet
Miran:Hemşireler onları giydirdiler bide doktor ilk muayenesini yaptılar şimdi yatıyorlar...
Reyyan:A-Acıkmışlardır getir bana onları..
Miran:Reyyan uyuyorlar...
Reyyan:Uyamazlar...Çok açlar...Lütfen getir onları...Mirann (Reyyan onları söylerken yataktan kalkmak ister)
Miran:Reyyan sakin olur musun yat bak uyuyorlar..
Reyyan ağlamaya başlar ve sinir krize girer...
Reyyan:HAYIR BEBEKLERİMİ GETİRİN BANAAA AÇLAR...Ahhh
Miran:Reyyan..Reyyan sakin ol...DOKTOR...!
Doktorlar hemen içeriye gelir...
Doktor:Noluyor burda...
Miran:Si-Sinir krizi geçiriyor bişey yapın
Doktor:Müge hanım sakinleştirici verin hemen...
Müge(Hemşire):Alın doktor hanım..
Doktor Reyyana sakinleştirici verir Reyyan biraz kendine gelir...
Doktor Mirana bakar:Doğum sendromu...Korkmayın..
Miran: Tamamda ne yapabilirim ben eğer çok böyle olursa...
Doktor:Yani çok olacağını sanmıyorum ama Eğer çok olursa psikoloğa gitmesi iyi olur...
Miran:Tamam saolun bide Bebeklerimiz ne zaman görebilir Reyyan..
Doktor:Hemen şimdi Reyyanın yanına götüreceğiz...Sonrada isterseniz eve gidebilirsiniz...
Miran:Tamam doktor hanım saolun...
Yazardan:Miran Reyyanın başının ucunda bekliyordu şu an...Gelelim şimdi Azat ve Gönüle...Gönül şu an muayene odasındaydı...Muayene ediyordu Gönülü..Azatta Gönüllün baş ucunda bekliyordu ve elini tutuyordu...
Gönül endişelenerek:İyi mi bebekler bişeyleri yok dımı bişey söyleyin....
Doktor:Size şimdi bişey demem lazım ama paniklemeyin tamam mi...
Gönül:N-Noldu bişey oldu bişey oldu Azat bişey yap
Azat:Yavrum bi sakin ol bişey olmamıştır..
Doktor:Gönül hanımı hemen sezaryen doğuma almamız gerekiyor normal doğum kaldıramaz....Kaldırırsa zaten tüm bebekler ölür...
Gönül ve Azat şoka gitmiştir ama her şeyi de anlamaya çalışıyorlar...
Gönül ağlayarak:Tamam tamam giderim sezaryene de tüm ne demek...
Doktor:N-nasıl desem üçüncü kızınızız hayatta tutmamadı daha çok kalırsa öbürkiler de tutunamaz...
Yazardan:Gönülün hayatı şu an mahv olmuş gibiyidi...Azatta çok üzülmüştür...
Gönül ağlayarak:B-bebeğimmm kızımmm Meralımmmm ahhhhhh ikinci evlat açım dayanmıyorum.....
Azat kendini duvara vuruyordu....
Doktor:Lütfen kendinize gelin öbür ikileri de düşünün...
Gönül:Hemen çabuk beni sezaryene alın...
Doktor:Tamam sizi şimdi hazırlayacağız..
Doktor Gönüle ameliyat/Sezaryen için kıyafet giydirdi...
Doktor:5dk ameliyathane de bekliyorum sizi Gönül hanım..
Gönül üzgünce:T-tamam
Azat Gönüle sıkıca sarılır..Azat daha sıkı sarılınca Gönülün tüm gözyaşları su gibi akar...Azat onları görünce hemen siler ve yanağına öpücük kondurur...
Azat:Üzülme bir tanem...Bak şimdi o öbür kardeşinin yanında...
Gönül:Nasıl üzülmeyim 2.evlat açım...
Azat:Bunu unutma seni çok seviyorum tamam mi...Küçük Meralımız gitse bile o bizim içimizde olacak...üzülme nolur..
Doktor:Hadi Gönül hanım vakit geldi..Gönül ameliyathaneye girer ve Sezaryen doğum yapar...5saat sonra gene akşam olur..Gönül çoktan çıkmıştı şu an uyuyordur....Şimdi ise sadece ikizleri vardı...Onları da Gönülün yanına getirirler...
Reyyan ve Miran...
Miran:Bebeğim biraz daha iyi misin eve gitmek için
Reyyan:Evet Miran eve gitmek istiyorum ben...
Miran:İyi o zaman...Ben hemşirelere söyledim zaten...Bebeklerimiz arabada bekliyor bizi..Seninde hemşire yavaş yavaş hazırlayacak aslında bende hazırlayabilirdim ama hemşire krem midir nedir sürecekmiş bir yerine...
Reyyan:Tamam Miran sen çık çok yalnız kalmasınlar..
Miran:İyi tamam...
Reyyan ve Miran ve bebekleri eve gider ve yeni mus mutlu hayata başlar...Aynı şekilde Azat ve Gönülde çocuklarıyla...
Yazardan:Evet ilk hikayemin sonuna geldik umarım bu hikayeyi beğenmişsinizdir...Daha nice hikayelerde görüşmek üzere..💜