•Bevezető•

150 17 0
                                    



A Kárpát medence Észak-Alföldi részén, valamikor az éjszaka közepén egy idegen, eddig sosem látott, fekete, furcsa alakzatú hatalmas valami landol a Hortobágy pusztaságába. A puszta közepén elterülő, kis kúriában lakó, már negyven évet együtt megélt házaspár figyel fel a jelenségre.
Eddig unalmas, nyugdíjas éveik teljesen fel fordulnak, és kíváncsian szemlélik meg az esetet, miután ki riasztották a hatóságokat.
Az idegen "jármű" körül hatalmas kráterek tátonganak, és fura zaj hallatszik. Kis kapszulák, vagy hat darab van elszóródva a fűben, kicsivel messzebb a házaspár házától. Kék fénnyel vannak teli, és mire az első autó hallatszódna a murván, a kapszulák felnyílnak, és hat felé szállnak a világban.

A kormány is természetesen felfigyel a jelenségre, sőt az egész világ is. Médiabotrány tör ki világszerte, majd Magyarországra csődülnek az 51-es körzet emberei, akik lefoglalják, és valószínűleg a titkokat rejtő körzetbe szállítják az idegen járművet.
A fénycsóvákat, amik szét repültek a világban, mai napig keresik.

Mindezek után kezdődik Eira és a többiek története.

____________________

Hamarosan hozom az első részt!
Addig is türelem, remélem sokatok érdeklődését felkeltette ez a kis "betekintő" !:)

2021.05.17.
Alexa

Találj Vissza Donde viven las historias. Descúbrelo ahora