twenty two • final

4K 439 419
                                    


1 yıl daha geçti aradan. hyunjin istediği üniversiteyi kazandı, jeongin de hyunjin'in üniversitesini kazandı. iki genç istediklerini sonuna kadar almayı başardılar. şimdi birlikte psikoloji bölümü okuyorlar ve insanları tedavi etmek için yol kat etmeye çalışıyorlar.

ne kadar yoğun olsalarda birbirlerine karşı sevgileri bir an bile azalmıyor. tam aksine, her geçen gün daha da güçleniyor. kudretleniyor, sanki bir ateşe benzin döker gibi daha da alevleniyor.

ve ikisi de asla şikayetçi değil.

felix ne kadar trip atsa da sevgilisi onun her şeyi. lise hayatında olup biten tek güzel şey bile diyebiliriz. çok peşinden koştu, yoruldu belki. bir çok kez yere düştü ama bu sevgisinin önüne geçmeye yeterli değildi.

changbin de anladı sarışın oğlana karşı hislerini. bambaşka biri oldu onun yanında. farklı huylar, hobiler, alışkanlıklar edindi. kötü olsa bile yine de bu sevgisinin önüne geçmedi.

şimdi changbin sevgilisine en güzel şarkıları armağan etmek için sanat bölümü okuyor. felix ise en güzel yemekleri pişirebilmek için aşçılık.

ama bu yine de birbirlerine karşı olan sevgilerini azaltmıyor. ayrı kalsalarda, birbirleri için hala çabalıyorlar.

minsung çifti didişip duruyor ama aşklarına engel değil. yıllarca süren ilişkilerinde pek çok ayrılık yaşansa da, bir türlü birbirinden kopamayan iki insan onlar.

her zaman ki gibi arkadaşlarının neşe kaynağı,birbirlerinin yaşama sebebi. onlar için birbirlerinden başka kimse önemli değil. aşkları bile insanları büyüleyip kör edebiliyor.

jisung ise changbin ile müzik okuyor. her alanda yetenekli olduğunu düşündüğü için bu bölümü seçti. eh, sevgilisi de ona pek uzak değil. minho dans okuyor, bir dans sütüdyosunda öğretmenlik yapıyor ve bunun kendisi için en iyi karar olduğu konusunda kesin.

onlar ise hayatını doya doya yaşayan iki genç.

seungmin ve chan. bir türlü birleşemeyen meşhur ikili. flört ediyorlar, ama kavga da ediyorlar. onları kimse çözemiyor, çözmeye adım dahi atmıyor.

herkesin umduğu şey ise bir an önce birbirlerine kavuşmaları. ikisi yoğun hisler besliyor birbirlerine yıllardır ancak, utangaçlıktan kaynaklı açılamıyorlar. ya da başka bir şey.

chan veterinerlik bölümünü kazandı ve hayatında verdiği en iyi kararlardan biriydi bu. hayvanlara olan sevgisi sonsuz ve onları kurtarmak için elinden geleni ardına koymuyor. seungmin ise, hem bir ceo hem de bir doktor. orası biraz karışık, ama iki işini de severek yapıyor.

chan banglavalarını göstre

jeongin
aksam bizdesiniz??

hyunjin
askim ya su sefil yaratıklarla vakit geçireceğimiz sürede bisiler yapabilirdik

jeongin
hyunjin çeneni kapat

hyunjin
baska care yok zaten

name, hyunin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin