+++Öncelikle günaydın hepinize. Size bir haber ile güne başlatmak istiyorum. Bu aslında yaklaşık 1 ay öncesinde olmuştu ama ben biraz daha beklemesini istedim. Biliyorsunuz ki "kaptan amerika" rolü "Chris Evens" yada Karakter olarak "Steve Rogers"ındı. Resmi twitter 'captain America' hesabında STEVE ROGERS' ın resmi ve 'Just A Kid From Brooklyn' hesap açıklaması vardı. Fakat bu hesap TFATWS'dan sonra bio resmini Sam Wilson yani Falcon'u koyarak değiştirmiş ve açıklamaya 'on your left' -falconun sözü- koyarak değiştirmişler. Yani bu da demek oluyor ki, artık Gerçekten Orijinal cap Sam oldu. Zaten the falcon and the winter soldier'ın son bölümünün introsunda , her zaman eski bölümün kısa bir tekrarı-özet- yapılır ve sonra siyah arka planda beyaz harfler ile " the falcon and winter soldier " yazısı belirirdi ya , şimdi de introda "Captain America And The Winter Soldier" yazısı gelmişti. Bu da bunun bir kanıtı oldu zaten.
+ek haber+
Captain America:4 'ün resmi olarak çıkış yapacağı belli oldu.Evet yukarıda gördüğünüz gibi. Sizce yeni bir filme gerek var mıydı? Yada bu filmde asıl ele almak istedikleri ne olucak?
Ahha sizce yukarıdaki gibi Falcon mu olacak ana karakter?Olabilir,yada olma ihtimali çok çok çok yüksek, çünkü sonuçta yeni cap Sam. Ama bence bize Steve'i de gösterirler çünkü Endgame'den sonra Steve'e ne oldu bilmiyoruz. Heycanla bekliyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JUST MARVEL (over✔)
FanfictionMarvel Capslerimiz, bilgilerimiz ve memelerimiz ile Wattpad'deki kitaplardan çoook farklıyız. Sende bir göz atsana?