3

2 1 0
                                    

Quidditch maçı kazanan slytherin binası övünerek akşam yemeğine indi bu sefer.
"Tebrikler Lara!Süper oynadın!"koşarak Alice Lara'nın yanına oturdu.

"Sağol Alice,güzeldi"bir taraftan binasının masasına oturdu.Alice yanına oturunca diğer slytherinler garip bakınca , "Çok açım ben geçiyorum yerime"dedi ve hızla kalktı.

"Ne bakıyosun?"dedi Alice'e bakan kızlara Lara.
"Hiiç,senin gibi biri nasıl bir hufflepuff ile arkadaş oluyor onu anlamaya çalışıyorum."dedi yanında ki slytherinlerle dalga geçer gibi.

"Sen melezdin değil mi?Black gibi soyu saf kan olan bir aileden gelmedin,o yüzden bilemezsin ve ayrıca onun binasının slytherin olmaması hiç bir şeyi değiştirmiyor,safkan"dedi Lara sakince yanlız sonda dediği safkan'ı bastırarak söylemişti.Tam o sırada Riddle oturdu yanına.

"Black'miş ne o Black yoksa aile kurallarını Tom gibi bir melezle mi bozucaksın?"dedi diğer kız gülerek

Lara şaşırmıştı.Riddle ve Lara'nın bir ilişkisi yoktu.Neden böyle düşünüyorlardı?

"Bence kapa çeneni Sofia"dedi Riddle
"Ne o Lara eski sevgilimle birlikte olman garip mi kaçtı?"dedi Sofia.

"Riddle ile bir ilişkim yok sadece arkadaşım Sofia"

"Sofia eski sevgilim falan değil Lara.Tek gecelik bir şeydi."dedi Riddle.Açıklama yaparsa Lara biraz rahatlar diye düşünmüştü.Öyle de oldu.

"Sorun yok Riddle benim için geçmişte yaşadıkların bir önemi yok"dedi Lara.Sanki bundan sonraki hayatını önemser gibi belirtti.Bu Riddle'ın hoşuna gitmişti.

Diğer slytherinliler gelince konu kapanmıştı ama Lara bunun tekrarlancağına çok emindi.
Yemek bitince slytherin binası kazandığı için bir parti düzenlediler.Sadece Slytherin binasındakiler gelecekti.

Ama tabiki Alice izin koparıp o partiye sızdı.

"Ben hepinize içecek getiriyorum!"diyerek gitti Malfoy.Alice Noah ile dans ediyordu.

Alice o gün Lara ile konuştuğu için Noah onunla denemeye karar verdi e tabi biraz Lara'nın etkisi de olmuşu bu ilişkide.

Riddle ve Lara ise koltukta oturuyordu sadece.
Tabi gözler üzerlerindeydi özellikle akşam yemeğindeki kızlar Riddle'ın eski sevgilisi Sofia ve onun arkadaşları;Emma,Jenny ve Kylie.

Sofia,çok güzel bir kızdı saçları küt siyah ve tarzıyla da herkesi kendine çeken biriydi.Ama bir çok kişi ne kadar ondan hoşlansada melez olduğu için çok konuşmazdı.Bu yüzden kendi gibi arkadaşlar edinmişti kız.

Emma,saçları sarı renkti hafif kilolu biriydi ama o kızıda beğenen kişiler vardı ama Sofia ilgi kendinde olsun diye bir türlü arkadaşlarının ilişkilerini bozardı.

Jenny ve Kylie,Kardeşlerdi Jenny hafif balık etli kızıl saçlı bi kızdı çok zekiydi bazen binasından şüphe ederdi.Kylie ise zayıftı,saçları  siyahtı kızıldan sıkılıp boyamıştı.

Lara ise safkandı Black soyundan geliyordu.Kusursuz bir fiziğe sahipti kız herkesin ona hayran kalmasına yarıyordu bu özelliği,genetikti.Saçları kısa değildi omuzlarının biraz altında siyahtı,kapkara,aynı ruhu gibi...Kendini çok eğlenceli enerjik göstermeye gayret eden bir tipti ama asıl ona iyi gelen yanlızlık ve sessizlikti...

Riddle ile onun ailesi hakkında öğrendiklerini kimseye anlatmadı Lara.Çünkü Riddle ona iyi geliyordu arkadaşlıklarını bitirmek istemezdi,asla.

Parti kısa sürmüştü,herkes odalarına dağıldı Alice kendi odasına gitmişti Riddle ve Lara ise koltukta oturuyorlardı.Riddle onun kucağına uzamıştı Lara ise saçıyla oynuyordu.

"Verdiğin kitabı bitirdim güzeldi"dedi Riddle sonra doğruldu ve koltuğa yaslandı.Kafasını geriye attı sanki bir derdi varmış gibi.

"Neyin var Riddle?"dedi Lara çünkü eğer bir problemi varsa çözebilirdi belki.

"Sana güveniyorum sen bana güveniyor musun?"dedi Riddle.

"Evet"

"Hortkuluk yapmak istiyorum"

"Birini mi öldürüceksin"dedi Lara korkmuştu.Ya başına bir şey gelirse ya Azkaban'a düşerse.Ne yapardı onsuz?

"Asıl önemli gördüğüm güç"dedi Riddle.Lara sevinmişti çünkü ona güvenip anlatmıştı.

"Ve güç kazanmak istiyorum"

"Bana güvenip söylediğin için teşekkürler"

Kısa bi sessizlik sonrası Lara ayağa kalktı ve "elbiseyle rahat değilim gidip üstümü değiştiricem uyumasan eğer yine gelirim sabahlarız?"

Riddle ayağa kalktı Lara ne yapıyor diye şaşkın bakarken Riddle kızın belini kavramış kendine çekmiş ve dudaklarını dudaklarına bastırmıştı.

Bu kadarlıkla kalıcak diye düşündü ama Riddle'ın onu kalçasından tutup kucağına aldığında olucakları anladı elbette

Lara'nın odasının kapısı açıldı iki genç içeri girdi.Lara Riddle'ın durmasını hatta istemiyeceğini tahmin etmişti,ama olmadı tabi

Lara'nın kalbi çıkıcak gibi hissetti,ilkti bu duygular daha önce hissetmedi...

Herseyin başlangıcı olmuştu bu olay...

Lumos🪄

640 kelime yazdım en çok yazdığım bölümdü ama çok güzeldi çünkü özelliklerinden bahsettim biraz iyiydi.

İlerki bölümlerde görüşmek üzere asklarımm

Nox🪄

BLACK KIZLARIWhere stories live. Discover now