Aradan uzun zaman geçmişti Lara ve Riddle hala ilişkilerine isim vermedi hatta o gün yaşananları kenara atıp hiç bir şey olmamış gibi devam ettiler.Alice'e olayları anlattı Lara-sadece ona-Alice sevinmişti olanlara kendide Noah ile geçirdiği zamanları anlattı.
Noah ile sevgili olmuşlardı.Hatta bu yılbaşı tatilinde onlara davet etmişti tatili birlikte geçireceklerdi.Riddle'ı davet etmek istedi Lara ama tepkisinden korktu o olaydan sonra Riddle'ın onu sevmediğini düşünmüştü.
Alice ile sohbeti bitince göle indi Lara.Ona hava almak,sakinlik,sessizlik iyi gelirdi yanlızca.Hep kaçardı kalabalıktan.
Yanına biri oturdu kızın kokudan tanıdı Lara Riddle'dı bu.
Ona karşı bir şeyler hissediyordu ama bunu dile getirmekten korkuyordu.Korksa bile duygularından emindi,aşktan daha fazlasını hissediyordu...
Hep onunla olmak istiyordu,arzuluyor ve ona sonuna kadar güveniyordu.Kısa sürede aşık etmişti kendine Riddle.
"Konuşalım Lara"dedi Riddle,konuyu anlayınca Lara biraz gerildi hem utanıyor hem korkuyordu. "Ben sana aşık oldum Riddle"dedi kız birden ağzından kaçırmıştı.Sonra panikleyip içeri koştu.
Ders için içeri girdiğinde aldığı koku onu şaşırttı "Bu sınıf neden Riddle gibi kokuyor?"dedi arkadaşlarına bağırarak.
"Şey Lara bu amortentia"dedi Malfoy gülerek.
"Bi dakika ne?!"dedi Lara şok içinde tüm sınıf öğrenmişti sırrını.Kapıda dikilen Sofia bağırdı "İtiraf etti bakın"dedi gülerek.O sırada içeri Riddle girdi olanları izlemeye başladı yerine oturduktan sonra.
"A Laracığım sen onamı aşık oldun?"dedi alayla Kylie."Aptal Black"dedi Jenny diğerlerine katılarak.
Kızın gözü dolmuştu çünkü anladı bunların hepsinin hazırlanmış olduğu.Malfoy ona ihanet edip Sofia ve arkadaşlarına yardım etmişti.
2.seneden beri arkadaşıydı onun Malfoy onu çok seviyor hatta vakit geçirmek onu çok mutlu ederdi.
"S-sen bana nasıl yaptın bunu"dedi dolmuş gözlerle kız. "Bilmem?Doğruları öğrenmek için"dedi alayca Malfoy sonra kapıda dikilen kızlar bi kahkaha patlattı.
Sınıfın ortasına kalbi kırılmış,gözleri dolmuş duruyordu öylece Lara ne yapıcağını bilemedi o an.Bunu anlayan Riddle yanına gitti ve elini tuttu. "Evet Sofia,bana aşık"Sofia'nın yüzü düştü birden "Bende ona aşığım"dedi Riddle sonra Lara ile çıktı sınıftan.
Lara'nın odasına girdiler tuvalette kızın yüzünü yıkadı çocuk sonra Lara yatağına uzandı.
"Herkesten beklerdim biliyor musun.Ama ondan asla"dedi Lara titreyen sesiyle.
Riddle onun yanına uzandı sonra omzuna kızın kafasını koydu. "Sadece ben olayım"diyince kızın kafası kalktı ve şaşkın gözlerle Riddle'a baktı."Sen ban-" sözü kesildi..Riddle onu öpmüştü ve Lara cevabını almıştı.
Lumos🪄
Selam Malfoyu böyle yapmak ani gelişti üzgünüm
Nox🪄