Přihláška je pro Terreliasko
Jméno - Christian
Příjnení - Dyson
Věk - 19
Pohlavý - Muž
Je to - Voják
Povaha - Je to milí a silný hoch. Měl tvrdý výcvik, který ho naučil nevzdávat se a bojovat až do posledních sil. Je netrpělivý, hodně netrpělivý. Před nikým neutíká, protože ví, že by ho stejně chytili, nemá totiž moc rychlé nohy. Radši se někam schová. Někdy je trochu drzý a arogantní.
Něco o - Na poklad věří a taky věří tomu, že ho jednoho dne opravdu najde. Stal se vojákem dobrovolně. Vždycky si přál se stát vojákem a taky si svůj sen splnil. Bojí se svýho panovníka, radši ho poslechne na slovo. Rád používá luk a šípy, ale ze všeho nejradši má rád dýky. Vždycky se přiblíží zezadu a bodne ho do zad. Bohužel rodiče mu zemřeli. Matka na rakovinu a jeho otec to neunesl a spáchal sebevraždu. Má bratra, ale toho neviděl dlouho, je totiž v zahraničí.
Minulost - O rodiče přišel, když mu bylo 16 let. Bratr je o 5 let starší a když dospěl odjel do zahraničí. Když zůstal sám vychovávali ho prarodiče. O pokladu slyšel ještě před tím než zemřeli rodiče a od té doby se chtěl stát vojákem.
Vzhled - Je to středně vysoký a štíhlí muž. Jeho vlasy mají popelavou barvu a má modré oči. Kromě uniformy na sobě nosí převážně černou, nebo bílou. Občas si vezme i jinou barvu oblečení, ale to se tak často nestává. Je to běloh.
_____________________
Jméno - Brian
Příjnení - Marfy
Věk - 26
Pohlavý - Muž
Je to - Žoldák
Povaha - Není moc přátelský, raději pracuje sám. Hodně lidem nedůvěřuje. Chytrost mu nechybí a vždy má něhaký plán. Je pracovitý a zodpovědný. Jen trochu namyšlený.
Něco o - Deně posiluje a cvičí, takže ho jen tak někdo neporazí. S rodinou není v kontaktu už dlouhou dobu. Na poklad nikdy nevěřil a nevěří na něj ani teď, myslí si, že je to blbost. Vždy zachová chladnou hlavu, i když mu nějaký plán nevychází. Bojí se hadů, úplně šílí, když nějakého vidí. Proto moc nechodí do přírody. Žoldáka dělá 3 roky, vždycky si bere minimální částku 30 tisíc a pak je zvyšuje podle toho, koho musí zabít. Hodně často oběť omráčí a pak do oběti stříkne jed.
Minulost - Vyrůstal v malé vesničce, kde neměl moc kamarádů a když si nějakého našel, brzy ho opustil. Tak přestal důvěřovat lidem. Když si chce někdo sehnat jeho důvěru, musí se hodně snažit. Čas bez kamarádů si krátil prací, takže lenost vůbec nezná.
Vzhled - Běloh se světle hnědými vlasy. Oči má modro-šedé a je vysoký a štíhlí.
Snad jsem na nic nezapomněla.