<Eren's Sight>
Saat 01.00 olmuştu, lakin hala uykum gelmemişti. Mikasa ve Armin bize geleli 4 saat oluyordu. Annemler evde değillerdi. İşleri çok yoğun olduğu için bu gece ofiste kalacaklarmış. Mikasa ve Armin yatıya kalacaklardı, fakat geldiklerinden beri hepimiz koltuklara uzanmış telefona bakıyorduk. Sessizliği ilk bozan Armin oldu. "Çok sıkıldım bir şeyler yapalım artık!" Dedi bıkkınca ve başını Mikasa'nın bacaklarına yaslayarak telefonuna bakmaya devam etti. Ardından Mikasa konuştu: "Armin, 10 dakika da bir bunu söyleyip telefonuna bakmaya devam ediyorsun." Haklıydı. Aklıma gelen fikir ile çıkıştım. " Şişe çevirmece mi oynasak?" İkisininde başları bana döndü. "Olur!" Dedi Armin. Gerçekten sıkıldığı yüzünden okunuyordu. Mikasa'nın da onayını aldıktan sonra yere oturduk. Şansıma yanı başımda bir şişe vardı. Şişeyi alıp masanın ortasına koydum. "Uç kısım sorar, alt kısım cevaplar." İkisi de başını salladı. "İlk kim çevirsin?" Dedi Armin. "İlk sen başla Armin, en küçük sensin." Armin kızgın gözükmeye çalışarak "Altı üstü 9 ay büyüksün!" Kıkırdadım. "Altı üstü diyor birde." Küçük atışmamız bittikten sonra Armin şişeyi çevirdi. Ucu Mikasa'ya, taban kısmı bana gelmişti. "D mi c mi Eren?" Soyadım Jaeger se bende c diyecektim. "Cesaret." Armin Mikasa'nın kulağına yaklaşıp bir şeyler fısıldadı, fakat duyamamıştım. "Biyolojiciye ondan hoşlandığını mesaj at." Hı. "Asla!" Mikasa alayla: "Hani hiçbir şeyden korkmuyordun? Korkak mısın yoksa?" Dedi. Beni nereden vuracağını gerçekten iyi biliyordu. "Hayır! Korkak felan değilim. Yapacağım." Bu görevi daha önce çok yapmıştım. Şu an neden heyecan yaptığıma ise anlam veremiyordum. Telefonumu cebimden çıkarıp Levi hocanın numarasını seçip klavyeye "Sizden hoşlanıyorum." yazdım. Fakat gönderemedim. Armin ve Mikasa bana mal mal bakıyordu. "Göndersene." Dedi Armin. Mikasa biraz Armin'e yanaşıp kısık sesle "Niye bu kadar heyecanlandı ki?" dedi. "H-heyecanlanmadım!" Mesaja tekrardan baktım. Armin'in bir anda gözleri büyüdü. "Yoksa gerçekten mi hoşlanıyorsun?!" Mikasa ardından: "Oha! Cidden ondan hoşlanıyor musun?" Kekeleyerek cevap verdim. "S-saçmalamayın!" Kalbim şu anda çok hızlı atıyordu. Yoksa cidden ondan hoşlanıyor muydum. Duygularımla yüzleşmekten korkan birisi değildim. Ortam ciddileşmişti. "Eren?" Dedi Mikasa. Ardından Armin: "Eğer ondan hoşlanıyorsan bize söyleyebilirsin, biliyorsun değil mi?" Biliyordum. Onlara her zaman güvenmiştim. Beni asla yargılamazlardı. "Ben..." İkisi de oldukça ilgili bir şekilde bana bakıyordu. "...Bilmiyorum." Devam ettim. "Sadece heyecanlandım." Armin bunun üstüne "Bu mesaj olayı ona uzun süredir beslediğin duyguları yüzeye çıkarmış olabilir, ayrıca birine olan duygularını bir anda anlayamazsın Eren." Haklıydı. "Hayır." Derin bir nefes alıp devam ettim. "Biliyorum. Ondan hoşlanıyorum." Mikasa ve Armin bir anda gülmeye başladılar. "H-hey! Komik bir şey yok ortada!" Mikasa gülüşünün arasından "Biliyorduk!" Dedi. "Nasıl yani?" Ne demeye çalışıyordu? "Bunun yaklaşık bir aydık farkındaydık Eren. Resmen derslerde adamı gözlerinle yiyordun." Yanaklarımın yavaş yavaş aktan ala dönüştüğünü hissedebiliyordum. "Yani bu mesaj atmam gerekmediği anlamına mı geliyor?" Mikasa yanıtladı: "Sanırım." Armin tekrardan bir Mikasa'ya bir bana baktı ve gülmeye başladı, tabii ki ardından Mikasa'da ona katıldı. Fakat mutluydum, en azından birilerine hislerimi söylemiştim. Aslında bende bu hislerimi fark etmiştim fakat onlara söylemeye korkmuştum. "Pekala, bu kadar güldüğünüz yeter. Çeviriyorum, ikinci en küçük benim ne de olsa." Armin ve Mikasa gülüşlerini azaltınca şişeye uzanıp çevirdim. Yine mi? Armin soruyordu ben cevaplıyordum. "Ahahah! Görünüşe bakılırsa Eren AruMika (Armin x Mikasa) teröründen kurtulamayacak." "Ne kadar komik." Sırıtmama engel olamadım. Onları gerçekten seviyordum. "D mi c mi?" Bu da soru mu? "C" Armin Mikasa'ya baktı,gülüşünü tutmaya çalışırmış gibi bir havası vardı. "Oikawa'nın evinin önünde hoperlörle Rengarenk şarkısını çal." Bunun hemen ardından kahkahalara boğuldular. Tabii ki bende boğuldum. Yaklaşık 5 dakika boyunca güldükten sonra "Ciddi misin?" Diye sordum. "Değilmişim gibi mi duruyor?" Hasssss. "Ulan ne boktan adamsın." Ayağa kalkıp üst kata hoperlörü almaya çıkarken arkadan Mikasa'nın bağırışını duydum. "YÜRÜ BE EREN SGHBKJLHUSGB"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•YARRA• | b×b
Fanfiction<eren x levi > •Yarra isimli ilk fan fiction• >Yetişkin içerik vardır. Rahatsız olanlar okumasın ♥