Felix'i göreli 3 gün olmuştu. Chan yeni yeni iyileştiği için evden çıkmış, Felix'in evine gidiyordu. Endişeliydi. Hala mesajlarına geri dönmemişti.
Evin önüne geldiğinde Chan durdu. Evde olup olmadığını bilmiyordu. Evde yoksa bekleyecekti. Zile bastı ve kapının açılmasını bekledi. Tabi ki açılmamıştı.
Büyük ihtimalle Felix okuldaydı. Chan merdivene oturup Felix'i beklemeye başladı.
1.5 saat beklemenin ardından Felix'i karşısında gördü.
"Yongbok."
"Chan? Ne işin var burada?"
"Meraklandım. Mesajlarıma cevap vermedin, aradım açmadın. İyileştiğim gibi geldim."
"Chan şu an çok yorgunum. Özür dilerim."
Chan evin kapısını açan Felix'e bakıyordu. Bir anda Felix'in elini tutup kendine çekti ve sarıldı. İçinden keşke şu an zaman dursa diye geçirdi.
Felix ilk başta şaşırsada sonra karşılık verdi. Chan bununla birlikte gülümsemişti. Felix, Chan'dan ayrıldığında elini tutup içeri çekti ve kapıyı kapattı.
Chan sırıtmasına engel olamıyordu. Felix aniden ona döndü ve tekrar sarıldı. "Chan, özür dilerim. Gerçekten kendimi iyi hissetmiyordum. Yalnız kalmam gerekiyordu biraz."
"Sorun değil. Bir şey olduysa anlatabilirsin. Emin ol her sorununu çözmene yardım ederim."
"Şu an değil ama daha sonra söz anlatacağım."
Chan, Felix'ten ayrılıp yüzüne baktı. Felix'in yüzünü avuçlarının arasına aldı ve çillerinin üstündeki kapatıcıyı sildi.
Felix, Chan'ın gözlerine bakıyordu. Chan ile göz göze geldiklerinde hızla gözlerini kaçırdı. Chan gülümseyip aniden Felix'in çillerini öptü.
Felix kızarmıştı. Chan dudaklarını çillerinden çekerken konuştu. "Yongbok seni bilemem ama ben sana aşık olmak istiyorum."
Normalde 20. bölümü final yapacaktım ama o şekilde olaylar bir anda gelişeceği için uzatmaya karar verdim. İyi okumalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
photograph /// chanlix
FanfictionFelix, kütüphanede fotoğraf çekerken birden kamerasına biri takılır ve gizlice fotoğrafını çekip oradan ayrılır.