Angol felmérő

111 14 25
                                    

Ami ma (azaz 05.19.-én) volt, 10 órától.

Ha hatodikos vagy/voltál, akkor bizonyára ismerheted a kompetencia mérést, ami lényegében a tanulás felmérésére szolgál.

Na ez ugyanerről szól. Csak itt az iskolák átlagát nézik, avagy mennyire jó az angol oktatás Magyarországon, amit majd Európát és a világot nézik.

Van-e tétje?
Nem, nincs.

Kapok-e osztályzatot rá?
Az Oktatási Hivatal szerint nem, és tilos osztályozni. (Ám nálunk a gyakorlóra adtak, mivel nem volt angol jegyünk. Egy négyessel és egy ötössel lettem gazdagabb xd)

Mennyire kell készülni rá?
Figyu! Mi múlt hét pénteken néztünk egyet, tegnap egy tavaly előttit (vagy tavalyit [na mindegy, mert összezavarok mindenkit]).

Szóval egyáltalán nem kell!

Milyenek a feladatok?
Az elsőre van egy szöveg részlet, amihez tartoznak kérdések. Ezekre A, B, vagy C-vel válaszolhatsz. Ezeket egy táblázatba lehet írni.

Minden mellészámítás lehet a lapon, tippelés és társai is szabad, de a végső megoldást a keretbe írd!

Aztán lesz egy ,,hallott szöveg gyakorlása" rész, ahol egy felvétel van, és a szöveg alapján kell a kérdésekre válaszolni.

Mennyi időbe telik?
Nálunk egy óra volt az egész xd

Hány feladat van?
Nálunk hat volt, azaz fél óra az egyik rész, fél óra a másik xd

Van-e bármilyen kérdésed?
Ha van, írj kommentben, igyekszem a legjobb tudásom alapján válaszolni:))

Felvételitől a beiratkozásigDonde viven las historias. Descúbrelo ahora