14⊰•°•✮

2.2K 68 108
                                    

Toksyczność wobec Ciebie.








⚠️Rozdział zawiera toksyczne zachowania w związkach, jeśli nie chcesz żeby Było Ci z tego powodu smutno itd(Bo to twoje ul. Postać) możesz ominąć :]] ⚠️















🔥| SapNap

Jeśli nie dasz mu wystarczającej atencji, zaczyna się tego domagać w bardzo specyficzny sposób, przykładem tego jest zmuszanie Cię żebyś go tulila czy zmusza Cię do całowania go,

🟩| Dream

Często wrzeszczy czy nawet wyżywa się na Tobie, zazwyczaj kiedy Nie uda mu się coś w grze a nawet jeśli robi cokolwiek innego.

🟦| George

Kiedy mówisz mu ze za dużo śpi, on nic sobie z tego nie robi, często nie interesuje Go twoje zdanie, nie tylko w tun temacie ale, nie traktuje twojego zdania na poważnie.

🐷| Technoblade

Nie okazuje Ci czułości czy uczuć przy innych, traktuje Cię zimno, jagbys tak wcale nie była, robi to jedynie kiedy jesteście sami albo w domu.

🦊| Fundy

Poświęca więcej czasu na Rosmawianie z innymi osobami, niż z tobą. Zwłaszcza kiedy tego potrzebujesz, jego to nie interesuje "jest teraz zajęty". Również winikają z tego różne konflikty

👑| Eret

Zbyt często narzuca Ci co masz nosić czy też nie, można to nazwać opiekuńczością? Raczej nie, Woli gdy ubierasz się tak jak on tego chce. Jeśli Ci się to nie podoba to Cię zmusi.

🐝| Tubbo

Sprawdza twój telefon, bardziej jednak wiadomości, również wiele razy zwaracasz mu to na to uwagę, jednak on woli wiedzieć o czym i z kim piszesz.

💿| Tommyinnit

O dokuczaniu to mało. Często przy innych, np na Streamach jeśli jesteś z kim obok, będzie Cię "wyzywał" wypomni Ci każda źle zrobiona rzecz, tylko po to żebyś poczuł* gorzej.

🧁| Badboyhalo

Woli Skeppiego niż Ciebie? Można tak powiedzieć. Jest to zrozumiałe, są przyjaciółmi ale spędza jednak więcej czasu z nim.

🎶| Wilbur

Myślisz że Tubbo to mało? Wilbur musi wiedzieć co robisz, gdzie i kiedy, meldując mu się gdzie jesteś. Każe Ci mieć włączona lokalizację. Zdenerwuje się jeśli mu to wypomnisz jest typem zazdrośnika, jednak jest to chyba za dużo.

🖤 | Ranboo

Enderwalk? Wiesz ze to u niego częste zjawisko, jednak zdaży mu się zrobić Ci krzywdę, kiedy nie wie że to robi. Także "obwinia" Cię za jego zaniki pamięci

🦆 | Quackity

Podobnie Do Tubbo I Wilbura, jest zazdrosny. Czasem jednak Cię śledzi, jeśli wydaje mu się że jesteś podejrzan(a/y), jest w tym dobry, jeśli on nie może, każe kogoś z jego znajomych to robić.





─── ❖ ── ✦ ── ❖ ───
➸ ❲ Darkenss❳ ❤️

Myślę żeby zrobić w następnym rozdziale jak zachowuje się słodko itd w stosunku do Ciebie, good?

Edit:Pisalam ten rozdział słuchając
"Phonky Town", z tąd ten mood, polecam ;]]

Have some Karl <3

Have some Karl <3

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Scenariusze Z Dsmp PORZUCONE Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz