2⊰•°•

4K 104 52
                                    

░✰˚𝑪𝒛𝒚𝒎 𝒈𝒐 𝒅𝒆𝒏𝒆𝒓𝒘𝒖𝒋𝒆𝒔𝒛

░✰˚Czym go denerwujesz

🔥¦ SapNap

Jego chyba dość ciężko jakkolwiek wyprowadzić z równowagi, ale jest jedna rzecz  którą możesz go zdenerwować, jest to "odtrącanie" go. SapNap uwielbia tulenie, cały czas mógł by to robić, a kiedy powiesz że nie chcesz w tej chwili się z nim tulić, będzie chodził obrażony, nie wiadomo ile, czasem potrawi być nawet kilka dni.

🟩¦ Dream

Denerowanie go? Niestety, żadko to wychodzi. Dream ma bardzo wiele cierpliwości, natomiast wiesz jaka jest relacja jego i Georga, czasem twierdzisz, że czasem idzie to za daleko. Jak mu to mówisz, zazwyczaj on denerwuje się w szybkim tempie. Po ilu dniach już nie będzie obrażony? Zazwyczaj mija to po 2-3 dniach i udaje jagby o niczym z tobą nie rozmawiał.

🟦¦ George

George zachowuje się bardzo jak dziecko więc możesz się spodziewać, że potrafi się obrazić o praktycznie wszystko, chociaż najbardziej się denerwuje kiedy pytasz go o dobre dobranie kolorów, wiesz że jedyny kolor jaki widzi dobrze to niebieski ale uwielbiasz patrzeć kiedy się denerwuje o takie coś. Odobrażenie trwa dosłownie kilka godzin.

🐷¦ Technoblade

On również jak Dream ma wiele cierpliwości i żadko go jakkolwiek denerwujesz, ale jak u Dream'a jest jedna żecz którą potrafisz go wyprowadzić z równowagi. Jest to dodykanie jego żeczy bez pozwolenia, boji sie, że coś zepsujesz lub sam* sobie coś zrobisz, może tego nie okazuje ale mocno Cię kocha i obrażony jest przez chwilę po tym jest wszystko normalnie.

🦊¦ Fundy

Fundy jest z byt uroczy, żeby go zdenerwować...ale jednak jest jedna żecz przez jaką potrafi być zły. Jest to mianowicie ciągnięcie go za ogon, czasem przypadkowo, a czasem celowo, ale on tego bardzo nie lubi. Obrażony jest przez chwilę nie dłużej.

👑¦ Eret

Eret bardzo ale to bardzo lubi nosić korony i każdy o tym wie. Właśnie denerwowanie go ma związek z tym, że go denerwujesz. Mianowicie chodzi o to, kiedy bierzesz je bez pozwolenia lub kiedy nie jest blisko, na całą swoją kolekcje i boji się że mu je zepsujesz. Zdenerwowanie trwa kilka minut a potem tłumaczy Ci przez następne 5, dlaczego nie możesz ich dotykać.

🐝¦ Tubbo

Jego obrazić? Nie da się, bróbował*ś prawie na każdy możliwy sposób, po prostu się nie da...

⊱⋅ ────────────────────── ⋅⊰
Nie miałam do tego, kompletnie pomysłu, mam nadzieję że wybaczycie...
Miłego dnia/nocy! <3

Scenariusze Z Dsmp PORZUCONE Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz