Drugi

123 6 0
                                    

Klaudia

Dzisiaj mijają dokładnie trzy miesiace odkąd zamieszkałam w domu ekipy. Szybko zleciało. Ale muszę przyznać, że mieszka mi się tu bardzo dobrze. Chociaż z początku uważałam, że to nie był zbyt dobry pomysł.

Dzisiaj mamy sobotę, czyli przez większość osób dzień uważany za luźny, lecz nie w domu ekipy, z powodu codziennego nagrywania daily.

Dzisiaj mamy 26 czerwca i kolejny dzień nagrywek.

Z racji, że gościmy w naszym domu Olę Nowak to mój brat postanowił nagrać babski odcinek, w którym ma wystąpić Werka, Marta,ja, Ola i Karol w roli prowadzącego oczywiście.

Jestem mega podekscytowana a za razem ciekawa, co będziemy dziś robić fajnego na odcinku.

Aktualnie siedzimy na wielkiej kanapie w salonie i czekamy aż wszyscy będą gotowi do nagrywek.

A razem ze mną jest Karol oraz Marta a na tak zwanej widowni siedzi Tromba, Majkel i Krzychu.

A właśnie jeśli chodzi o tego ostatniego pana to muszę przyznać, że to całkiem fajny gość. Poznałam go bliżej.. i nie nie chodzi mi tu o żadne romantyczne gierki, po prostu lubimy się, mamy wspólne pasje i od razu zaczęliśmy się super dogadywać.

Ale teraz nie o tym. Wracając, gdy siedząc przeglądałam media społecznościowe, jednak tą zagłuszającą ciszę przerwała Marta.

— Wierz Karol o czym będzie dzisiejszy odcinek?

Różowowłosy spojrzał się na blondynke po czym się zaśmiał.

Jak zwykle. Cwany gość.

Uniosłam głowę ze swojego telefonu i spojrzałam w jego stronę po czym zabrałam głos.

— Jeżeli on się tak uśmiecha to znaczy, że będzie tragicznie.

Po moich słowach mina Marty zamieniła się z pogodnej na skwaszoną.

— Mam nadzieję tylko, że nie będzie żadnych robali. – oznajmiła na co jej przytaknęłam.

— Oczywiście. Karol, jak się dowiem, że będą jakiekolwiek robale to będziesz biedny. – oznajmiłam ze stoickim spokojem oraz z udawaną poważną miną  przez co w oddali usłyszałam śmiech Krzycha. Obróciłam się w jego stronę i zeskanowaķam go przymrużonymi powiejami.

— Oj Karol uwierz możesz być biedny. Doznałem tego na własnej skórze. – powiedział brunet na co wszyscy się zaśmiali a brwi Tromby wystrzeliły jak z jakiejś orbity. Taki był zdziwiony.

Po kilku minutach wszyscy byli gotowi by rozpocząć odcinek.

A odcinek rozpoczął się od słów...

— Dobra moi drodzy to będzie straszny odcinek, bo są ze mną aż cztery baby.. – zaczął Karol na co Ola się zaśmiała. — One jak się tu rozgadają to nie będę mógł nic powiedzieć, więc subskrybujcie kanał i zaczynamy. Dzisiaj sobie pogadamy o chłopakach i dziewczyny powiedzą, który jest najprzystojniejszy. Będą zapisywać na tablicy swoje oceny a później wszystko przeliczymy i sprawdzimy kto najwięcej punktów zdobędzie.

One passion but Two heartsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz