Selam,
Yeni bi kitap ile meraba,konusunu az bucuk anlamissinizdir
İdris bey oğlunu bu hikâyede daha erken buluyor..:)
Kocavali kardesler cümbür cemaat geliyorlar!!
Yeni bölüm büyük ihtimalle iki kitaptan birinin finalinden sonra gelecektir:)
....
"s-sari saçlarına d-deli gönlüme...b-bağlamisam M-mihriban'
....
2005 İSTANBUL CEZAEVI
Adam rüyasından gene zıplayarak uyanmıştı,yıllardır gördüğü rüyalar bu kez daha da artmıştı,en sonunda dayanamadı genç adam belki yıllar önce sakladığı gerçeği simdi soyleyip gercege kavusturcaktı.
Gece yarisi ayaga kalkıp eline bi kalem bide bi sayfa alıp oturdu yazmaya başladı GERÇEKLERİ...
.....
2005 DOĞU BEYAZIT/VARTOLU
Genç adam sonunda yıllardır biriktirdiği parayla hayalini daha doğrusu hayalden öte olan gerçeğini yapıcaktı.
genç adam elinde kelesle hırslı bi şekilde vartonun sokaklarında yürürken yaşlı bi adam durdurdu ve o malum soruyu sordu;
"Aslanım çok gördüm seni buralarda kimsin sen de bakem bana" dedi yaşlı adam kendine öz şivesi ileGenç adam kelesini arkasına koyup derin nefes alıp;
"biri sorarsa salihmiş de ama benim ismim VARTOLU SADETTİN!" diyip kendisinin zoruyla oturdukları dağ evine doğru yürüdü,bu sabah yapmayacaktı onların son gününü rahat geçirmeleri için..
Eve gidip kendi kaldığı hurdalık gibi odanın yatagin altına attı genç adam kelesini,kendisi silahlara özel bi isteği yoktu ama zorundaydı oda istemezdi silahlarla ilgilenip uyuşturucu satmayı ama el bebek gül bebek büyümemişti ki.......
ISTANBUL ÇUKUR/BALAT
Tam 4 oğlan birbirlerinden yanlışlıklı,birbirinden kilolu etli butlu 4 aslan koçavalı idrisin oğulları.
En büyükleri cumali yeni evli aynı şekilde kahraman ile selimde yeni evli yamaç en küçükleri olduğu için liseyi daha bitirmemişti bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA DÜZEN
ChickLitAnnemin anlattığı masallarda duymuştum baba kelimesini Baba..ne kadar büyülü bi issim tam 15 yasında fark ettim aslan gibi karşımda durduğunda dedim ilk defa BABA diye..o günden beri ne ben babamı nede babam beni bırakmadı!