4

778 34 194
                                    

Soranlar için
Cumali:25
Kahraman:22
selim:19
Salih;17
Yamaç;15

...

Beni bile benden aldılar ama seni vermedim onlara"

...


Cumali salihe nasıl birden bağladıysa,kardeşleride ona bağlanmıştı.
Salih abisinin arkasından gülümseyecek bakmıştı sonra derin nefes alıp yüzündeki salak gülümseme ile uykuya dalmıştı.

Sabah olunca yamaç tekrardan uyanıp üstünü güzelce giyinmişti,salih gözlerini ovuşturarak yatağından oturur vaziyeti alınca yamaç gülerek salihe baktı;
"Günaydın salih" dedi neseyle

Salih ise dün gecenin mutluluğu ile;
"Günaydın günaydın...hayırdır ne bu mutluluk" Dedi merakla

Yamaç üstündeki ceketi düzeltip;
"Bugün cukurdan bi kızla konuscazda onun için heyecanliyim"

Salih yatağından çıkıp;
"Yha şansın bol olsun o zaman" demişti gülerek

Salih her geçen gün dahada alışıyordu evin sıcaklığına,her gecen gün yaraları dahada iyiye gidiyordu.

Salih saçıyla oynayıp yatağını düzeltti,Cumali abisinin gösterdiği dolabı açtı şöyle bi baktı,kırmızı ceket siyah pantolan felan vardı küçük bi gülümseyip aynada saçıyla oynadı.

Bugün annesinin mezarına gidicekti içinde azda olsa mutluluk vardı,annesini yanında hissedecekti hayatta olmasa bile..
Yamaç banyodan çıkınca salih girip elini yüzünü yıkayıp üstünü değiştirip aşağı kahvaltıya indiler.

Nedret 19 yaşında kahramana es olarak gelmişti eve 1 seneye yakındır bu evde yaşıyordu zaten ayşe ondan 2 3 ay önce evlenip hamile kalmıştı.

İdris baba gelip salona oturdu kahvalti hazirlanana kadar evin erkekleri salonda otururlardı.
Yamaç ile salih gelip oturdular salona,idris cocuklarin gelmesi ile gözünü gazeteden çekip oğullarına bakıp;
"Günaydınlar beyefendiler" dedi

Yamaç gülümseyerek;
"Günaydın baba..." dedi.

Cumali esneyerek salona geçtiğinde salihin üstündeki kırmızı ceketi görüp gülümsemişti,Salihde cumali abiisini görünce direk gülümsüyordu.

KARA DÜZENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin