Odaya girdiğimde yalnızca Haneul'ü görmemle biraz şaşırsam da asıl konuya odaklandım. "Hani beni bekleyecektiniz ?" dedim kollarımı göğsümde bağlarken. "Min seo'nun telefonu çaldı. Sonra da aceleyle gitti." dedi bana dönerek.
"Sen ?" dedim kaşlarım hâlâ çatıkken. Kıkırdayıp "Bir hoca çağırdı. Taşıması gereken kitaplar varmış ona yardımcı oldum. Sonra da geri dönmedim sen kendin gelirsin diye." dedi. "Sen niye bu kadar kızdın ki beklemememize ?"
Kollarımı indirip "Kızmadım, merak ettim sadece." dedim kendimi yatağa atarken.
(Kendini yatağa atmak :) ytwbksnksm)
"Hadi dışarı çıkalım." diye atıldı Haneul. Yerimde doğrulup "Yorgunum Haneul. Neyse onu boşver de. Taehyung ile oturmak nasıl ?" deyip göz kırptım sırıtırken.
Kaşlarını çatarak konuştu. "Senin başının altından çıkıyor dimi bunlar ? O kızlar o kadar yakın arkadaş bile değillerdi."
Sırıtarak "Bilmemm." dediğimde arkasındaki yastığı hızlıca alıp bana fırlattı. Yastığı havada tutup "Yeterince hızlı değilsiniz Kim Haneul." dedim gülerek.
🍒
Saat akşam (Ya da gece mi oluyor bilmiyorum) on biri geçiyordu ki kapıdan ses geldiğini duydum. Önümdeki kitabı kapatıp hızlıca masadan kalktığımda gelenin Min seo olduğunu gördüm. Pek iyi görünmüyordu.
Bir şey demeden çantasını yatağının kenarına bıraktığında "İyi misin ?" dedim az çıkmasına özen gösterdiğim sesimle. Bir süre yüzümde gezindi ifadesiz bakışları. "Evet." dedi yorgun çıkan sesiyle.
Yan tarafımdaki yatağa dönüp uyuyan Haneul'e baktım. Ardından tekrar Min seo'ya dönerek "Neredeydin ?" dedim.
"Ailemin yanına gittim." Sesi titriyordu ve fazlasıyla yorgun geliyordu. "Peki. Neyse en iyisi şimdi uyu. Yarın konuşuruz. Tamam mı ?" dedim sorar gözlerimle ona bakarken.
Başıyla onaylayarak üzerini bile değiştirmeden yorganın altına girmişti. Bende ona uyarak yatağıma bıraktım bedenimi.
🍒
Alarmımın güzel sesi kulaklarıma dolduğunda gözlerimi açmadan, elimi telefona uzatıp kapattım alarmı. Dün normale kıyasla oldukça erken yatmıştım. Bu nedenle zorlanmadan uyandım.
Her zaman yaptığım şeyleri yaptım (Anlatmaya üşendim hsiwnfmslkn) ve hazırlanmakta olan oda arkadaşlarımı izledim bir süre.
İkisi de hazırlandığında yola çıktık birlikte. Okula yürürken Min seo bir anda konuştuğunda duraksadık üçümüzde. "Ben birinden hoşlanıyorum sanırım."
Haneul "Kim ?" diye atılırken ben "Bize bunu söyleyecek kadar güveniyor musun ki ?" dedim tek kaşımı kaldırarak.
Bir yandan yürümeye başlarken konuştu. "İkinizinde aşırı sosyal insanlar olduğu söylenemez. Ayrıca kime, niye söyleyesiniz ki? Size hiçbir şey kazandırmaz. Zaten kim olduğunu da bilmiyorsunuz." dedi omuz silkerek.
"Hem kim olduğunu şu an söylemeyeceğim. Çünkü duygularımdan henüz emin değilim." diye de ekledi.
Yalnızca başımla onaylamakla yetindim.
Sınıfa girdiğimizde yerime geçtim hızlıca. Hoca da hemen arkamızdan girmişti zaten.
Jungkook'a döndüğümde geçen çizdiği kadın portresini boyadığını gördüm. Çok güzeldi.
Öne doğru eğilerek "Tanıdığın biri mi ?" dedim. Konuşmamla irkildi, dalmıştı sanırım. Bana döndüğünde yüzüme baktı bir süre boş boş. "Sana ne ?" dedi ardından. Yüzümü ekşitip "Sadece basit bir soruydu, bu kadar kabalığa gerek yoktu bence." dedim.
Bu sefer vücudunu da bana çevirdiğinde biraz eğilerek yüzlerimizi eşitledi. "Bende anlaşılması basit bir cevap verdim. Seni ilgilendiren bir şey değil." Cevap vereceğim sırada sınıfta hocanın sesi duyuldu.
"Park Jae rim ve Jeon Jungkook. Sohbetinizi bölüyorum ama biraz derse mi odaklansanız acaba ?"
Kelimeleri her ne kadar kibar olsa da söyleyiş biçimi âdeta kesin sesinizi diyordu.
İçimden evet bölüyorsunuz, bir daha rahatsız etmezseniz çok mutlu oluruz demek gelse de "Özür dileriz hocam." demekle yetindim.
Jungkook ise cevap vermeye gerek duymamıştı. Öküz. Gerçi benim babamın okulu olsa bende daha rahat olurdum sanırım."
Öğretmen dersine geri döndüğünde Jungkook'a dönerek "Her neyse. Al portreni başına çal." dediğimde "Bana kaba diyene bak." dedi yüzünü buruşturarak. "Yinede öylesin." dediğimde "Yinidi iylisin." diye mırıldandı kendi kendine.
Bu sefer öğretmenin az öncekine göre yüksek sesi yayıldı sınıfa. "Jae rim ve Jungkook, cezalısınız."
"Göt herif." diye mırıldandım sinirle.
🍒
Göt herif dedin girdin gözüme Jae rim ;)
Ay Min seo kimden hoşlansa acaba kslshsinsfmVote 🍒
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sassy 🍒 JJK
FanfictionZengin, bir o kadar da şımarık Jungkook ve onun üzerine kahve döken Jae rim. 28.05.2021 - 16.06.2021 # 1 - Jk # 1 - Jin # 2 - JeonJungkook # 2 - Kookie # 2 - Jjk # 4 - Bts # 4 - Jungkook # 5 - FanFiction