Selam 🧞♀️
Vote (oy) vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. İyi okumalar.
Adelina'dan
Dükkandan çıktıktan sonra eve gitmiş ve günün verdiği yorgunluk ile uyuya kalmıştım.
Sabah kalktığımda ilk iki dersi kaçırdığımı gördüm ve okula gitmemeye karar verdim.
Dün son derse girmemiş bugünkü dersleri de kaçırmıştım.
Sınavlarım çok kötüydü ve hayatımı yoluna koymam için onların biraz daha beklemesi gerekiyordu.
İlk önceliğim babam ile aramı düzeltmek ve doğuştan gelen görevimi yerine getirmekti.
Bana ne getireceğini bilmiyordum ama yine de yapacaktım.
Bu süreçte bana destek olacak kişilerin olması güzeldi.
Yatağımda biraz onaylandıktan sonra kalktım ve elimi yüzümü yıkadım
Saçlarımı gelişi güzel topladım, üstüme de hemen bir şeyler geçirmiştim.
Odamdan çıkarak mutfağa gittim ve karnımı hızlıca doyurdum.
Malia büyük ihtimalle okuldaydı ve Peter'den ses çıkmıyordu. Babamla konuşmak için harika bir fırsattı.
Mutfaktaki bir kaç birşeyi toparladım ve babamın odasına gittim.
Kapısını tıklattım ve içeri girdim. Sanırım biraz hızlı gitmiştim çünkü karşıma beklediğim şey kesinlikle bu değildi.
Dün güçlerimi kontrol etmek için yardım istediğim kadın ve babam yataktaydılar.
"Joe? Baba?"
Ne yani, Joe ona, ondan bunu istediğimi söylemişmiydi? Tabiki de söylemişti!
Belki de onları görmesem babam beni kandıracaktı.
"Adelina! Senin okulda olman gerekmiyor mu?"
Babam hem üstünü giymeye çalışıyor hem de beni azarlıyordu.
Gözlerimi devirdim ve hızla üst kattan indim.
Kapıya doğru yöneldiğimde babamın sesini duydum.
"Khloe!"
Onu bir kadınla bastıktan sonra hâlâ nasıl bana annemin ismi ile seslenebiliyordu?
Sinirle ve sertçe ona döndüm ve parmağımı kaldırıp salladım.
"Bana sakın bir daha Khloe deme!"
"Adelina sakin ol konuşalım tatlım."
"Seninle konuşmak falan istemiyorum! Az önce sen o şansı kaybettin baba! Aramızı düzeltmek için yanına geliyorum ama seni bir cadı ile basıyorum. Üstelik ne tesadüftür ki dün benim yardım istediğim cadıyla!"
"Hadi itiraf et! Ben sizi görmesem beni kandırmaya devam edecektiniz. Uyduruktan bir iki büyü verecek ve güçlerimi aldığımı düşündürecektiniz."
Ona bir adım attım ve salladığım parmağımı göğsüne koyup hafifçe ittim.
"Ama baba... Bu benim annemden bana geçmiş bir miras ve bunu devam ettireceğim. Sen de ne yaparsan yap buna engel olamayacaksın!"
"Tamam o zaman sende annen gibi öl Adelina!"
Bağırması ile zor tuttuğum göz yaşlarım akarken bende daha çok bağırdım.
"Ölürüm! Ama sen benim cenazeme bile gelemeyeceksin! Şimdi git ve o sürtük cadıyı becermeye devam et!"
Onun bir hamle yapmasını beklemeden onu ittim ve evden çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞA'NIN KIZI - KLAUS MIKAELSON
FanficDoğa hizmetkârları 4 elemente ayrılır Adelina. Su, ateş, toprak ve hava. Sen bunların hepsine sahipsin. Sen doğanın 1000 yıldır beklenen kraliçesisin. Doğada olan herşey senin kontrolünde...