Bu bölüm elif_gedik' e ithafen.
Arkadaşlar ilk önce hepinizden özürdilerim. Bazı nedenlerden dolayı uzun zamandır yeni bölümü yayınlayamadım. Bu arada multimedya da Alex ve Justin var. Çok tatlı çıkmışlar dimi :D
-Alexin anlatımından-
Sabah kalktığımda yüzümü yıkamak için banyoya girdim. Aynada bi yazı yazıyordu.
Canını fena yakıcam. Dikkatli ol. Her an her şey olabilir.
Kim yazmış ki şimdi bu yazıyı? Korkmaya başladım.
************************
Okula geldiğimizde herkes Justin ile bana bakıyodu. Justinde benim elimden tuttu ve birlikte sınıfa girdik. En arka sıraya oturduk. Austin ve Ally ise bizim önümüzdeki sıraya oturdular. Sonra ben sabah gördüğüm yazıyı Justine anlattım.
"Ne?! Kim yazmış bu yazıyı?!" dedi.
"Bende bilmiyorum."
"Tamam. Ben bulmaya çalışıcam o kişiyi. Sen korkma tamam mı?"
"Zaten korkmuyorum ki."
"Emin misin?"
"Of tamam korkuyorum."
"Korkma ben yanındayım."
"Sen yanımdaysan korkmam." dedim ve Justine sarıldım. O sırada Austin arkasını döndü.
"Kim korkuyomuş lan?" dedi.
"Hiç kimse korkmuyo " dedim bende.
********************************
Okul çıkışı Justin arabasıyla bizi eve bıraktı. Ben hala Ally ile kalıyorum. Kendime yeni bir ev tutmak istiyorum ama Ally izin vermiyo. Aslında Ally ile yaşamak çok güzel.
Odama girdiğimde yatağın üstünde bi kutu vardı. Ya bombaysa? Ben kutuyu açınca ev patlarsa? Yinede kutuyu açmalıydım. Ama korkuyodum. Kutuyu açtım. İçinde bi not vardı.
Selam güzelim . Benim sana önceki yazdığım notu niye sevgiline söyledin? Kızdım sana. Ona göre. Bu notuda başkalarına söylersen çok sevdiğin arkadaşın Allynin başına kötü şeyler gelebilir. Böyle olmasını istemezsin dimi?
Benim Justine söylediğimi nereden biliyor? Kim bu? Şimdi Justinede bi şey diyemem. Allynin başına kötü bi şeyler gelebilir.
Ben kendi kendime düşünürken Ally bana seslendi.
"Alex ben yatıyorum canım. Çok yorgunum."
"Tamam Ally."
Bende su içmek için mutfağa gitmiştim. Birden arkadan bi ses duydum. Tam arkama dönecektimki birisi ağzımı bi bezle kapattı. Sonra gözlerim kapandı. Her yer karanlıktı. Bayılmıştım.
***************************
Gözlerimi açtığımda ellerim bağlıydı. Karşımda duran kişinin yüzüne baktığımda şok oldum.
"Se-sen mi beni kaçırdın?"
Bölüm sonu...
Biraz kısa bi bölüm oldu biliyorum. Ama sizi heyecanlandırmak istedim. Sizce Alexi kim kaçırdı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUT
ChickLitUmudunu yitirmiş bir kız... Ama onu görünce hayata daha sıkı bağlanır... Sevmenin ne demek olduğunu anlar...