~ Yedinci Bölüm

746 143 71
                                    

nothingspecial: dün seni gördüm, merkezdeki kocaman ekrana görüntün yansıtılmıştı.

nothingspecial: bir kez daha Tanrı'nın sen olduğuna ikna oldum.

nothingspecial: çok güzeldin, her zamanki gibi...

nothingspecial: neden bu kadar güzelsin ki?

nothingspecial: içimdeki bütün hisleri öldürmeyi başarsam bile sen hep yaşıyorsun, tüm bedenimi ele geçirdin

nothingspecial: ve hayatım üzerinde o kadar büyük bir etkiye sahipsin ki...her şeyim sen oldun

nothingspecial: komik olan şey şu; benim varlığımdan haberin bile yok ancak ben senin sayende var olmaya devam ediyorum. :)

nothingspecial: reddedileceğimi biliyorum ama bir şey sorabilir miyim?

im.hawks: dinliyorum.

nothingspecial: sadece bir kez, yalandan bile olsa beni sevdiğini söyler misin, Hawks?

im.hawks: hayır

nothingspecial: tahmin etmiştim.

nothingspecial: yine de teşekkürler.

im.hawks: ne için?

nothingspecial: benimle konuşmaya devam ettiğin için, senin için sinir bozucu bir ergenden farkım olmasa da, beni dinlediğin için teşekkürler.

nothingspecial: keşke seni mutlu edebilsem ama mutlu olmayı kendim bile becerebilmiş değilim.

nothingspecial: bu yüzden seni mutlu edecek insanlarla mutlu olmayı unutma, en azından benim için bunu yapabilirsin, değil mi?

im.hawks: neden veda ediyormuş gibi konuşmaya devam ediyorsun? bu rahatsız edici.

nothingspecial: benim için çok fazla zaman kalmadı, Hawks.

nothingspecial: bunu uzun zamandır planlıyorum.

nothingspecial: sana mesaj atmamın sebebi de buydu, şu zamana kadar ki en büyük yaşama sebebim olmuş kişiye, yani sana veda etmeden gitmek istemiyorum.

im.hawks: senin için neden çok fazla zaman kalmadı?

im.hawks: neden böyle dedin?

im.hawks: siktir

im.hawks: yoksa..

im.hawks: intihar mı etmeyi planlıyorsun?
(görüldü.)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 07, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝘯𝘰𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 {𝘬𝘦𝘪𝘨𝘰 𝘵𝘢𝘬𝘢𝘮𝘪/𝘩𝘢𝘸𝘬𝘴 𝘹 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin