Arkadaslar kusura bakmayin ne zamandir yazamadım babannemi kaybettik ... o yüzden bugun onun icin bir sey yazmak istedim sanki gosteris yapiyo demeyin bunun gosterisi olmaz sadece icimden geldi hep sevdigim adama sayfa ayiriyodum bugundr babanem icin sayfa ayirmak istedim neyse teşekür ederim beni anlayanlar icin ..
BABANNEMMM
Nur yüzlü namazi aksatmayan dilinden
duayi eksik etmeyen melegim..
eminaa diye seslenisin hala kulaklarimda
Yuzumu operkenki sicakligin hala ruhumu isitmakta..
Elini operken ki ettiğin dualar gozyaslarimda ...
ilk defa cenazeye gittim o de senin cenazen..
Ilk defa tabut gördüm o da senin tabutun..
Birde ustunde duran o baş örtün..
Icim nasil yandi anlatamam
Gidip opesim geldi sarilasim geldi
Ama dirinden sonra ölu bedenine sarilmak cok koyardi yapamadim Özür dilerim babannemmm..
Ismimi sevmezdim degistircektim utanmadan..
ama simdi ismini gururla tasicam ve eskisinden de cok seviyorum ismimi..
Senden sadece ismini degil namaz corabin da hatira kaldı bana ..
biliyo musun babannem? ayak boylarimizda ayniymis...
Hep dualarimizdasin her gece her ibadetimde sen varsin seni cok ozlemeye basladim ama cennetindesin ya en guvenilir yerdesin ya icim rahat nur yüzlü melegim ...
Sakin isyan deme bu soylediklerime isyanim degil sadece sana olan ozlemim..
Evet babanneemm ..
senin ayaklarinin altindayken cennet simdi o cennette meleksin!sürmeli güzel gözlü melegim ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NERDESIN !
Poetrybir insanin nerde oldugunu bilip ama nerdesin kelimesini cok soylediniz mi ? ben hep soyluyorum ... (aklimdan ve kalbimden gecen sözler..)