Bu olayı direkt Daesung'ın anlattığı şekilde anlatacağım. Başlıyorum.
31 Mayıs 2011'de gece 12-1 sularında Daesung çekimlerden çıkmış evine doğru gidiyor. Giderken Yang hwa Dae köprüsündeyken aniden bir araba önüne kırıyor. Daesung'da o an frene basıyor. Fakat frenleri tutmuyor ve öndeki taksiye çarpıyor.
Hemen inip taksiciye durumunu soruyor taksici iyi olduğunu ama arkada birisinin olduğunu söylüyor. Daesung bunu öğrendiğinde sarsılarak oraya gidiyor ve yolun ortasındaki Motorsikletli kurbanı görüyor. Daesung taksiciye durumu sorduğunda adam ona kurbanın çok kan kaybettiğini söylüyor. Sonra polisler geliyor ve Daesung yaklaşık 8 saat sorguya alınıyor. Bu sırada da kurbanın öldüğünü öğreniyor.
Daesung kurbanı yolun ortasında görmediğini söylüyor. Sorgusu bittikten sonra odasında yemek yemeden ağlamış ve yorumları okumuştur. Kendisi en çok üzen yorum ise "katil" yorumu olduğunu söylüyor. Hatta bu süreç içinde insanların dediği gibi kaybolmayı (intihar etmeyi) bile düşünmüş. Bu süreçte yanında grup üyeleri ailesi ve merhumun ailesi yanında olmuş. Bu yüzden güçlü durabilmiş.
Sonuç olarak 3 aylık sorgulamadan sonra Daesung'ın kurbanın başına gelenlerden sorumlu olmadığına karar verildi ve Daesung trafikten men edildi.
Gerçekten saçma salak suçlamışlar çocuğu kaza önceden olmuş zaten melek gibi çocuğa intihar etme yazıları yazmışlar ama o bunu çok güzel bir şekilde kaldırdı minik meleğimiz....
İsteyenler için Daesung'un açıklama yaptığı videoların türkçesini bırakacağım.
Part1:
Part2:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BIGBANG ve Gerçekler
RandomBIGBANG hakkında bilinen yanlış bilgileri kanıtlarıyla açıklıyoruz.