Bu tamamıyla benim kendi yazımdır ve biraz da kitabı yazma amacımızdır Lütfen okuyun bir antiyseniz neler çektiğimizi anlarsınız belki. Ve bir Vip iseniz size de gerçeklere susmamanız gerektiğine dair bir umut veririm...Henüz yeni bir VİP'yim ve bu yüzden çok linçle karşılaşmadım. Ama insanlara bu linç eden kişilere karşı bir şeyler yapmamız gerektiğini söylediğimde bana "O kadar kötü dualar ediyorlar ki psikolojim bozuluyor." diyorlar. Haklılar çünkü biz masum olan idolümüzü savununca "Inşallah size de taciz ederler, inşallah siz de tecavüze uğrarsınız" gibi dualar ediyorlar.
Biz Vip'ler antiler hatta bütün kpop arasında pezostan diye geçiyoruz. Biz bununla ne kadar dalga geçsek de aslında bu baya üzücü bir itham. Sırf masum idolümüzü savunduğumuz için böyle....
Kpopta Bigbang'e karşı büyük bir zorbalık var. Neden mi? Çünkü şu ana kadar bir çok idol tacizci damgası yemiştir. Örnek vermek gerekirse Jungkook'a da tacizci denmiştir. Ama armyler onun arkasında durmuştur ve bu yüzden şu an gündemde Jungkook "tacizci" diye anlımıyordur. Ama biz kendi idolümüzü savununca pezostan oluyoruz, fuhuş destekçisi oluyoruz. Bütün dünyaki antilerin bazıları Ri için söylediği şeyler için özür diledi. Çünkü kanıtlara baktı, anladı, inandı ve doğru kısmı seçti. Ama Türk Vip'ler öyle değil. Biz kadınlarla ilgili şeylere ülkece fazla duyarlı olduğumuz için (!) hiç kanıt dinlemeye kalmadan başka ülkedeki insanlara laf edebiliriz. Fuhuşla ilgili kanıtları olan Türk insanların hiçbiri bu ülkede linçlenmiyor ama başka ülkede masum olduğuna dair kanıtlar olan birisi bu ülkede linçleniyor.Ne kadar acınasıca.....
Bakın bizim grubumuz gerçekten kpop'un üvey evladı gibi. Her şeyi başarır yapar böylece gurur olur ama sevgiye gelince onu kimse sevmez. Bu sadece beni üzmüyordur bence. Adamlar sadece dergi çekimi yapınca bile pezevenk damgası yiyor. Gd'nin Jennie ile ilişkisi var DEDİKODUSU çıktı. Türk insanlar hemen şunu dedi"o pezevenk hiç utanmamış mı kendinden küçük kızla çıkmaya" "Jennie neden bir pezevenkle çıkıyor ki? Jennie'yi korumamız lazım, ayrılsınlar" BUNUN NE KADAR SAÇMA OLDUĞUNUN FARKINDA MISINIZ?
Ve biz Gd pezo değil diyince de he he diyip dalga geçiyorlar. Bize hemen grubumuzun bir kusuruyla yanıt veriyorlar. Bizi manipule ediyorlar.
NE BIGBANG'E NE DE BİZ VİP'LERE BU ZORBALIĞIN YAPILMASINI ENGELLEMELİYİZ!
Evet buna zorbalık diyorum çünkü bu resmi bir zorbalık. Antiler, Madem o kadar insancılsınız o zaman hiçbir İNSANA bunun yapılmayacağını bilmeniz gerek.
Biz onca şey yaşadık. Her grup yaşamıştır. Ama ben artık grubumun ülkemde küçümsenmesini istemiyorum ve bu yüzden bu adımı attım. Siz de destekleyin. Lütfen....
Size bir Vip'in "Onları savunalım artık susmayalım" dediğimde bana yazdığı şeyi koymak istiyorum.
Umarım ne demek istediğimi anlamışsınızdır...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BIGBANG ve Gerçekler
RandomBIGBANG hakkında bilinen yanlış bilgileri kanıtlarıyla açıklıyoruz.