Bölüm•1

67 10 35
                                    

Selam millet, ilk kurgum. Umarım beğenirsiniz. Yazım hataları olur ise şimdiden özür dilerim. İyi okumalar❤️


Selam, ben Millie. Yirmi-iki yaşındayım. Bir şirkette CEO olarak çalışıyorum. İşimden gayet memnunum. İki sene önce büyük bir hata yapmıştım. Zamanı gelince öğreneceksiniz zaten.Şu an işe geç kalıcam o yüzden hemen hazırlanmam gerek.

Bugün saat dokuz'a yirmi kala uyandım ve işe geç kalmak üzereydim. Hızlı bir şekilde giyinmem gerekiyordu.ayrıca bugün kendimi enerjik hissediyordum ve daha değişik bir tarz ile işe gitmeye karar verdim.

Üstüme geçen sene aldığım fakat hiç giyemediğim korsemi aldım. Sonra dolabımı açıp askıların en sağında salaş ve benden bir beden büyük gömleğimi aldım. Altına da tül, siyah bir bir etek giymeyecektim. İlk üstümdekileri çıkarıp gömleğimi giydim. Düğmelerini kapattım fakat son iki düğmeyi açık bıraktım. Altıma siyah tül eteği giyip, üstüne korseyi belime taktım biraz zor olsa da giymeyi başarmıştım. Hafif bir makyaj yaparak aşağıya indim.

Çıkamdan önce köpeğim roze'un mamasını koydum. Suyunu yenileyip evden çıktım. İşe araba ile gittim yoksa geç kalacaktım son bir dakika kala iş yerine geldim.

İş yerinde ki arkadaşlarımı selamlayıp odama geçtim. Bugün büyük bir projemiz için iş anlaşmamız, saat onbir de de proje için toplantımız vardı çok heyecanlıyım. Bazı dosyaları imzalayıp, proje için sunum dosyamı aldım. Saat ondu ve kahvaltımı yapmadığım için karnım baya açtı. Ne yesem diye düşünürken telefonuma bir bildirim geldi. Merak edip bakacaktım fakat acelem vardı. Kahvaltı için bir kafeye gidip bir şeyler yedim. Ardından parasını ödeyip tekrardan şirkete geldim. Saat'e bakmak için telefonumu elime aldım fakat yarım saat önce bakmadığım bildirimi gördüm. Yabancı bir numara beni bir gruba almıştı hemen bildirim üstüne tıklayarak, gruba girdim. Ve sırasıyla mesajları okumaya başladım.

İlk mesaj bizi gruba ekleyen kişiye aitti. "Selam, eskisi olamiyacağız biliyorum ama bir şans versek.." yazıyordu. Hâlâ anlamamıştım. İkinci mesaj ise "kimsiniz ve neyden bahse diyorsunuz" yazıyordu. Ardından " peki ben eski arkadaşınız noah" yazıyordu. Ama hayır bu olamaz. Hemen grubdan çıktım. Çünkü benim ve o şahıs yüzünden grubumuz dağılmıştı. Yedi yıllık bir arkadaşlığı aşka çevirerek her şeyi maffetmiştik.

~~Anılar~~~

Okula doğru yürüyorduk. Yanımda çocukluk arkadaşım bana bekimden sarılmıştı bende ona aynı şekilde sarılıp başımı göğüsüne yaslamıştım. Herkes bizi sevgili zannederdi. Fakat bunun olmayacağını sürekli söyleyen bir finn vardı. Tabi bu beni çok kırıyordu ama fark ettirmiyordum.

Okula geldiğimiz de noah ile sadie gördüm. Bize el sallıyorlardı bizde onların yanına gittik. "Baksana sadie fav shipim geldi" demişti noah. Finn ise "Noah kaç defa konuştuk bunu" dedi. Bende hemen finn'den ayrıldım tabi. "Biz arkadaş olarak kalıcaz ve asla bir arkadaşım ile çıkmam" demişti. Bende istemsizce gözlerim doldu ve lavaboya doğru yürüdüm tabi koşmakta denilebilir.
(Şimdiki iç ses) keşke o gün ona sevdiğimi kimseye söylemeseydim..

Ben lavaboya giderken arkamdan sadie geldi. " hey Millie iyi misin" dedi. Ben de sadie sarılarak "ben aşık oldum" dedim. "Finn'e" Ve en büyük hatayı o gün yapmıştım. O oradaydı kapının hemen önünde bana hayal kırıklığın ile bakıp kafasını sağa sola çevirdi. O günden beri bir daha onu görmedim...

~~Şimdiki zaman~~

Gözümden bir damla yaş düştü. Beni nasıl bulmuşlardı. Nasıl eskisi gibi olacaktık. Finn ile yaşadığımız onca şey ya da yaptığımız bir saçma bir karar ile nikahlanmamız... hepsi bir hataydı. Hemde çok...

~~son~~

Evet arkadaşlar bölümü nasıl buldunuz?

Sizce eskisi gibi olabilecekler mi?

Peki neden Millie bunu hata olarak görüyor?

Sizi seviyorum. Oy kullanırsanız beni çok mutlu edersiniz. Görüşmek üzere..

539 kelime

childhood love•fillieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin