[A/N]: I decided to change my writing style, if you think I should change it, or go back to how it was just comment!
A lot of people will be OOC but only for a little bit [out of character]
Slight trigger warningOnto the story
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------𝘈𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘦 𝘠𝘉𝘊 𝘮𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳𝘴 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘪𝘯 𝘢 𝘮𝘦𝘦𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘦𝘹𝘤𝘦𝘱𝘵 𝘛𝘰𝘰𝘯𝘰 𝘢𝘯𝘥 𝘒𝘢𝘴𝘩𝘪𝘮𝘢. 𝘛𝘩𝘦𝘺 𝘥𝘦𝘤𝘪𝘥𝘦𝘥 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘵𝘦𝘭𝘭 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘭𝘶𝘣 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘥𝘰𝘦𝘴. 𝘉𝘶𝘵 𝘪𝘯 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘱𝘦𝘤𝘵𝘪𝘷𝘦, 𝘵𝘩𝘦 𝘯𝘦𝘳𝘷𝘰𝘶𝘴 𝘧𝘢𝘤𝘪𝘢𝘭 𝘦𝘹𝘱𝘳𝘦𝘴𝘴𝘪𝘰𝘯𝘴 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘪𝘵 𝘴𝘦𝘦𝘮 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘰 𝘬𝘪𝘤𝘬 𝘺𝘰𝘶 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘭𝘶𝘣. 𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘲𝘶𝘪𝘦𝘵, 𝘢𝘯𝘥 𝘢 𝘭𝘰𝘵 𝘭𝘦𝘴𝘴 𝘤𝘩𝘦𝘦𝘳𝘧𝘶𝘭 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘶𝘴𝘶𝘢𝘭.
"𝐀𝐥𝐥 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭, 𝐦𝐞𝐞𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐬𝐞𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧!"𝘈𝘬𝘦𝘮𝘪 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘯𝘷𝘦𝘳𝘴𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘭𝘰𝘶𝘥 𝘤𝘭𝘢𝘱.
𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘤𝘢𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘰𝘯𝘦'𝘴 𝘢𝘵𝘵𝘦𝘯𝘵𝘪𝘰𝘯"𝐅𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐨𝐟 𝐚𝐥𝐥, 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐞 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐠𝐨 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐮𝐧𝐢𝐬𝐡𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐨𝐟 𝐓𝐨𝐨𝐧𝐨, 𝐚𝐧𝐝 𝐊𝐚𝐬𝐡𝐢𝐦𝐚! 𝐘𝐨𝐮 𝐠𝐮𝐲𝐬 𝐜𝐚𝐧 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐢𝐧 𝐧𝐨𝐰"
𝘛𝘩𝘦 𝘱𝘢𝘪𝘳 𝘵𝘰𝘰𝘬 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘱𝘳𝘦𝘤𝘪𝘰𝘶𝘴 𝘵𝘪𝘮𝘦, 𝘣𝘶𝘵 𝘥𝘦𝘤𝘪𝘥𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘨𝘰 𝘪𝘯𝘴𝘪𝘥𝘦, 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘪𝘻𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘵𝘢𝘯𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘭𝘭𝘸𝘢𝘺 𝘸𝘢𝘴𝘯'𝘵 𝘢𝘯𝘺 𝘣𝘦𝘵𝘵𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘪𝘯𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘭𝘶𝘣 𝘳𝘰𝘰𝘮.
"𝐎𝐤𝐚𝐲, 𝐨𝐤𝐚𝐲, 𝐰𝐞'𝐫𝐞 𝐡𝐞𝐫𝐞! 𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐡𝐲 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐭, 𝐈'𝐦 𝐚 𝐭𝐨𝐩 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐚𝐥𝐥!"𝘛𝘰𝘰𝘯𝘰 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘬𝘦𝘱𝘵 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘴 𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢𝘵 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘦𝘴𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘭𝘶𝘣.
A𝘈𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘢 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘣𝘪𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘦𝘢𝘴𝘪𝘯𝘨, 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘦𝘹𝘶𝘢𝘭 𝘳𝘦𝘮𝘢𝘳𝘬𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘦𝘦𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘪𝘯𝘶𝘦𝘥. 𝘠𝘰𝘶 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘰𝘥𝘥𝘭𝘺 𝘲𝘶𝘪𝘦𝘵, 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘦𝘯𝘵𝘪𝘳𝘦 𝘤𝘭𝘶𝘣 𝘯𝘰𝘵𝘪𝘤𝘦𝘥. 𝘛𝘩𝘦𝘺 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘢 𝘣𝘪𝘵 𝘸𝘰𝘳𝘳𝘪𝘦𝘥, 𝘣𝘶𝘵 𝘥𝘦𝘤𝘪𝘥𝘦𝘥 𝘯𝘰𝘵 𝘵𝘰 𝘢𝘤𝘵 𝘰𝘯 𝘪𝘵 𝘺𝘦𝘵.
"𝐒𝐞𝐜𝐨𝐧𝐝 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐢𝐬𝐭 𝐈'𝐝 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐧𝐠𝐫𝐚𝐭𝐮𝐥𝐚𝐭𝐞 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐡𝐨 𝐚𝐜𝐭𝐮𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐝𝐢𝐝 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐨𝐧𝐭𝐡! 𝐆𝐨𝐨𝐝 𝐰𝐨𝐫𝐤, 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐩𝐫𝐨𝐮𝐝!" 𝘈𝘬𝘦𝘮𝘪 𝘨𝘢𝘷𝘦 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘰𝘯𝘦 𝘢 𝘸𝘪𝘯𝘬 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘶𝘮𝘣𝘴 𝘶𝘱
𝘈𝘬𝘦𝘮𝘪 𝘲𝘶𝘪𝘦𝘵 𝘥𝘰𝘸𝘯, 𝘸𝘩𝘪𝘤𝘩 𝘴𝘪𝘨𝘯𝘢𝘭𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘭𝘶𝘣 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘰 𝘴𝘱𝘪𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘳𝘶𝘵𝘩 𝘰𝘯 𝘺𝘰𝘶.
"𝐓𝐡𝐢𝐫𝐝𝐥𝐲.. 𝐍/𝐍 𝐰𝐞 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐲𝐨𝐮." 𝘈𝘬𝘦𝘮𝘪 𝘸𝘢𝘴 𝘲𝘶𝘪𝘦𝘵𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘶𝘴𝘶𝘢𝘭, 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘶𝘱𝘴𝘦𝘵 𝘣𝘶𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘴𝘩𝘰𝘸 𝘪𝘵
"𝐘𝐞𝐬, 𝐀𝐤𝐞𝐦𝐢..?" 𝘺𝘰𝘶 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘶𝘱 𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘮 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘴𝘢𝘥 𝘦𝘺𝘦𝘴, 𝘮𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘭𝘰𝘯𝘥𝘦'𝘴 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘴𝘩𝘰𝘵 𝘸𝘪𝘥𝘦. 𝘠𝘰𝘶 𝘩𝘢𝘷𝘦𝘯'𝘵 𝘤𝘢𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘮 𝘣𝘺 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘯𝘢𝘮𝘦 𝘪𝘯 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘧𝘦𝘦𝘭𝘴 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘧𝘰𝘳𝘦𝘷𝘦𝘳. 𝘏𝘦 𝘥𝘦𝘤𝘪𝘥𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘵𝘦𝘭𝘭 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘩𝘦 𝘯𝘦𝘸𝘴 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘢𝘤𝘵𝘶𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘢𝘴𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘩𝘢𝘵'𝘴 𝘸𝘳𝘰𝘯𝘨.
"𝐖𝐞𝐥𝐥, 𝐈 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐢𝐭'𝐬 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐤𝐧𝐞𝐰 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐥𝐮𝐛 𝐚𝐜𝐭𝐮𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐝𝐨𝐞𝐬."
𝘠𝘰𝘶 𝘩𝘢𝘥 𝘢 𝘤𝘰𝘯𝘧𝘶𝘴𝘦𝘥 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘰𝘯 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘧𝘢𝘤𝘦. 𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘤𝘰𝘯𝘷𝘦𝘳𝘴𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘴𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘺 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨.
"𝐑𝐞𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐞 𝐝𝐢𝐝 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐟 𝐚 𝐟𝐞𝐰 𝐝𝐚𝐲𝐬 𝐚𝐠𝐨?"
𝘠𝘰𝘶 𝘯𝘰𝘥𝘥𝘦𝘥 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘩𝘦𝘢𝘥, 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘴𝘢𝘥 𝘦𝘹𝘱𝘳𝘦𝘴𝘴𝘪𝘰𝘯 𝘸𝘢𝘴 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘳𝘦𝘱𝘭𝘢𝘤𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢𝘯 𝘪𝘯𝘵𝘦𝘳𝘦𝘴𝘵𝘦𝘥 𝘰𝘯𝘦, 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘴𝘭𝘪𝘨𝘩𝘵𝘭𝘺 𝘳𝘦𝘥 𝘤𝘩𝘦𝘦𝘬𝘴
YOU ARE READING
𝑷𝒖𝒓𝒊𝒕𝒚
Fanfiction"He's so innocent! We must protect him at all cost!" When a boy too cute, and pure for his own good joins a sex obsessed "photography club" 《Currently being rewritten》 This story contains: Bl, yaoi, etc... Teacher x student relation (STRICTLY NOT SE...