HS1

48 0 2
                                    

POV Harry :
Ik zit in de zetel tv te kijken Samen met mijn prinses (Olivia). We zijn frozen 2 aan het kijken want dat is 1 van haar favoriete films. Ik kijk meer naar mijn prachtige dochter dan naar de film.

Elke keer als ik naar haar kijk dan ben ik echt zo blij dat ik haar heb, dat zij mijn bloed eigen dochter is. Wat lijkt ze toch hard op Roos. Roos was ook altijd ver zot op Disney films. Maar jammer genoeg is Roos er niet meer.

Zij was/is de vrouw van mijn leven. Maar natuurlijk moest die stomme auto haar vermoorden. Ik mis haar nog elke dag , ik ben echt blij dat ik Olivia nog heb want als ik haar ook niet meer had, dan zou ik niet weten wat ik nu zou moeten doen.Roos stierf toen Olivia 4 was. Het is dus al 2 jaar geleden maar het doet toch nog steeds zo'n pijn. 

Papa papa hoor ik ineens Olivia roepen. Ja prinses? papa waarom ween je?  Blijkbaar heb ik tranen gekregen door het denken aan roos. Papa dacht even aan mama prinses. ik mis mama ook zegt Olivia zacht. Olivia komt ineens op mijn schoot zitten en geeft mij een knuffel. Ik knuffel haar terug. En zo bleven we heel de middag knuffelen. Papa I love you. I love you to prinses.

Pov: Olivia

Ik en papa zijn samen Frozen 2 aan het kijken. Ik hou echt van die film. Ik lig met mijn hoofd op papa's schouder en met mijn benen ingetrokken op de bank. De film is gedaan en ik vraag: Papa wat gaan we nu doen? Maar papa reageert niet.

Dan zie ik dat papa tranen heeft. Ik roep papa papa en zwaai met mijn handen voor zijn ogen. Ja prinses. Waarom ween je? vraag ik. Papa dacht aan mama prinses. Ik mis mama ook fluister ik. Ik ga op papa zijn schoot zitten en leg mijn hoofd op zijn borstkas en ik knuffel hem. We blijven zo een tijdje liggen. papa i love you zeg ik. I love you to prinses

Plots gromt mijn maag. papa vraagt: heb je honger? Ik knik. Papa geeft mij een kus op mijn voorhoofd en dan gaan we samen naar de keuken.

Pov Harry:

Ik en mijn kleine meid zijn nog steeds aan het knuffelen tot ik haar buik hoor grommen. Ze legt gelijk haar hand op haar klein buikje. Heb je honger? vraag ik. Ze knikt hevig ja. Ik moet lachen om haar reactie en dan geef ik haar een kus op haar voorhoofd. ik til haar op en zo gaan we samen naar de keuken. Ik zet haar op het aanrecht en vraag wat ze wil eten. Want het is nog te vroeg voor avond eten. Ik wil die koeken met die sterretjes zegt ze.  Ik neem de prins koeken(ministars van prince) die ze bedoelt en geef het aan haar. 

Plots gaat de deurbel. ...

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Wie zou er voor de deur staan?

Sorry voor dit saaie hoofdstuk. Als je ideeën hebt laat het maar weten in de comments.

Dit boek ga over de band tussen Harry en zijn dochter. Dus mijn doel is om een mooi, liefdevol verhaal te schrijven over vader en dochter. :)

ps: dit is mijn eerste boek

My HeroWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu