Volgende ochtend:
Pov Harry:
De wekker gaat af om 7 uur:
Ik en mijn kleine meid worden wakker. Goeiemorgen prinses ga jij je wassen en aankleden. Dan maak ik beneden het ontbijt. Oké Papa zegt ze. Ik geef haar een kus en ze loopt naar haar kamer. Ik loop in mijn joggingsbroek naar beneden en maak haar brooddoos en ik steek er een leuk briefje in. Ineens hoor ik een knal boven en ik ren zo snel als ik kan naar boven.
Pov Olivia:
De wekker gaat af en ik en papa worden wakker. Goeiemorgen prinses ga jij je wassen en aankleden. Dan maak ik beneden het ontbijt. Ik zucht en ik zeg Oké papa. En ik loop naar mijn kamer. Als ik in mijn kamer ben neem ik uit mijn nachtkastje mijn ondergoed en sokken.
Dan ga ik naar mijn dressing en ik kijk wat ik wil aandoen.
Ik kijk rond en ik zie mijn favoriete jurkje vanboven in de kast hangen.
Ik geraak er niet aan dus ik ga op mijn tippen staan en nog steeds geraak ik er niet aan.Ik zucht en kijk rond.
ik zie niet meteen iets staan dus ik ga kijken in mijn slaapkamer en ik zie mijn poef op wieltjes staan en neem die mee naar mijn dressing.
Ik ga op mijn poef staan en ik kan nog steeds niet bij het jurkje, dus ik ga op mijn tippen staan. Maar plots verschuift te poef en val ik op de grond op mijn rechter arm. Ik heb tranen in mijn ogen van de pijn.
Papa komt binnen rennen en ziet mij liggen op de grond en loopt naar mij toe. Prinses wat is er gebeurt? vraagt papa bezorgd. Het enige dat ik kan uitbrengen is het woord Pijn. Waar pijn vraagt papa. Ik duid mijn hoofd aan en mijn rechter arm.
Pov Harry:
Ik ben boven en ik loop naar Liv haar kamer ik zie ze niet. Ik wil net uit haar kamer gaan als ik gehuil hoor uit de dressing. Ik loop naar de dressing en zie Olivia op de grond liggen. Ik vraag wat er is gebeurd. Ze zegt pijn. Ik vraag waar ze pijn heeft en ze duid haar arm en hoofd aan. Ik neem haar voorzichtig op en ren naar beneden naar de auto en zet haar voorzichtig in de auto. En we rijden naar de spoed.__________________________
Dit is hoofdstuk 3 alweer sorry dat het zolang duurde maar ik had het druk met school en ik had ook niet echt genoeg inspiratie.
Als er fouten in het verhaal zitten laat het maar weten in de comments en als je ideeën hebt voor andere hoofdstukken zeg het maar wie weet komt het dan in het verhaal.
Grtjs
JE LEEST
My Hero
FanfictionHey ik ben Olivia ik ben een 6 jarig meisje en ben de dochter van Harry styles hij is een geweldige vader wil je onze avonturen volgen ?