Pov Harry:
We zitten in de auto op weg naar de spoed. Ik heb tranen in mijn ogen staan want het is niet fijn om je dochter zo te zien afzien. Ze schreeuwt het echt uit van de pijn en dat is niet fijn om te zien. Ik weet dat het pijn doet maar ik weet niet hoe ik je moet helpen het liefst neem ik al je pijn over maar dat gaat jammer genoeg niet. Zo snel als ik kan rijd ik naar spoed. Prinses we zijn bijna bij de spoed waar ze je kunnen helpen. Het komt allemaal goed.
Ik rijd de eerste parkeerplaats in die ik kan vinden en til Olivia op uit de auto. Ze is nog steeds hard aan het huilen terwijl ik naar binnen loop met haar in mijn armen. Er komt een dokter op mij af en hij ziet Olivia huilen in mijn armen en vraagt Wat is er aan de hand meneer? Mijn Dochter is gevallen op haar arm en schreeuwt het sinds dien uit van de pijn. Oke meneer, Wat zijn u gegevens? Harry geeft zijn gegevens en die van Olivia.
Meneer u mag plaatsnemen in de wachtruimte er komt zo snel mogelijk iemand jullie halen. na een paar minuten te wachten wat wel een eeuw leek, komt er een dokter de Wachtkamer in. Olivia Styles? Ik loop met mijn prinses naar de dokter toe en we lopen samen naar een kamer. Neemt u plaats. Ik leg Olivia neer op de onderzoekstafel . Waar heeft u pijn? vraagt de dokter aan Olivia. Mijn prinses duid met haar vinger haar arm aan. Olivia kan je jou arm nog bewegen? Olivia schud haar hoofd met tranen in haar ogen. Meneer ik zou graag een paar foto's willen maken om te zien wat er aan de hand is. Dit moet helaas wel in het ziekenhuis gebeuren. Bij wie moeten we dan zijn ik zal u een verwijzing meegeven. Oké bedankt dokter. ik til mijn meisje op en ga naar de auto en ik rij naar het ziekenhuis.
Aangekomen ziekenhuis
Ik ga met Olivia in mijn armen naar de balie en geef het papier af wat de dokter had gegeven. Oke mijnheer Styles u mag even plaatsnemen in de wachtruimte dokter Beulens komt jullie sebiet halen. Ik ga zitten in de wachtruimte met huilende Olivia op mijn schoot. Als er 3 tienermeisjes naar mij toekomen. OMG mag ik een foto? Sorry meiden ik zou heel graag met jullie op de foto gaan maar mijn dochter heeft pijn en heeft mij op dit moment echt nodig het spijt me. Zouden we misschien een handtekening mogen? Is goed. Ik geef alle 3 de meiden een handtekening. Bedankt zeggen ze en ze gaan weg.
5 minuten later
Olivia styles?
Ik geef een teken aan de dokter en ik sta samen met Olivia op en we volgen de dokter en gaan een kamer binnen en we nemen alle 3 plaats.
Goed, ik heb gehoord van dokter keysers dat er foto's moeten gemaakt worden van de arm van jou dochter?
Ja dat klopt.
En om welke arm gaat het juist?
Ze heeft last van haar rechterarm.
Dan mag Olivia even mee komen voor de röntgenfoto's. Helaas mag u niet mee mijnheer dus zal u moeten wachten.
Olivia begint terug te huilen. Hey prinses het komt goed je moet niet bang zijn de dokter gaat je alleen maar helpen en papa wacht hier op jou tot je terug bent en dan kunnen we weer knuffelen.
Olivia is al 5 minuten weg met de dokter. Ineens gaat mijn gsm af. Ik kijk op het scherm en het is Niall.
Harry: Hey niall
Niall: Hey Harry, je klinkt zo verdrietig wat is er?
Harry: Niall ik ben met Olivia in het ziekenhuis. Ze is deze ochtend gevallen en heeft pijn aan haar arm.
Niall: En hoe gaat het met haar en met jou?
Harry: Olivia is nu mee met de dokter voor röntgenfoto's. ik voel me heel gestrest en verdrietig omdat ze zoveel pijn heeft en ik kan er niks aan doen het liefst neem ik haar pijn over maar dat gaat niet.
Niall: Harry ik weet dat het moeilijk is om je dochter in pijn te zien, maar ze is en sterk meisje net zoals haar vader. Ze is een echte Styles.
Harry: bedankt, Ik ga je laten want mijn prinses is terug. dag niall
Olivia komt binnen samen met de dokter en ze loopt gelijk naar me toe en ik neem haar voorzichtig in een knuffel. Mijnheer Styles ik heb hier de foto's en ze heeft....
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit was hoofdstuk 4 alweer van My hero .
Wat zal Olivia hebben?
Laat hieronder weten wat je al van mijn boek vindt :)
@thiana_grupper dit hoofdstuk is een deel samen geschreven met haar. Lees zeker ook haar boek het is echt fantastisch :)
grtjs Yanah
JE LEEST
My Hero
FanfictionHey ik ben Olivia ik ben een 6 jarig meisje en ben de dochter van Harry styles hij is een geweldige vader wil je onze avonturen volgen ?