Kaderinden kaçmak yerine onunla yüzleşmelisin.
(s/a) gözlerini sabahın ilk ışıklarına açtı. Pijamalarından kurtulup mutfaktan eline bir elma alıp markete gitmek için koşmaya başladı.Marketten içeriye girdi.
Günaydın (s/a) !
Ukai geldiğini görünce konuştugünaydın
ben şimdi okula gidiyorum dün anlattığım gibi yapıyorsun akşam görüşürüz
(s/a) kafasını salladı ve sandalyeye oturarak müşterilerin gelmesini bekledi.***
Hey Millet bir şeyler alalım mı? Çok acıktım
bir arkadaş grubu markete doğru yaklaşıyordu.
Hoşgeldi- (s/a)'nın cümlesi yarım kalmıştı. Çünkü markette tam olarak Hinata vardı. Derin nefes aldı ve hinata ve arkadaşlarının alacaklarını seçmelerini bekledi.
Burada yeni mi çalışmaya başladın?
(s/a)'dan daha kısa bir çocuk ona doğru yaklaşıp aldığı yiyecekleri getirirken
Evet dedi (s/a)Ben Nishinoya Takımın liberosu. Eğer burada devam edeceksen bizim takımı çok görüceksin.
Memnun oldum toplam tutar 253 yen. Poşetlememi ister misin?
Nishinoya kafasını hayır anlamında sallayıp yiyecekleri alıp kenara çekildi ve diğerlerini bekledi.
Ben Tanaka Ryuonuske Kanat smaçörüyüm.Ben Kageyama Tobio. Pasörüm Tanıştığımıza memnun oldum
Ben Yamaguchi Tadashi. Yedek servisçiyim.
Geriye sadece 2 kişi kalmıştı. Kendini tanıtanların hepsi bir şeyler alıp marketin dışında beklemeye başladı.
Ben Hinata Shoyo orta blokçuyum. Tamıştığımıza memnun oldum ama herkes kendini tanıtırken ismini söylemedin? İsmin ne?"Gerçek ismimi söyleyemem uydurmam en iyisi olacak"
Hinata işin bittiyse kenara geçer misin artık şunları ödeyip hemen eve gitmek istiyorum
(s/a)'nın düşünceleri sarı saçlı çocuk tarafından kesilmişti. Hemen çocuğun aldıklarını kasadan geçirdi
Toplam 362 yen çocuk parayı uzattı. Poletlenmiş olan yiyeceklerini alırkenTsukishima Kei. Orta blokçu. diye konuştu.
Hepsi marketten ayrıldı.Hinata camın dışından
Görüşürüz ismini bilmediğim kız
el sallayarak diğerleriyle birlikte uzaklaştı.
Sarı saçlı çocuk camdan (s/a)'ya bir bakış atarak diğerlerini takip etti.
***
Hass elim ukai sessizce küfür etti.Bakmama izin verin lütfen (s/a) elini Ukai'ye uzatarak
Önemli bir şey değil sıyrık sad-
(s/a) çoktan eliyle yaraya bakıyordu.Burada bekleyin 2 dakikaya döneceğim
(s/a) ellerinde ilk yardım çantasıyla dönmüştü. Çantadan tentürdiyot çıkartıp yarayı temizledi. Ve yaranın hava aldığından emin olarak üstünü yarabandıyla kapattı.Bunun gibi işlerle bilgili birine benziyorsun Ukai'nin konuşması ile sessizlik tamamen bozulmuştu.
Yani, evet denilebilir.
Aslında uzun zamandır düşüünüyordum. Tam böyle birinin takıma ihtiyacı var. Kabul eder misin bilmem ama yakın zamanda şu koçluğunu yaptığım takımla Tokyo'ya antrenman kampına gideceğiz. Olası yaralı durumlarında bize yardım edebilcek ve menajerlerimize yardımda bulunabilecek birini arıyordum Bizimle gelmek ister misin?
Güzel fikir gibi duruyor.Ama emin değilim.
Bugün akşama kadar bana söyle.Yarın gideceğiz.Şimdi gidiyorum döndüğümde kararını vermiş ol lütfen.
***
Hinata yavaş ol. Ukai'nin sesi dışarıdan geliyordu.Marketin girişine baktığında tüm takım birlikte markete doğru yaklaşıyorlardı.
İlk ben gireceğim
Hayır,ben.
Kageyama ve Hinata markete ilk giren kim olacak diye koşmaya başladılar.Ben girdim
Hayır boke* ben girdim.İkisi bir anda (s/a)'ya doğru koşmaya başladılar
Kim girdi ilk?
Ben girdim dedi (s/a) şaşırmış olan ikili
ne? diye cevapladıSizden çok önce ilk ben girdim yani kazanan benim
Evet cevaplarınızı aldıysanız hadi çabuk olun bugün erkenden yatacaksınız yarın sabah yola çıkıyoruz. Kageyama ve Hinata'nın ardından Ukai konuşarak girdi. Ve yanına yaklaştı.
Ee düşündün mü? (s/a) cevabını verecekken kageyama ve hinata kavga etmeye başladı. Nishinoya ve Tanaka ikisine gülüyor Tsukishima iğrenir şekilde onlara bakıyordu. Ukai nefes alıp verdi
Böyle bir durumda olumlu cevap vermen zor olacak gibi. Neredeyse her gün böyleler.Ne cevabı? gümüş saçlı çocuk onlara doğru yaklaştı ve herkes meraktan yaptıkları işi bırakıp onlara dönmüştü.
(s/a) burada benimle çalışıyor.Ve olası yaralanma durumunda size yardım etmek için bizimle olacak. Menajerlerimize de yardım edecek. Tabi kabul ederse.
Yaa kabul et lütfen Hinata (s/a)'ya yakınlaşmaya başlamıştı. Diğer üyeler de Tsukishima hariç herkes (s/a)'ya doğru yaklaşmış cevabını bekliyordu.
Toplu baskı uygulayarak kabul etmemi mi sağlayacaksınız? diyip gülmüştün
Herkes anlamamış şekilde sana bakıyordu.
Şaka yapmıştım aslında ama anlamadınız neyse kabul ediyorum.
Takımdan yüksek bir gürültü çıktı. (s/a) hepsinin aldıklarını kasadan geçirdi.
En son hepsi evlerine döndü.
Ukai:
(s/a) yarın sabah 7 gibi marketin önünde ol. Biz seni oradan alırız. Diğerlerini lisenin önünden alacağız.Ve 7gün orada olacağız ona göre hazırlan. Hadi şimdi sen çık şimdi ben hallederim kalanını.
(s/a) kafasını sallayıp yarın için hemencecik eve döndü.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Evet arkadaşlar bugünlük bu kadar. Ama hikayenin analtımıyla ilgili bir şey sormak istiyorum.
Yürüdüm,koştun,güldün gibi ifadeleri mi kullanmak istersiniz? Yoksa (s/a) yürüdü,(s/a) koştu gibi ifadeleri mi kullanmamı istersiniz?
Hikayenin bu bölümünde karışık bir şekilde iki farklı ifadeler olacak şekilde yazdım. Sizin içib hangisi daha iyiyse lütfen yorumalarda belirtin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Please Find Me || tsukkishima x reader
Fanfiction+Beni bulabileceğinden emin misin? -Evet seni bulacağım.