1

269 17 5
                                    

Arkadaşlık kolayca geride bırakılabilecek bir kavram değildir.

Saat:04:06 am

(s/a) telefonunu eline aldı mesajlar uygulamasına tıkladı ve yeniden mesaj yazmaya korktuğu kişinin isminin üzerine tıkladı "Shoyo-chaan". Gerçekten uzun zaman olmuştu Shoyo'nun onu hatırlayıp hatırlayamayacağından bile emin değildi.
Ama hey şansımı deneyebilirim değil mi?  buruk bir gülümsemeyle düşünerek Hinata'nın onu unutmadığını umarak parmaklarını klavyenin üzerine koyarak yazmaya başladı.

saat:04:08am
Shoyo-chaan

Hey Hinata! Ben (s/a) , (s/s) (s/a). Hatırladın mı beni?. Mesajıma geri dönüş yapmanı bekleyeceğim.Umarım hala numaram sen de kayıtlıdır.


Hatta umarım beni  unutmamışsındır
(s/a) iç çekerek fısıldadı.Mesaj uygulamasından çıkarak uykuya dalmak için yatağına geçti. Hinata'nın bu saatte uyuduğundan emindi.

(S/A)!!!!! BENİMLE GEL ÇABUK
Hinata sınıfta (s/a)'yı bileğinden tutmuş çekiştiriyordu.(s/a)'nın konuşmasına asla müsade etmeden İŞTE GELDİK kollarını havayı kucaklarmışçasına açmıştı.

Burası bir spor salonu shoyo-chan ne yapacağız burada?

EVET burası bir spor salonu voleybol oynayacağız.Çünkü artık ben de voleybol oynamaya karar verdim gereksiz şekilde mutluluktan yüksek sesli konuşan Hinata cümlesini bitirdikten sonra (s/a)'nın tepkisi için ona döndü.

Bir anda voleybol oynama fikri nereden çıktı?

Tabiki de Karasuno'nun 10 numarasını taşıyan o Minik Dev sayesinde. Televizyonda maçını gördüm ve ben de onun gibi olacağım eminim!

Shoyo-chan emin misin? Sadece televizyondan görmüşsün.Eminim ki voleybol o kadar kolay bir spor değil. Ve bu işte yalnızsın biliyorsun ben zaten futbol oynuyorum ve benim için yeteri kadar yorucu.

EVET İŞTE AMA BANA YARDIM ETMELİSİN Hinata gülümseyerek bağırmıştı.
Çok fazla ses çıkardığı için (s/a) ona gözlerini pörtletti Hinata uyarıyı  alarak daha sessiz bir şekilde konuşmaya başladı

Bak şimdi sen futbolcusun ama en azından pas atmayı biliyorsun pası bana nerede ne şekilde attığın önemli değil sadece at tamam mı? Ben de karşılayacağım sonra kendimi geliştiririm ve takım kurarım.
Ama beni bırakmayacaksın değil mi? Arkadaşlar birbirini bırakmaz?
Gerçekten beni bırakacak kadar kötü bir insan değilsin değil mi?
Hinata ardı ardına kötü cümleleri sıralıyordu.Şaşırmış ve neden böyle yaptığından emin olamayan (s/a) cevap vericekken Hinata üzerine doğru yürümeye başlamıştı

Korkudan gerileyen (s/a)'nın kulakları değişik bir sesle doldu ve gözleri açıldı. Gördüğü her şeyin bir rüya olduğunu fark etti. Aslında rüya bile değildi, gerçekti.

Hinata da o zaman o gün (s/a)'ya voleybol oynayacağını söylemişti. Tabi sonradan "beni bırakmazsın" draması (s/a)'nın duyduğu suçluluk duygusundan dolayı rüyasında görmüştü. Gerçekte Hinata'nın böyle demediğinü biliyordu.

(s/a) kendine gelmek için yüzünü ellerinin arasına alarak tokat attı. Daha sonra yüzünü yıkayıp pijamalarından kurtularak yatağının yanındaki prizden telefonunu çıkartarak telefonunun güç tuşuna bastı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Evet ilk bölüm bu kadardı umarım beğenirsiniz.İlk bölümde tsukki den bahsetmedim çünkü hikayede bir backstory olsun istiyorum.Ama o zaman da gelecek lütfen görüşlerinizi bildirin.

   

Please Find Me || tsukkishima x readerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin