Pişmanlıklarından kaçarak onlardan kurtulacağını düşünüyorsan,
yanılıyorsun.Telefonunun güç tuşuna basarak telefonu açan (s/a), Hinata'dan bildirim geldiğini görünce derin nefes alarak mesajlar uygulamasına girdi.
saat:09.00am
Shoyo-chaan(S/A)! CİDDEN SEN MİSİN?
AYLARDIR SENİ ARADIM
ULAŞAMAYINCA ARTIK UMUDUM BİTMİŞTİ
NERDESİN? İYİ MİSİN? O GÜN NASIL KAYBODUN
(S/A)!! ÇABUK ULAŞ(s/a) mesajı okuyunca yüzünde bir gülümseme olmuştu. Hemen cevap yazdı.
saat:09:01am
shoyo-chaanHinata her şeyi anlatacağım
ama yüz yüze
Bana kızgın değil misin?(s/a) TABİKİ DE KIZGIN DEĞİLİM! SENİN YAŞIYOR OLDUĞUNU BİLMEM BİLE YETER BANA.O GÜN TABİKİ SANA ÇOK KIRILDIM VE ÜZÜLDÜM AMA SANA KIZGIN DEĞİLİM
NE ZAMAN BULUŞACAĞIZ????Hinata'nın son mesajıyla rahat bir nefes almıştı.Hğnata'nın değişmediğini görmesi onu rahtatlatmıştı. (s/a) son olarak "sadece benden haber bekle" yazıp mesajlar uygulamasından çıktı.
Merdivenlerden yavaş adımlarla inerek evden ayrıldı. Maskesini taktı ve ilerledi. Hinata'nın karşısına şu an çıkmaya hazır değildi.Nasıl onunla yüzleşebileceğini düşünüyordu. Baş aşağı bir şekilde bunları düşünerek sadece dolaşıyordu. Yürürken bir anda kafasını birinin göğsüne çarptı. Kafasını kaldırdığında kulaklık takmış uzun boylu sarışın bir çocuk olduğunu gördü. Çocuğa bir şey diyecekken
Oi Tsukishima! Antrenmana geç kalacaksın hızlı ol
(s/a) bu sesin geldiği tarafa bakmaya başladı.Ve başından aşağı buzlu su dökülmüş gibi donakaldı. O,Hinataydı. Yürürken fark etmemişti ama şu an tam bir okulun bahçesinin önündeydi. Ve karşısında Hinata vardı.Hinata giderek onlara doğru yaklaşıyordu. (s/a) Hinata'nın onlara doğru yaklaşmaya başladığını fark edince kendine geldi ve onu fark etmesin diye koşarak uzaklaşmaya başladı.
Tsukishima o kimdi? Kız arkadaşın mı?Urusai* Hinata sarı saçlı çocuk konuştu.
(s/a) arkasına bakmadan koşuyordu. Kısa sürede okuldan uzaklaşmıştı. Sokağın başına vardığında bir market gördü. İçeriye girdi
Hoşgeldiniz
sarı saçlı adam (s/a)'ya dönerek konuştu.
(s/a) kafasını salladı ve çörek alarak adama doğru yöneldi. Çöreği aldığımı göstermek amaçlı çöreği kaldırdı.
Toplam 185 yen adam çöreği poşete koyduktan sonra (s/a)'ya uzattı. (s/a) parayı uzattıktan sonra marketten çıktı. Ve gözüne girerken fark etmediği iş ilanı çarptı.
*Eleman Aranıyor* (s/a) yeniden markete girerek
Hala eleman arıyorsanız ben olmak isterim
(s/a) markete girdiği an konuştuğu için sarışın adam şaşırdıEmin misin? Okulun yok mu senin?
Yaniii şu anlık yok? tüm gün mü olacak?
Eleman arama sebebim Karasuno Lisesi'nin Voleybol Takımına koçluk yapacağım belirli saatler burayı idare edemiyorum.Yapabileceğine emin misin?
Evet,evet eminim.
Şimdi sana yapman gerekenleri anlatayım yarın başlayabilirsin
sarı saçlı adam her şeyi anlatmıştı.(s/a) çok kolay bir şekilde yapması gereken her şeyi kavramıştı.
Bu arada adım (s/a) demiştim değil mi? Ben Ukai Keishin ama Ukai demen yeterli olacaktır. Şimdi doğruca evine git sabah dediğim saatte gelirsin.
Tamam.(s/a) kafasını onaylar şekilde sallayarak evine gitti. Ve eve geldiği an kendini yatağa atarak uykuya daldı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Urusai: Kapa çeneniEVER BUGÜNLÜK BU KADARDI GÖRÜŞLERİNİZİ YAZMAYI UNUTMAYIN VE LÜTFEN HİKAYEYI OYLAYIN GÖRÜŞÜRÜZ!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Please Find Me || tsukkishima x reader
Fiksi Penggemar+Beni bulabileceğinden emin misin? -Evet seni bulacağım.