úvod

670 31 7
                                    

Ahoj já jsem Riyn (any pronouns).
Omlouvám se za pravopisné chyby, budu ráda pokud mě na ně  upozorníte v koms

❗️= Něco k důležitého nebo věci othedně au ve které se ff odehrává

Postava Dristy/Drei v tomto příběhu se nějak neztotožňuje s realnou Dristou jen jsem si propůjčila její nick a to že je Dreamova sestra.

Pokud by kdokoliv kdo vyztupuje v této knize rozhodl že je nekonfotní s vystupování v různých fanfikcích nebo shipováním s lidmi se kterými je shipován zde, buď je z ff odstraním (pokud to bude jenom side character) a pokud by to byla jedna z hlavních postav celou ff smažu.

Budu se snažit vydávat novou kapitolu alespoň jednou týdně, ale někdy možná vyjde více někdy méně. Záleží na mé náladě a škole. Kapiloly budou nejspíše kratší jen okolo 1000 slov

16.10 2022 jsem začala knížku přepisovat, a pokud toto ještě čtete tak se stále přepisuje (zatím jsem přepsala jen prolog a  3 kapitoly) takže pokud to čtete někdy teď tak nejspíš vám tahle ff nebude davat vůbec smysl protože tu měním hooodně věcí. Ještě chci říct že asi nebudou dávat smysl některé komentáře které by se vztahovali třeba k něčemu co jsem při editu smazala

nebude tu žádný smut, protože jsem nejspíše asexuální a je mi nepříjemné takovéhle věci psát. děkuji za pochopení :)

Děkuji za přečtení úvodu a užívejte prolog

Ahoj moje jméno je Drea ale všichni my říkají Drista, je to přezdívka kterou kdysi vymyslel bratrův kamarád a teď mi tak říkají úplně všichni. Mám bratra Clayje (pomoc jak se to zkloňuje), který je obrovský streamer a youtuber známí pod nickem Dream. Je mi 15 a už to bude asi rok co jsem se odstěhovala od rodičů. Mému bratrovy je 23 a už od svích 19 bydlí se svím nejlepším kamarádem na druhé straně města než naši rodiče. Já se k nim před rokem přidala z jednoho důvodu, před rokem jsem se vyoutovala rodičům jako bisexuální a oni to trochu nezvládli, otec otočil dům vzhůru nohama a vyhrožoval že mi nezaplatí školu nebo mě vyhodí na ulici pokud to neodvolám. Matka jen brečela že nebude mít vnoučata a nadávala na pubertu že co mi to vnukla za nápad. Naštěstí můj bratr mi nabídnul pokoj u něj v domě a jelikož je prakticky milionář platí vše ohledně školy. Moji rodiče za to byli rády prý ať jim radši jdu z očí.
Ani nevíte jak ráda jsem za svého bratra. <3

Toto by bylo vše z prologu :)
Edited
Words: 424

you are an asshole brother /czech version/Kde žijí příběhy. Začni objevovat