8. Chci vám něco říct

313 43 4
                                    

Ahoj 😭💅 nwm co sem napsatt

~Anet
George pov
Ze včerejší noci mám úplný vokno jen vím že jsme to opravdu hodně přehnali. Všichni jsme u stolu jedli Dristiny výborné palačinky a mluvili o různých blbostech. Já přemíšlel, Od toho co jsme sem přijeli se Dream chová jinak ale nedivím se mu. S Dreamem jsme si vyměnili oční kontakt a já pochopil co chce.,,Povedli se ti Dristo ale my si půjdeme ještě lehnou." Řekl Dream a společně jsem se začali zvedat od stolu s odcházet ,,Dreame musíme si promluvit, hned!" Oba jsme se podívali na Dristu která vypadala jako kdyby každou chvílí měla vybouchnout vzteky.
🟪🟪🟪
Co budem dělat ? ,,Řekl Sapnap ,,Já bych počkal na Dreama až se s Dristou vrátí a na nemčem se domluvíme". Rozhodl Jack ,,Jinak nevíte co spolu tak dlouho řeší? Když odcházeli Drista vypadala hodně naštveně udělali jsem něco?" Zeptal jsem se kluků a sklopil zrak. ,,Já si myslím že to nebylo naší vinnou" bezstarostně mi odvětil Quackity.
,,Tak co budeme dělat"? Řekl Dream který právě s Dristou scházel dolů ze schodů ,,Nevim ale před tím bych vám chtěl něco říct." Rozhodl jsem se konečně říct něco co mi leží na srdci..

Kapča o ničem sorry 😶
Já jen chtěla něco napsat

you are an asshole brother /czech version/Kde žijí příběhy. Začni objevovat