1.

435 33 13
                                    

❗️v téhle au už je dream celou dobu facereavalnutý

DRISTA POV
Ležela jsem v posleli a koukal do stropu, právě jsem ukončila asi 2 hodinový hovor s mím kamarádem Paulem. Paul je můj kamarád už od asi 10 let. Potkali jsme se jednou na jeho narozeninové oslavě, jelikož nemél žádné kamarády  jeho mamka ho donutila pozvat na jeho oslavu všechny děti jejích kamarádek. A já byla jedna z nich. Pomatuji si jak mě tam mamka vláčila a já tam vůbec nechtěla.
Zavrtěla jsem hlavou abych setřásla ten flash back (back flesh kačko💀) z mysli. Zvedla jsem se z postele a vyrazila do kuchyně pro nějaké jídlo, většinou tohle večerní dobou tu stál Sap u plotny a vařil nám večeři ale ten je teď a ještě den bude na návštěvě u Karla v severní Karolíně. Otevřela jsem šuplík s úmyslem tam najít něco jako čínskou polívku ale místo toho moji pozornost upoutala krabička s polotovarem na brownies. Vytáhla jsem ji a nahlédla do návodu (nebo receptu nebo jak se to jmenuje) abych zjistila jestli mám všechny potřebné ingredience.

DREAM POV
ležel jsem v posteli a scrolloval na twitteru, fanoušci šíleli z toho že je Sap u Karla, postovali spousty clipů a editů z jejicj nejnovějšího streamu. Nick a Karl mají svůj ship a všichni úplně šílí když se na sebe jenom podívali. Abych pravdu řekl celkem jsem záviděl že tenhle celý karlnap ship byl hodně oboustraný, oba spolu navzájem flirtovali. U mého shipu s Georgem je to úplně jinak, jediný kdo tak flirtuje jsem já a George k tomu nikdy nic neřekne a hned změní téma konverzace. Někdy mě tím fakt štve. Né že bych na něj měl crush ale i tak.
Je půlka června (dala jsem to sem bc my zrovna ve sluchátkách hrály heatwaves hehe) a tady na Floridě jsou neskutečná vedra. I když po celém domě máme klimatizaci ale některé dny to fakt nepomáhá, tento den byl jeden z nich. Mám pocit že vyskočím z kůže jen aby mi bylo o trochu menší vedro. Rozešel jsem se do kuchyně za účelem tam najít nějakou zmrzlinu nebo led co bych si mohl dát do pití abych se jen maličko zchladil. Přišel jsem do kuchyně a všiml jsem si ségry která něco dělala na lince. Jsem si se ségrou byli neskutečně blízcí. Ono si řeknete že jsem přeci o 8 let starší takže jak můžete být tak blízcí ale popravdě jsme si začali být podporou jeden druhého takové tři roku zpátky. Je taková moje podpora ve všem ať už jde ohledně streamování, mentálního zdraví a tak obecně.

Omlouvám se za kratší kapitolu nebojte budou delší

Words: 441
Edited

you are an asshole brother /czech version/Kde žijí příběhy. Začni objevovat