5. Těstovinami a dortem

337 35 8
                                    

Ahojky omlouvám se že dlouho nevyšla kapitolka ale prostě nemam naladu na psaní( a taky jsem 24/7 v bazénu) <3
Budu se snažit ale nic neslybuju.
Omouvám se 😎
A taky moc děkuji za rady v předešlé otázce <3 btw uz jsem tu "kapitolu" smazala

~Vaše Anet

Drista pov
Sice tam stáli jen pár sekund než přišel Will a Jack ale i tak jsem to z něj cítila...Dream byl zamilovaný! Ano říkáte si- vždyť se viděli poprvé tak to asi mohlo být více emotivní, ale já to prostě z něj poznám, šíří se z něj taková pozitivní energie ,elán a chuť do života. Je to krásný pocit vidět bratra šťastného ale s tím přichází spousta problémů... George je kluk, kdyby spolu něco měli tak je tu naše úžasná homofobní rodina kvůli které už pár let v sobě dusím to že jsem Lesbian..
,,Dristo ty jo, ty jsi krásná a neskutečně podobná dreamovy". Vyruší mě Will z mého přemýšlení a i s ostatními šli ke mě. ,,Ale ale copak Dristo nelíbíme se ti"? Jen tak žertoval Jack. ,,Jo Dristo co se děje"? Už trochu zvážněl Clay ,, Ale nic asi jen mám své dny..". Vyhrkla jsem ze sebe úplně random výmluvu a trochu se uvolnila
🟪🟪🟪
Usedli jsme do auta ,Dream nastartoval a vyjeli jsme ,,Dreame pusť rádioo!!" Vykřikl Jack a Dream pustil radio. Snad lepší jízdu autem jsem nezažila ! Bylo to naprosto skvělé, zpívali jsme a bavili se o všech různých blbostech a neustále se všemu tlemili (pro ty co neznají můj slovník je to smáli se 🤣🥲)
a kdo by to byl řekl hodina cesty utekla jako voda a Clay zastavil před naším domem
,,Wow dreame já myslel že bydlíš na ulici". Řekl George a všichni ze začali zase tlemit. (😏) Když už nás z toho smíchu začalo bolet břicho vešli jsme dovnitř. ,,Dristo já jdu ukázat pokoje klukům, cheš jít semnou?" Křikl na mě dream a jen zamumlala odpoveď ,,Ne jdu do pokoje, ale se zabíráním postelí bych počkala na ostatní mohli by být naštvaní", a vydala jsem se do pokoje kde jsem otevřela tiktok a začala projíždět random videa. Už jsem toto dělala asi 10 minut a z vedlejšího pokoje se stále ozíval smích a Clayova "varná konvice"
Bylo to otravné a já si začala uvědomovat jaká tato Dreamova návštěva bude teror.. vyhrabala jsem sluchátka a pustila si film.
🟪🟪🟪

Filmu zbývalo asi 15 minut do konce a v tu chvíli se ve dveřích objevil Brácha se slovy ,,Je oběd Dristo". A Já vyprskla smíchy. Dream byl úplně celí od mouky. ,,Panebože co jste to provádě.." , ani jsem to nestihla doříct a ve dveřích se objevil Jack také celí od mouky a já si promnula čelo a vyrazila do kuchyně. Kuchyň byla kupodivu docela čistá- pokud tedy nepočítám rozpláclé vajíčko na stropě. ,,Ještě že tu nejsou rodiče". Prohodila jsem mezi hihňáním kluků kteří pyšně stáli v rohu a pozorovali moje vystrašené pohledy na vajíčko na stropě. Konečně jsem odtrhla zrak od vajíčka a zadívala se na ten zázrak na stole. Vypadalo to jako něco mezi zapečenými těstovinami a dortem. Z pohledů kluků jsem usoudila že z ochutnávky toho se nevymluvím. Sedla jsem si ke stolu a Dream mi podal z nadšením vidličku. Já jsem se znechucením nabrala něco k čemu by se ostatní ani nepřiblížili. Nechtěla jsem kluky zklamat tak jsem pomalu sunula ten záhadný oběd k puse a všimla si klučičích natěšených pohledů. Otevřela pusu, ochutnala jsem to nechutně vypadající jídlo s maličkou nadějí že by to mohlo být dobré. Ne opravdu to dobré nebylo, chutnalo to opravdu otřesně. Běžela jsem ke kohoutku a urychleně jsem se napila ,,Mohu objednat pizzu"? Zeptala jsem se kluků a udělala na ně psí obličej. ,,Už je objednaná a neboj vzal sem i Hawaii pro tebe, snad si nemyslíš že bychom to jedli".
Usmál se na mě Clay.
Omlouvám se všem zastánců ananas na pizzu nepatří ale nevím jiný název pizzy a je mi blby psat treba SaLáMoVá
A mě spadl kámen ze srdce protože bych opravdu nechtěla jíst to nic co je v lednici nebo ten....ehh... humus?
🟪🟪🟪
Kluci si vzali s sebou svoje notebooky takže spolu hrají mc u Dreama v pokoji a já tu sedím na gauči a přemýšlím jestli se náhodou nemám zabít protože kluci se opravdu smějí v jednom kuse. Najednou zazvonil zvonek a z pokoje vyletěl Dream a hned za ním Jack,George i Willbur a otevřeli dveře kde postával Sap, Karl, Quackity a Ranboo. Vstala jsem z gauče a tím sem na sebe ztrhla Alexovo pozornost ,,Alee tady je ta Dreamova sestra, amigo jsi hodně podobná dreamovy".
Křičel na mě Quack.

810 Slov to máte radost co? To máte jako omluvu za tu mou neaktivitu a jako poděkování za dobré rady. Love u. Btw máte někdo nějaké přání co by se tady v té ff mělo objevit? Kdyžtak pište do koms, ale já toho mám vymyšleného ještě dost :)

you are an asshole brother /czech version/Kde žijí příběhy. Začni objevovat